Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE usługi poradnictwa psychiatry |
262 |
Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE usługi poradnictwa psychiatry |
299 |
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" |
293 |
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" |
321 |
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" |
29 |
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" |
27 |
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE |
284 |
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE |
325 |
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE |
26 |
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE |
23 |
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim |
276 |
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim |
329 |
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim |
18 |
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim |
16 |
Bilans 2019 |
8 |
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
46850 |
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
318 |
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
67 |
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
72 |
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
9 |
Deklaracja dostępności GOPS Siechnice |
1202 |
Deklaracja dostępności GOPS Siechnice |
30 |
Dostarczenie i obsługa urządzeń rekreacyjno-rozrywkowych wraz z organizacją zabaw plenerowych podczas pikników rodzinnych |
10 |
Dostarczenie i udostępnienie urządzeń rekreacyjno-rozrywkowych podczas pikników rodzinnych organizowanych przez GOPS w Siechnicach |
8 |
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP |
394 |
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP |
901 |
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP |
370 |
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP |
33 |
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP |
28 |
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP |
33 |
Działania profilaktyczne w jednostkach oświatowych |
10 |
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 |
323 |
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 |
330 |
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 |
258 |
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 |
143 |
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 |
26 |
GMINNY PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII NA LATA 2023-2026 |
310 |
GMINNY PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII NA LATA 2023-2026 |
137 |
GMINNY PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII NA LATA 2023-2026 |
29 |
Informacja dodatkowa 2019 |
7 |
Informacja o finansach |
990 |
Informacja o finansach |
356 |
Informacja o finansach |
37 |
Informacja o finansach |
26 |
Informacje dotyczące działalności |
1020 |
Informacje dotyczące działalności |
362 |
Informacje dotyczące działalności |
30 |
Informacje dotyczące działalności |
23 |
Informacje o działalności |
1027 |
Informacje o działalności |
362 |
Informacje o działalności |
31 |
Informacje o działalności |
26 |
Informacje o jednostce |
1434 |
Informacje o jednostce |
61 |
Informacje o planowanej działalności |
981 |
Informacje o planowanej działalności |
359 |
Informacje o planowanej działalności |
34 |
Informacje o planowanej działalności |
31 |
Inne informacje publiczne |
1002 |
Inne informacje publiczne |
311 |
Inne informacje publiczne |
33 |
Inne informacje publiczne |
28 |
Instrukcja i podstawowe informacje dla użytkowników BIP |
905 |
Instrukcja i podstawowe informacje dla użytkowników BIP |
30 |
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - POMOC SPOŁECZNA |
404 |
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - POMOC SPOŁECZNA |
24 |
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - PROFILAKTYKA UZALEŻNIEŃ I PRZEMOC |
349 |
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ŚWIADCZENIA RODZINNE |
345 |
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ŚWIADCZENIA RODZINNE |
31 |
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE |
456 |
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE |
24 |
Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siechnicach |
8 |
Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez GOPS |
361 |
Kontakt |
1215 |
Kontakt |
66 |
Koordynator do spraw dostępności |
756 |
Koordynator do spraw dostępności |
32 |
Mapa strony - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
912 |
Mapa strony - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
33 |
Nabór kandydatów do świadczenia usług asystenta osoby z niepełnosprawnościami |
183 |
Nabór kandydatów do świadczenia usług opieki wytchnieniowej |
146 |
Nabór kandydatów na Pracownika Punktu Pierwszego Kontaktu |
