Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE usługi poradnictwa psychiatry |
244 |
Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE usługi poradnictwa psychiatry |
276 |
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" |
268 |
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" |
291 |
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" |
9 |
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" |
6 |
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE |
265 |
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE |
299 |
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE |
9 |
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE |
7 |
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim |
256 |
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim |
308 |
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim |
4 |
Bilans 2019 |
8 |
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
42165 |
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
287 |
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
62 |
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
44 |
Deklaracja dostępności GOPS Siechnice |
1146 |
Deklaracja dostępności GOPS Siechnice |
11 |
Dostarczenie i obsługa urządzeń rekreacyjno-rozrywkowych wraz z organizacją zabaw plenerowych podczas pikników rodzinnych |
10 |
Dostarczenie i udostępnienie urządzeń rekreacyjno-rozrywkowych podczas pikników rodzinnych organizowanych przez GOPS w Siechnicach |
8 |
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP |
361 |
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP |
844 |
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP |
343 |
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP |
11 |
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP |
9 |
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP |
12 |
Działania profilaktyczne w jednostkach oświatowych |
10 |
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 |
300 |
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 |
308 |
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 |
239 |
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 |
114 |
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 |
10 |
GMINNY PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII NA LATA 2023-2026 |
289 |
GMINNY PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII NA LATA 2023-2026 |
114 |
GMINNY PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII NA LATA 2023-2026 |
12 |
Informacja dodatkowa 2019 |
7 |
Informacja o finansach |
940 |
Informacja o finansach |
332 |
Informacja o finansach |
10 |
Informacja o finansach |
4 |
Informacje dotyczące działalności |
955 |
Informacje dotyczące działalności |
340 |
Informacje dotyczące działalności |
10 |
Informacje dotyczące działalności |
2 |
Informacje o działalności |
956 |
Informacje o działalności |
339 |
Informacje o działalności |
12 |
Informacje o działalności |
9 |
Informacje o jednostce |
1303 |
Informacje o jednostce |
13 |
Informacje o planowanej działalności |
913 |
Informacje o planowanej działalności |
331 |
Informacje o planowanej działalności |
12 |
Informacje o planowanej działalności |
12 |
Inne informacje publiczne |
949 |
Inne informacje publiczne |
291 |
Inne informacje publiczne |
10 |
Inne informacje publiczne |
11 |
Instrukcja i podstawowe informacje dla użytkowników BIP |
833 |
Instrukcja i podstawowe informacje dla użytkowników BIP |
10 |
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - POMOC SPOŁECZNA |
377 |
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - POMOC SPOŁECZNA |
2 |
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - PROFILAKTYKA UZALEŻNIEŃ I PRZEMOC |
327 |
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ŚWIADCZENIA RODZINNE |
320 |
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ŚWIADCZENIA RODZINNE |
10 |
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE |
432 |
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE |
9 |
Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siechnicach |
8 |
Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez GOPS |
336 |
Kontakt |
1087 |
Kontakt |
19 |
Koordynator do spraw dostępności |
663 |
Koordynator do spraw dostępności |
8 |
Mapa strony - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
854 |
Mapa strony - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
10 |
Nabór kandydatów do świadczenia usług asystenta osoby z niepełnosprawnościami |
183 |