447 |
Nabór kandydatów na Pracownika Punktu Pierwszego Kontaktu |
27 |
Nabór kandydatów na stanowisko ds. administracyjnych |
196 |
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego |
709 |
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego |
146 |
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego |
146 |
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego |
31 |
Nabór kandydatów na stanowisko Pracownik socjalny |
130 |
Nabór kandydatów na stanowisko Pracownik socjalny |
177 |
Nabór kandydatów na stanowisko Pracownik socjalny |
29 |
Nabór kandydatów na stanowisko Referenta ds. świadczeń rodzinnych |
225 |
Nabór kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. kadr i płac |
323 |
Nabór kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. kadr i płac |
24 |
Nabór kandydatów na stanowisko specjalisty ds. kadr i płac 2024 |
90 |
Nabór na stanowisko Aspiranta pracy socjalnej |
251 |
Nabór na stanowisko Aspiranta pracy socjalnej |
227 |
Nabór na stanowisko Aspiranta pracy socjalnej |
253 |
Nabór na stanowisko ds świadczeń rodzinnych - umowa na zastępstwo |
10 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
136 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
86 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
62 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
52 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
430 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
23 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
23 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
22 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
22 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
22 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
23 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
23 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
21 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
23 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
23 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
23 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
22 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
20 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
23 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
21 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
22 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
22 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
22 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
21 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
21 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
21 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
23 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
22 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
23 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
22 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
22 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
23 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
22 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
19 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
23 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
23 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
22 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
22 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
22 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
23 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
22 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
24 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
20 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
23 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
22 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
23 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
23 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
22 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
23 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
23 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
23 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
21 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
22 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
21 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
23 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
23 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
30 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
31 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
28 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
251 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
25 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
19 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
225 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
118 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
65 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
58 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
230 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
34 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
33 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
32 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
24 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
236 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
271 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
267 |
Nabór na stanowisko pracownika socjalnego w ramach projektu unijnego |
112 |
Nabór na stanowisko Referenta |
271 |
Nabór na stanowisko Referenta |
273 |
Nabór na stanowisko Referenta |
22 |
Nabór na stanowisko Referenta |
306 |
Nabór na stanowisko urzędnicze pracownika Punktu Pierwszego Kontaktu |
286 |
Nabór na stanowisko urzędnicze pracownika Punktu Pierwszego Kontaktu |
26 |
Nabór pracowników |
2500 |
Nabór pracowników |
1319 |
Nabór pracowników |
64 |
Nabór pracowników |
50 |
Nabór pracowników |
91 |
Nabór pracowników |
67 |
Nabór pracowników |
59 |
Nabór pracowników |
42 |
Nabór pracowników |
32 |
Nabór pracowników |
26 |
Nabór pracowników |
32 |
Nabór pracowników |
56 |
Nabór pracowników |
22 |
Nabór pracowników |
22 |
Nabór pracowników |
24 |
Nabór pracowników |
19 |
Ochrona danych osobowych - klauzula informacyjna |
362 |
Ochrona danych osobowych - klauzula informacyjna |
999 |
Ochrona danych osobowych - klauzula informacyjna |
32 |
OGŁOSZENIE PONOWIONE Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siechnicach |
10 |
OGŁOSZENIE PONOWIONE Prowadzenie terapii EEG Biofeedback |
376 |
OGŁOSZENIE PONOWIONE Prowadzenie terapii EEG Biofeedback |
31 |
Opał dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siechnicach |
7 |
Opracowanie Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy Siechnice na lata 2016-2022 |
8 |
Plan zamówień publicznych na rok 2019 |
325 |
PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA ROK 2023 |
218 |
PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA ROK 2024 |
107 |
Podgląd wersji roboczej newsa: Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych |
3 |
Polityka prywatności |
864 |
Polityka prywatności |
36 |
PONOWIONE x2 Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy |
345 |
PONOWIONE x2 Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy |
25 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez GOPS |
458 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy |
336 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy |
23 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice |
401 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług tymczasowego schronienia w 2022 r. dla osób bezdomnych |
324 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania - przygotowanie i dowóz do domu ciepłych posiłków w roku 2022 |
305 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania - przygotowanie i dowóz do domu ciepłych posiłków w roku 2022 |
23 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Zakup i dostawa opału dla świadczeniobiorców GOPS w sezonie 2021/2022 |
310 |
Pozostałe aktualności związane z działalnością GOPS znajdują się na stronie - www.gops-siechnice.org.pl |
382 |
Pozostałe aktualności związane z działalnością GOPS znajdują się na stronie - www.gops-siechnice.org.pl |
28 |
PROGRAM ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ NA ROK 2023 |
151 |
PROGRAM ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ NA ROK 2023 |
30 |
PROGRAM OPIEKA WYTCHNIENIOWA NA ROK 2023 |
225 |
PROGRAM OPIEKA WYTCHNIENIOWA NA ROK 2023 |
28 |
PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII W GMINIE SIECHNICE NA 2021 ROK |
62 |
PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII W GMINIE SIECHNICE NA 2021 ROK |
77 |
PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII 2019-2021 |
12 |
PROGRAM WSPIERANIA RODZINY NA LATA 2021-2023 |
297 |
PROGRAM WSPIERANIA RODZINY NA LATA 2021-2023 |
345 |
PROGRAM WSPIERANIA RODZINY NA LATA 2021-2023 |
34 |
Prowadzenie terapii EEG Biofeedback |
7 |
Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice |
364 |
Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice |
19 |
RACHUNEK ZYSKÓW I STRAT 2019 |
9 |
Redakcja Biuletynu |
896 |
Redakcja Biuletynu |
29 |
REGULAMIN ORGANIZACYJNY GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH |
514 |
REGULAMIN ORGANIZACYJNY GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH |
127 |
Rejestr zamian dokumentu |
386 |
Rejestr zamian dokumentu |
252 |
Rejestr zamian dokumentu |
287 |
Rejestr zamian dokumentu |
335 |