Nabór kandydatów do świadczenia usług opieki wytchnieniowej |
146 |
Nabór kandydatów na Pracownika Punktu Pierwszego Kontaktu |
407 |
Nabór kandydatów na Pracownika Punktu Pierwszego Kontaktu |
6 |
Nabór kandydatów na stanowisko ds. administracyjnych |
167 |
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego |
645 |
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego |
115 |
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego |
96 |
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego |
10 |
Nabór kandydatów na stanowisko Pracownik socjalny |
107 |
Nabór kandydatów na stanowisko Pracownik socjalny |
141 |
Nabór kandydatów na stanowisko Pracownik socjalny |
2 |
Nabór kandydatów na stanowisko Referenta ds. świadczeń rodzinnych |
202 |
Nabór kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. kadr i płac |
285 |
Nabór kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. kadr i płac |
2 |
Nabór kandydatów na stanowisko specjalisty ds. kadr i płac 2024 |
48 |
Nabór na stanowisko Aspiranta pracy socjalnej |
188 |
Nabór na stanowisko Aspiranta pracy socjalnej |
136 |
Nabór na stanowisko ds świadczeń rodzinnych - umowa na zastępstwo |
10 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
97 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
57 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
35 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
23 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
226 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
9 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
9 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
8 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
8 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
9 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
8 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
9 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
8 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
9 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
8 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
9 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
8 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
8 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
9 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
7 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
8 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
9 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
8 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
8 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
8 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
8 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
8 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
8 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
9 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
8 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
8 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
9 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
8 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
7 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
8 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
9 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
8 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
8 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
8 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
8 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
8 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
9 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
7 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
9 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
9 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
8 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
9 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
8 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
9 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
9 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
9 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
8 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
8 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
8 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
9 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
9 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
10 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
12 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
7 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
163 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
2 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
1 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
1 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
90 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
34 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
27 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
172 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
15 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
12 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
12 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
7 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
125 |
Nabór na stanowisko pracownika socjalnego w ramach projektu unijnego |
112 |
Nabór na stanowisko Referenta |
206 |
Nabór na stanowisko Referenta |
201 |
Nabór na stanowisko Referenta |
2 |
Nabór na stanowisko Referenta |
185 |
Nabór na stanowisko urzędnicze pracownika Punktu Pierwszego Kontaktu |
231 |
Nabór na stanowisko urzędnicze pracownika Punktu Pierwszego Kontaktu |
7 |
Nabór pracowników |
2030 |
Nabór pracowników |
987 |
Nabór pracowników |
26 |
Nabór pracowników |
21 |
Nabór pracowników |
36 |
Nabór pracowników |
23 |
Nabór pracowników |
11 |
Nabór pracowników |
12 |
Nabór pracowników |
10 |
Nabór pracowników |
6 |
Nabór pracowników |
8 |
Nabór pracowników |
10 |
Ochrona danych osobowych - klauzula informacyjna |
337 |
Ochrona danych osobowych - klauzula informacyjna |
946 |
Ochrona danych osobowych - klauzula informacyjna |
10 |
OGŁOSZENIE PONOWIONE Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siechnicach |
10 |
OGŁOSZENIE PONOWIONE Prowadzenie terapii EEG Biofeedback |
348 |
OGŁOSZENIE PONOWIONE Prowadzenie terapii EEG Biofeedback |
6 |
Opał dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siechnicach |
7 |
Opracowanie Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy Siechnice na lata 2016-2022 |
8 |
Plan zamówień publicznych na rok 2019 |
298 |
PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA ROK 2023 |
184 |
PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA ROK 2024 |
65 |
Podgląd wersji roboczej newsa: Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych |
3 |
Polityka prywatności |
812 |
Polityka prywatności |
11 |
PONOWIONE x2 Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy |
320 |
PONOWIONE x2 Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy |
7 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez GOPS |
415 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy |
315 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy |
6 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice |
384 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług tymczasowego schronienia w 2022 r. dla osób bezdomnych |
298 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania - przygotowanie i dowóz do domu ciepłych posiłków w roku 2022 |
283 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania - przygotowanie i dowóz do domu ciepłych posiłków w roku 2022 |
9 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Zakup i dostawa opału dla świadczeniobiorców GOPS w sezonie 2021/2022 |
292 |
Pozostałe aktualności związane z działalnością GOPS znajdują się na stronie - www.gops-siechnice.org.pl |
359 |
Pozostałe aktualności związane z działalnością GOPS znajdują się na stronie - www.gops-siechnice.org.pl |
12 |
PROGRAM ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ NA ROK 2023 |
119 |
PROGRAM ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ NA ROK 2023 |
10 |
PROGRAM OPIEKA WYTCHNIENIOWA NA ROK 2023 |
198 |
PROGRAM OPIEKA WYTCHNIENIOWA NA ROK 2023 |
7 |
PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII W GMINIE SIECHNICE NA 2021 ROK |
62 |
PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII W GMINIE SIECHNICE NA 2021 ROK |
77 |
PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII 2019-2021 |
12 |
PROGRAM WSPIERANIA RODZINY NA LATA 2021-2023 |
277 |
PROGRAM WSPIERANIA RODZINY NA LATA 2021-2023 |
322 |
PROGRAM WSPIERANIA RODZINY NA LATA 2021-2023 |
10 |
Prowadzenie terapii EEG Biofeedback |
7 |
Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice |
340 |
Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice |
3 |
RACHUNEK ZYSKÓW I STRAT 2019 |
9 |
Redakcja Biuletynu |
849 |
Redakcja Biuletynu |
7 |
REGULAMIN ORGANIZACYJNY GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH |
468 |