Rejestr zamian dokumentu |
471 |
Rejestr zamian dokumentu |
396 |
Rejestr zamian dokumentu |
378 |
Rejestr zamian dokumentu |
343 |
Rejestr zamian dokumentu |
386 |
Rejestr zamian dokumentu |
277 |
Rejestr zamian dokumentu |
322 |
Rejestr zamian dokumentu |
279 |
Rejestr zamian dokumentu |
347 |
Rejestr zamian dokumentu |
309 |
Rejestr zamian dokumentu |
321 |
Rejestr zamian dokumentu |
341 |
Rejestr zamian dokumentu |
260 |
Rejestr zamian dokumentu |
299 |
Rejestr zamian dokumentu |
282 |
Rejestr zamian dokumentu |
298 |
Rejestr zamian dokumentu |
273 |
Rejestr zamian dokumentu |
267 |
Rejestr zamian dokumentu |
257 |
Rejestr zamian dokumentu |
278 |
Rejestr zamian dokumentu |
278 |
Rejestr zamian dokumentu |
270 |
Rejestr zamian dokumentu |
335 |
Rejestr zamian dokumentu |
296 |
Rejestr zamian dokumentu |
348 |
Rejestr zamian dokumentu |
332 |
Rejestr zamian dokumentu |
303 |
Rejestr zamian dokumentu |
313 |
Rejestr zamian dokumentu |
331 |
Rejestr zamian dokumentu |
290 |
Rejestr zamian dokumentu |
268 |
Rejestr zamian dokumentu |
306 |
Rejestr zamian dokumentu |
299 |
Rejestr zamian dokumentu |
288 |
Rejestr zamian dokumentu |
324 |
Rejestr zamian dokumentu |
326 |
Rejestr zamian dokumentu |
302 |
Rejestr zamian dokumentu |
275 |
Rejestr zamian dokumentu |
291 |
Rejestr zamian dokumentu |
326 |
Rejestr zamian dokumentu |
304 |
Rejestr zamian dokumentu |
272 |
Rejestr zamian dokumentu |
237 |
Rejestr zamian dokumentu |
229 |
Rejestr zamian dokumentu |
277 |
Rejestr zamian dokumentu |
252 |
Rejestr zamian dokumentu |
304 |
Rejestr zamian dokumentu |
233 |
Rejestr zamian dokumentu |
315 |
Rejestr zamian dokumentu |
249 |
Rejestr zamian dokumentu |
263 |
Rejestr zamian dokumentu |
307 |
Rejestr zamian dokumentu |
291 |
Rejestr zamian dokumentu |
285 |
Rejestr zamian dokumentu |
308 |
Rejestr zamian dokumentu |
261 |
Rejestr zamian dokumentu |
247 |
Rejestr zamian dokumentu |
304 |
Rejestr zamian dokumentu |
295 |
Rejestr zamian dokumentu |
286 |
Rejestr zamian dokumentu |
302 |
Rejestr zamian dokumentu |
285 |
Rejestr zamian dokumentu |
310 |
Rejestr zamian dokumentu |
290 |
Rejestr zamian dokumentu |
268 |
Rejestr zamian dokumentu |
253 |
Rejestr zamian dokumentu |
232 |
Rejestr zamian dokumentu |
268 |
Rejestr zamian dokumentu |
321 |
Rejestr zamian dokumentu |
266 |
Rejestr zamian dokumentu |
278 |
Rejestr zamian dokumentu |
312 |
Rejestr zamian dokumentu |
274 |
Rejestr zamian dokumentu |
242 |
Rejestr zamian dokumentu |
264 |
Rejestr zamian dokumentu |
304 |
Rejestr zamian dokumentu |
279 |
Rejestr zamian dokumentu |
293 |
Rejestr zamian dokumentu |
334 |
Rejestr zamian dokumentu |
360 |
Rejestr zamian dokumentu |
249 |
Rejestr zamian dokumentu |
286 |
Rejestr zamian dokumentu |
261 |
Rejestr zamian dokumentu |
218 |
Rejestr zamian dokumentu |
277 |
Rejestr zamian dokumentu |
235 |
Rejestr zamian dokumentu |
244 |
Rejestr zamian dokumentu |
314 |
Rejestr zamian dokumentu |
259 |
Rejestr zamian dokumentu |
305 |
Rejestr zamian dokumentu |
236 |
Rejestr zamian dokumentu |
253 |
Rejestr zamian dokumentu |
247 |
Rejestr zamian dokumentu |
272 |
Rejestr zamian dokumentu |
250 |
Rejestr zamian dokumentu |
319 |
Rejestr zamian dokumentu |
256 |
Rejestr zamian dokumentu |
321 |
Rejestr zamian dokumentu |
273 |
Rejestr zamian dokumentu |
309 |
Rejestr zamian dokumentu |
243 |
Rejestr zamian dokumentu |
223 |
Rejestr zamian dokumentu |
224 |
Rejestr zamian dokumentu |
232 |
Rejestr zamian dokumentu |
292 |
Rejestr zamian dokumentu |
277 |
Rejestr zamian dokumentu |
300 |
Rejestr zamian dokumentu |
290 |
Rejestr zamian dokumentu |
264 |
Rejestr zamian dokumentu |
278 |
Rejestr zamian dokumentu |
278 |
Rejestr zamian dokumentu |
277 |
Rejestr zamian dokumentu |
260 |
Rejestr zamian dokumentu |
248 |
Rejestr zamian dokumentu |
287 |
Rejestr zamian dokumentu |
238 |
Rejestr zamian dokumentu |
268 |
Rejestr zamian dokumentu |
237 |
Rejestr zamian dokumentu |
262 |
Rejestr zamian dokumentu |
256 |
Rejestr zamian dokumentu |
252 |
Rejestr zamian dokumentu |
204 |
Rejestr zamian dokumentu |
225 |
Rejestr zamian dokumentu |
208 |
Rejestr zamian dokumentu |
197 |
Rejestr zamian dokumentu |
171 |
Rejestr zamian dokumentu |
188 |
Rejestr zamian dokumentu |
162 |
Rejestr zamian dokumentu |
181 |
Rejestr zamian dokumentu |
176 |
Rejestr zamian dokumentu |
149 |
Rejestr zamian dokumentu |
150 |
Rejestr zamian dokumentu |
142 |
Rejestr zamian dokumentu |
144 |
Rejestr zamian dokumentu |
142 |
Rejestr zamian dokumentu |
141 |
Rejestr zamian dokumentu |
133 |
Rejestr zamian dokumentu |
125 |
Rejestr zamian dokumentu |
142 |
Rejestr zamian dokumentu |
131 |
Rejestr zamian dokumentu |
119 |
Rejestr zamian dokumentu |
170 |
Rejestr zamian dokumentu |
138 |