REGULAMIN ORGANIZACYJNY GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH |
113 |
Rejestr zamian dokumentu |
356 |
Rejestr zamian dokumentu |
234 |
Rejestr zamian dokumentu |
270 |
Rejestr zamian dokumentu |
311 |
Rejestr zamian dokumentu |
438 |
Rejestr zamian dokumentu |
370 |
Rejestr zamian dokumentu |
352 |
Rejestr zamian dokumentu |
319 |
Rejestr zamian dokumentu |
362 |
Rejestr zamian dokumentu |
256 |
Rejestr zamian dokumentu |
298 |
Rejestr zamian dokumentu |
253 |
Rejestr zamian dokumentu |
311 |
Rejestr zamian dokumentu |
284 |
Rejestr zamian dokumentu |
296 |
Rejestr zamian dokumentu |
316 |
Rejestr zamian dokumentu |
237 |
Rejestr zamian dokumentu |
275 |
Rejestr zamian dokumentu |
261 |
Rejestr zamian dokumentu |
271 |
Rejestr zamian dokumentu |
249 |
Rejestr zamian dokumentu |
245 |
Rejestr zamian dokumentu |
236 |
Rejestr zamian dokumentu |
255 |
Rejestr zamian dokumentu |
253 |
Rejestr zamian dokumentu |
248 |
Rejestr zamian dokumentu |
310 |
Rejestr zamian dokumentu |
271 |
Rejestr zamian dokumentu |
325 |
Rejestr zamian dokumentu |
307 |
Rejestr zamian dokumentu |
281 |
Rejestr zamian dokumentu |
285 |
Rejestr zamian dokumentu |
308 |
Rejestr zamian dokumentu |
274 |
Rejestr zamian dokumentu |
250 |
Rejestr zamian dokumentu |
282 |
Rejestr zamian dokumentu |
280 |
Rejestr zamian dokumentu |
267 |
Rejestr zamian dokumentu |
300 |
Rejestr zamian dokumentu |
302 |
Rejestr zamian dokumentu |
285 |
Rejestr zamian dokumentu |
258 |
Rejestr zamian dokumentu |
270 |
Rejestr zamian dokumentu |
301 |
Rejestr zamian dokumentu |
277 |
Rejestr zamian dokumentu |
251 |
Rejestr zamian dokumentu |
222 |
Rejestr zamian dokumentu |
213 |
Rejestr zamian dokumentu |
251 |
Rejestr zamian dokumentu |
233 |
Rejestr zamian dokumentu |
278 |
Rejestr zamian dokumentu |
214 |
Rejestr zamian dokumentu |
289 |
Rejestr zamian dokumentu |
226 |
Rejestr zamian dokumentu |
244 |
Rejestr zamian dokumentu |
286 |
Rejestr zamian dokumentu |
269 |
Rejestr zamian dokumentu |
258 |
Rejestr zamian dokumentu |
281 |
Rejestr zamian dokumentu |
241 |
Rejestr zamian dokumentu |
217 |
Rejestr zamian dokumentu |
283 |
Rejestr zamian dokumentu |
271 |
Rejestr zamian dokumentu |
265 |
Rejestr zamian dokumentu |
275 |
Rejestr zamian dokumentu |
260 |
Rejestr zamian dokumentu |
293 |
Rejestr zamian dokumentu |
270 |
Rejestr zamian dokumentu |
239 |
Rejestr zamian dokumentu |
229 |
Rejestr zamian dokumentu |
216 |
Rejestr zamian dokumentu |
247 |
Rejestr zamian dokumentu |
298 |
Rejestr zamian dokumentu |
245 |
Rejestr zamian dokumentu |
260 |
Rejestr zamian dokumentu |
287 |
Rejestr zamian dokumentu |
251 |
Rejestr zamian dokumentu |
220 |
Rejestr zamian dokumentu |
246 |
Rejestr zamian dokumentu |
279 |
Rejestr zamian dokumentu |
263 |
Rejestr zamian dokumentu |
273 |
Rejestr zamian dokumentu |
313 |
Rejestr zamian dokumentu |
305 |
Rejestr zamian dokumentu |
231 |
Rejestr zamian dokumentu |
265 |
Rejestr zamian dokumentu |
243 |
Rejestr zamian dokumentu |
203 |
Rejestr zamian dokumentu |
257 |
Rejestr zamian dokumentu |
217 |
Rejestr zamian dokumentu |
227 |
Rejestr zamian dokumentu |
293 |
Rejestr zamian dokumentu |
239 |
Rejestr zamian dokumentu |
284 |
Rejestr zamian dokumentu |
218 |
Rejestr zamian dokumentu |
238 |
Rejestr zamian dokumentu |
234 |
Rejestr zamian dokumentu |
248 |
Rejestr zamian dokumentu |
231 |
Rejestr zamian dokumentu |
295 |
Rejestr zamian dokumentu |
239 |
Rejestr zamian dokumentu |
296 |
Rejestr zamian dokumentu |
253 |
Rejestr zamian dokumentu |
292 |
Rejestr zamian dokumentu |
220 |
Rejestr zamian dokumentu |
206 |
Rejestr zamian dokumentu |
203 |
Rejestr zamian dokumentu |
211 |
Rejestr zamian dokumentu |
270 |
Rejestr zamian dokumentu |
258 |
Rejestr zamian dokumentu |
278 |
Rejestr zamian dokumentu |
270 |
Rejestr zamian dokumentu |
245 |
Rejestr zamian dokumentu |
258 |
Rejestr zamian dokumentu |
260 |
Rejestr zamian dokumentu |
258 |
Rejestr zamian dokumentu |
239 |
Rejestr zamian dokumentu |
229 |
Rejestr zamian dokumentu |
258 |
Rejestr zamian dokumentu |
223 |
Rejestr zamian dokumentu |
250 |
Rejestr zamian dokumentu |
216 |
Rejestr zamian dokumentu |
238 |
Rejestr zamian dokumentu |
226 |
Rejestr zamian dokumentu |
232 |
Rejestr zamian dokumentu |
180 |
Rejestr zamian dokumentu |
202 |
Rejestr zamian dokumentu |
190 |
Rejestr zamian dokumentu |
173 |
Rejestr zamian dokumentu |
147 |
Rejestr zamian dokumentu |
160 |
Rejestr zamian dokumentu |
141 |
Rejestr zamian dokumentu |
155 |