Rejestr zamian dokumentu |
102 |
Rejestr zamian dokumentu |
171 |
Rejestr zamian dokumentu |
116 |
Rejestr zamian dokumentu |
103 |
Rejestr zamian dokumentu |
103 |
Rejestr zamian dokumentu |
77 |
Rejestr zamian dokumentu |
64 |
Rejestr zamian dokumentu |
84 |
Rejestr zamian dokumentu |
78 |
Rejestr zamian dokumentu |
69 |
Rejestr zamian dokumentu |
78 |
Rejestr zamian dokumentu |
49 |
Rejestr zamian dokumentu |
43 |
Rejestr zamian dokumentu |
51 |
Rejestr zamian dokumentu |
47 |
Rejestr zamian dokumentu |
43 |
Rejestr zamian dokumentu |
37 |
Rejestr zamian dokumentu |
52 |
Rejestr zamian dokumentu |
63 |
Rejestr zamian dokumentu |
50 |
Rejestr zamian dokumentu |
49 |
Rejestr zamian dokumentu |
52 |
Rejestr zamian dokumentu |
36 |
Rejestr zamian dokumentu |
28 |
Rejestr zamian dokumentu |
26 |
Rejestr zamian dokumentu |
26 |
Rejestr zamian dokumentu |
33 |
Rejestr zamian dokumentu |
30 |
Rejestr zamian dokumentu |
27 |
Rejestr zamian dokumentu |
31 |
Rejestr zamian dokumentu |
32 |
Rejestr zamian dokumentu |
28 |
Rejestr zamian dokumentu |
31 |
Rejestr zamian dokumentu |
31 |
Rejestr zamian dokumentu |
27 |
Rejestr zamian dokumentu |
31 |
Rejestr zamian dokumentu |
29 |
Rejestr zamian dokumentu |
24 |
Rejestr zamian dokumentu |
42 |
Rejestr zamian dokumentu |
54 |
Rejestr zamian dokumentu |
29 |
Rejestr zamian dokumentu |
33 |
Rejestr zamian dokumentu |
29 |
Rejestr zamian dokumentu |
18 |
Rejestr zamian dokumentu |
26 |
Rejestr zamian dokumentu |
25 |
Rejestr zamian dokumentu |
25 |
Rejestr zamian dokumentu |
23 |
Rejestr zamian dokumentu |
40 |
Rejestr zamian dokumentu |
38 |
Rejestr zamian dokumentu |
22 |
Rejestr zamian dokumentu |
20 |
Rejestr zamian dokumentu |
22 |
Rejestr zamian dokumentu |
21 |
Rejestr zamian dokumentu |
20 |
Rejestr zamian dokumentu |
22 |
Rejestr zamian dokumentu |
26 |
Rejestr zamian dokumentu |
24 |
Rejestr zamian dokumentu |
24 |
Rejestr zamian dokumentu |
20 |
Rejestr zamian dokumentu |
24 |
Rejestr zamian dokumentu |
21 |
Rejestr zamian dokumentu |
35 |
Rejestr zamian dokumentu |
49 |
Rejestr zamian dokumentu |
33 |
Rejestr zamian dokumentu |
35 |
Rejestr zamian dokumentu |
51 |
Rejestr zamian dokumentu |
27 |
Rejestr zamian dokumentu |
25 |
Rejestr zamian dokumentu |
6 |
Rejestr zamian dokumentu |
1 |
Rejestr Zarządzeń Burmistrza 2019 |
12 |
Rejestr Zarządzeń Burmistrza 2020 |
9 |
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2019 |
367 |
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2019 |
30 |
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2020 |
375 |
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2020 |
32 |
Rejestr zmian |
5534 |
Rejestr zmian |
34 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2018 |
154 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2019 |
154 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2019 |
31 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2020 |
60 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2020 |
166 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2020 |
21 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2021 |
158 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2021 |
24 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2022 |
235 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2022 |
202 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2023R. |
50 |
STATUT GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH |
386 |
STATUT GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH |
24 |
Statystyki - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
1230 |
Statystyki - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
39 |
STRATEGIA ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH GMINY SIECHNICE NA LATA 2023-2027 |
355 |
STRATEGIA ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH GMINY SIECHNICE NA LATA 2023-2027 |
184 |
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych |
367 |
Usługa dożywiania osób dorosłych - podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej |
7 |
Usługa dożywiania osób dorosłych - podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siechnicach |
8 |
Usługa dożywiania osób dorosłych podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej |
9 |
Usługa remontowa w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" |
349 |
Usługi doradcze w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" |
321 |
Usługi doradcze w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" |
33 |
Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC |
324 |
Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC |
25 |
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS |
335 |
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS PONOWIONE |
319 |
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS PONOWIONE |
26 |
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" |
333 |
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" |
34 |
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC |
346 |
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC |
28 |
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z serwisem urządzeń |
7 |
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z serwisem urządzeń drukujących i kopiujących |
7 |
Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" |
331 |
Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" |
28 |
Zamówienia publiczne |
7198 |
Zamówienia publiczne |
428 |
Zamówienia publiczne |
399 |
Zamówienia publiczne |
363 |
Zamówienia publiczne |
414 |
Zamówienia publiczne |
371 |
Zamówienia publiczne |
327 |
Zamówienia publiczne |
317 |
Zamówienia publiczne |
333 |
Zamówienia publiczne |
306 |
Zamówienia publiczne |
328 |
Zamówienia publiczne |
313 |
Zamówienia publiczne |
139 |
Zamówienia publiczne |
177 |
Zamówienia publiczne |
158 |
Zamówienia publiczne |
154 |
Zamówienia publiczne |
161 |
Zamówienia publiczne |
142 |
Zamówienia publiczne |
32 |
Zamówienia publiczne |
35 |
Zamówienia publiczne |
47 |
Zamówienia publiczne |
53 |
Zamówienia publiczne |
34 |
Zamówienia publiczne |
26 |
Zapytanie ofertowe / Przygotowanie i dowóz do miejsca zamieszkania lub pobytu gorących posiłków dla świadczeniobiorców GOPS w okresie od 02.01.2024r. do 31.12.2024r. |
104 |
Zapytanie ofertowe / Przygotowanie i dowóz do miejsca zamieszkania lub pobytu gorących posiłków dla świadczeniobiorców GOPS w okresie od 02.01.2024r. do 31.12.2024r. |
21 |
Zapytanie ofertowe / Przygotowanie i dowóz do miejsca zamieszkania lub pobytu gorących posiłków dla świadczeniobiorców GOPS w okresie od 02.01.2025r. do 31.12.2025r. |
6 |
Zapytanie ofertowe na dostarczenie i obsługę urządzeń rekreacyjno-rozrywkowych podczas pikników rodzinnych |
8 |
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych |
308 |
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych |
29 |
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych PONOWIONE |
354 |
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych PONOWIONE |
24 |
Zapytanie ofertowe na dostawę opału dla podopiecznych GOPS |
9 |
Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych |
3 |
Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych |
357 |
Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych |
21 |
Zapytanie ofertowe na konsultacje psychiatryczne |
362 |
Zapytanie ofertowe na konsultacje psychiatryczne |
33 |
Zapytanie ofertowe na konsultacje psychiatryczne - ogłoszenie ponowione |
7 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie kryzysu małżeńskiego i problemów wychowawczych |
294 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie kryzysu małżeńskiego i problemów wychowawczych |
24 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie traumy |
323 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie traumy |
29 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od alkoholu |
325 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od alkoholu |
28 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od narkotyków |
350 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od narkotyków |
23 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresieinterwencji kryzysowej |
333 |
Zapytanie ofertowe na Mediacje rodzinne |
362 |
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy |
340 |
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu |
359 |
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu |
27 |
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla rodziców dzieci eksperymentujących z zażywaniem alkoholu oraz środków psychoaktywnych |
292 |
Zapytanie ofertowe na Przygotowanie i dostawę 100 szt. paczek okolicznościowych na Dzień seniora |
307 |
Zapytanie ofertowe na świadczenie usług tymczasowego schronienia w roku 2020 |
348 |
Zapytanie ofertowe na terapię biofeedback |
8 |
Zapytanie ofertowe na usługę dożywiania - przygotowania i dowozu do domu ciepłych posiłków w roku 2021 |
320 |
Zapytanie ofertowe na usługę dożywiania podopiecznych GOPS 2017 |
7 |
Zapytanie ofertowe na Usługę dożywiania świadczeniobiorców GOPS w roku 2020 |
7 |
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy w ramach działań Punktu Konsultacyjnego |
326 |
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy w ramach działań Punktu Konsultacyjnego |
32 |
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu w ramach działań Punktu Konsultacyjnego |
327 |
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu w ramach działań Punktu Konsultacyjnego |
24 |
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla rodziców dzieci eksperymentujących z zażywaniem środków psychoaktywnych w ramach działań Punktu Konsultacyjnego |
332 |
Zapytanie ofertowe na usługę terapii rodzinnej wykonywanej poza siedzibą GOPS |
322 |
Zapytanie ofertowe na usługę terapii rodzinnej wykonywanej poza siedzibą GOPS |
31 |
Zapytanie ofertowe na usługę udzielenia schronienia osobom bezdomnym na rok 2021 |
335 |
Zapytanie ofertowe na Usługi mediacyjne realizowane w placówkach oświatowych z terenu Gminy Siechnice |
7 |
Zapytanie ofertowe na Usługi prawnicze |
343 |
Zapytanie ofertowe na Usługi prawnicze |
37 |
Zapytanie ofertowe na usługi prawnicze świadczone w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Siechnicach |
323 |
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego w obszarze uzależnień i w pracy z osobami doświadczającymi przemoc |
289 |
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego w obszarze uzależnień i w pracy z osobami stosującymi przemoc |
7 |
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego z osobami doświadczającymi przeżyć traumatycznych |
307 |
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego z osobami doświadczającymi przeżyć traumatycznych |
26 |
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego z osobami przechodzącymi kryzys małżeński i mającymi problemy wychowawcze |
7 |
Zapytanie ofertowe na Usługi psychologiczne z osobami przechodzącymi kryzys małżeński i mającymi problemy wychowawcze - ogłoszenie ponowione |
8 |
Zapytanie ofertowe na Usługi terapeutyczne - terapia Biofeedback |
480 |
Zapytanie ofertowe na Usługi terapeutyczne w zakresie terapii rodzinnej |
353 |
Zapytanie ofertowe na Usługi terapeutyczne w zakresie terapii rodzinnej |
23 |
Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę opału dla podopiecznych GOPS w sezonie 2020/2021 |
322 |
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim |
7 |
Zapytanie ofertowe na zorganizowanie wypoczynku letniego dla uczniów w formie kolonii i obozu |
337 |
Zapytanie ofertowe/Dostawa 40 szt. opasek bezpieczeństwa wraz z kompletnym wyposażeniem, dedykowaną formą abonamentu telekomunikacyjnego i kompleksową usługą teleopieki |
508 |
Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy |
405 |
Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy |
26 |
Zapytanie ofertowe/Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice |
289 |
Zapytanie ofertowe/Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice |
19 |
Zapytanie ofertowe/Realizacja rekomendowanych programów profilaktycznych w obszarze uzależnień i przemocy, w placówkach oświatowych z terenu Gminy Siechnice |
260 |
Zapytanie ofertowe/Realizacja rekomendowanych programów profilaktycznych w obszarze uzależnień i przemocy, w placówkach oświatowych z terenu Gminy Siechnice |
24 |
Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług tymczasowego schronienia w 2022 r. dla osób bezdomnych |
312 |
Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług tymczasowego schronienia w 2022 r. dla osób bezdomnych |
40 |
Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług w zakresie Terapii Biofeedback |
210 |
Zapytanie ofertowe/Udzielenie schronienia osobom bezdomnym w schronisku, schronisku z usługami opiekuńczymi, noclegowni |
198 |
Zapytanie ofertowe/Udzielenie schronienia osobom bezdomnym w schronisku, schronisku z usługami opiekuńczymi, noclegowni |
28 |
Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania - przygotowanie i dowóz do domu ciepłych posiłków w roku 2022 |
333 |
Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania podopiecznych GOPS |
214 |
Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania podopiecznych GOPS |
28 |
Zapytanie ofertowe/Usługa prowadzenia terapii rodzinnej |
291 |
Zapytanie ofertowe/Zakup i dostawa opału dla świadczeniobiorców GOPS w sezonie 2021/2022 |
309 |
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim |
340 |
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim |
23 |
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu osobom nieletnim i nietrzeźwym |
233 |
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu osobom nieletnim i nietrzeźwym |
23 |
Zapytanie ofertowe/Zakup, dostawa i montaż nowych szaf aktowych metalowych |
344 |
Zapytanie ofertowe/Zakup, dostawa i montaż nowych szaf aktowych metalowych |
29 |
Zarządzenie Kierownika GOPS w Siechnicach nr 19/2024 w sprawie wprowadzenia procedury zgłoszeń wewnętrznych oraz ochrony sygnalistów w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Siechnicach |
12 |
ZESTAWIENIE ZMIAN W FUNDUSZU 2019 |
8 |
Zorganizowanie wypoczynku letniego dla uczniów placówek oświatowych z terenu Gminy Siechnice |
8 |