Rejestr zamian dokumentu |
152 |
Rejestr zamian dokumentu |
122 |
Rejestr zamian dokumentu |
122 |
Rejestr zamian dokumentu |
121 |
Rejestr zamian dokumentu |
120 |
Rejestr zamian dokumentu |
121 |
Rejestr zamian dokumentu |
118 |
Rejestr zamian dokumentu |
110 |
Rejestr zamian dokumentu |
105 |
Rejestr zamian dokumentu |
114 |
Rejestr zamian dokumentu |
115 |
Rejestr zamian dokumentu |
95 |
Rejestr zamian dokumentu |
146 |
Rejestr zamian dokumentu |
112 |
Rejestr zamian dokumentu |
81 |
Rejestr zamian dokumentu |
149 |
Rejestr zamian dokumentu |
89 |
Rejestr zamian dokumentu |
78 |
Rejestr zamian dokumentu |
78 |
Rejestr zamian dokumentu |
53 |
Rejestr zamian dokumentu |
47 |
Rejestr zamian dokumentu |
58 |
Rejestr zamian dokumentu |
51 |
Rejestr zamian dokumentu |
45 |
Rejestr zamian dokumentu |
42 |
Rejestr zamian dokumentu |
26 |
Rejestr zamian dokumentu |
22 |
Rejestr zamian dokumentu |
30 |
Rejestr zamian dokumentu |
22 |
Rejestr zamian dokumentu |
16 |
Rejestr zamian dokumentu |
15 |
Rejestr zamian dokumentu |
24 |
Rejestr zamian dokumentu |
34 |
Rejestr zamian dokumentu |
22 |
Rejestr zamian dokumentu |
23 |
Rejestr zamian dokumentu |
21 |
Rejestr zamian dokumentu |
12 |
Rejestr zamian dokumentu |
12 |
Rejestr zamian dokumentu |
10 |
Rejestr zamian dokumentu |
10 |
Rejestr zamian dokumentu |
12 |
Rejestr zamian dokumentu |
10 |
Rejestr zamian dokumentu |
12 |
Rejestr zamian dokumentu |
10 |
Rejestr zamian dokumentu |
11 |
Rejestr zamian dokumentu |
10 |
Rejestr zamian dokumentu |
10 |
Rejestr zamian dokumentu |
12 |
Rejestr zamian dokumentu |
11 |
Rejestr zamian dokumentu |
10 |
Rejestr zamian dokumentu |
10 |
Rejestr zamian dokumentu |
9 |
Rejestr zamian dokumentu |
24 |
Rejestr zamian dokumentu |
24 |
Rejestr zamian dokumentu |
12 |
Rejestr zamian dokumentu |
12 |
Rejestr zamian dokumentu |
11 |
Rejestr zamian dokumentu |
4 |
Rejestr zamian dokumentu |
11 |
Rejestr zamian dokumentu |
11 |
Rejestr zamian dokumentu |
7 |
Rejestr zamian dokumentu |
6 |
Rejestr zamian dokumentu |
14 |
Rejestr zamian dokumentu |
10 |
Rejestr zamian dokumentu |
5 |
Rejestr zamian dokumentu |
4 |
Rejestr zamian dokumentu |
4 |
Rejestr zamian dokumentu |
4 |
Rejestr zamian dokumentu |
3 |
Rejestr zamian dokumentu |
3 |
Rejestr zamian dokumentu |
2 |
Rejestr zamian dokumentu |
2 |
Rejestr zamian dokumentu |
2 |
Rejestr zamian dokumentu |
2 |
Rejestr zamian dokumentu |
3 |
Rejestr zamian dokumentu |
2 |
Rejestr zamian dokumentu |
7 |
Rejestr zamian dokumentu |
5 |
Rejestr zamian dokumentu |
4 |
Rejestr zamian dokumentu |
1 |
Rejestr Zarządzeń Burmistrza 2019 |
12 |
Rejestr Zarządzeń Burmistrza 2020 |
9 |
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2019 |
341 |
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2019 |
10 |
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2020 |
343 |
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2020 |
11 |
Rejestr zmian |
5158 |
Rejestr zmian |
10 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2018 |
131 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2019 |
131 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2019 |
10 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2020 |
60 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2020 |
142 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2020 |
2 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2021 |
130 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2021 |
2 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2022 |
235 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2022 |
172 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2023R. |
23 |
STATUT GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH |
333 |
STATUT GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH |
2 |
Statystyki - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
1084 |
Statystyki - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
13 |
STRATEGIA ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH GMINY SIECHNICE NA LATA 2023-2027 |
316 |
STRATEGIA ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH GMINY SIECHNICE NA LATA 2023-2027 |
137 |
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych |
338 |
Usługa dożywiania osób dorosłych - podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej |
7 |
Usługa dożywiania osób dorosłych - podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siechnicach |
8 |
Usługa dożywiania osób dorosłych podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej |
9 |
Usługa remontowa w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" |
321 |
Usługi doradcze w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" |
293 |
Usługi doradcze w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" |
9 |
Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC |
300 |
Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC |
2 |
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS |
291 |
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS PONOWIONE |
291 |
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS PONOWIONE |
8 |
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" |
307 |
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" |
9 |
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC |
320 |
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC |
7 |
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z serwisem urządzeń |
7 |
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z serwisem urządzeń drukujących i kopiujących |
7 |
Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" |
305 |
Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" |
11 |
Zamówienia publiczne |
6654 |
Zamówienia publiczne |
393 |
Zamówienia publiczne |
367 |
Zamówienia publiczne |
333 |
Zamówienia publiczne |
384 |
Zamówienia publiczne |
339 |
Zamówienia publiczne |
301 |
Zamówienia publiczne |
289 |
Zamówienia publiczne |
304 |
Zamówienia publiczne |
278 |
Zamówienia publiczne |
298 |
Zamówienia publiczne |
286 |
Zamówienia publiczne |
115 |
Zamówienia publiczne |
148 |
Zamówienia publiczne |
131 |
Zamówienia publiczne |
130 |
Zamówienia publiczne |
129 |
Zamówienia publiczne |
116 |
Zamówienia publiczne |
11 |
Zamówienia publiczne |
13 |
Zamówienia publiczne |
27 |
Zamówienia publiczne |
11 |
Zamówienia publiczne |
9 |
Zamówienia publiczne |
6 |
Zapytanie ofertowe / Przygotowanie i dowóz do miejsca zamieszkania lub pobytu gorących posiłków dla świadczeniobiorców GOPS w okresie od 02.01.2024r. do 31.12.2024r. |
63 |
Zapytanie ofertowe / Przygotowanie i dowóz do miejsca zamieszkania lub pobytu gorących posiłków dla świadczeniobiorców GOPS w okresie od 02.01.2024r. do 31.12.2024r. |
5 |
Zapytanie ofertowe na dostarczenie i obsługę urządzeń rekreacyjno-rozrywkowych podczas pikników rodzinnych |
8 |
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych |
286 |
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych |
7 |
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych PONOWIONE |
326 |
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych PONOWIONE |
3 |
Zapytanie ofertowe na dostawę opału dla podopiecznych GOPS |
9 |
Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych |
3 |
Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych |
338 |
Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych |
6 |
Zapytanie ofertowe na konsultacje psychiatryczne |
333 |
Zapytanie ofertowe na konsultacje psychiatryczne |
12 |
Zapytanie ofertowe na konsultacje psychiatryczne - ogłoszenie ponowione |
7 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie kryzysu małżeńskiego i problemów wychowawczych |
272 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie kryzysu małżeńskiego i problemów wychowawczych |
7 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie traumy |
299 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie traumy |
9 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od alkoholu |
300 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od alkoholu |
9 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od narkotyków |
327 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od narkotyków |
6 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresieinterwencji kryzysowej |
310 |
Zapytanie ofertowe na Mediacje rodzinne |
333 |
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy |
319 |
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu |
335 |
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu |
11 |
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla rodziców dzieci eksperymentujących z zażywaniem alkoholu oraz środków psychoaktywnych |
276 |
Zapytanie ofertowe na Przygotowanie i dostawę 100 szt. paczek okolicznościowych na Dzień seniora |
281 |
Zapytanie ofertowe na świadczenie usług tymczasowego schronienia w roku 2020 |
320 |
Zapytanie ofertowe na terapię biofeedback |
8 |
Zapytanie ofertowe na usługę dożywiania - przygotowania i dowozu do domu ciepłych posiłków w roku 2021 |
300 |
Zapytanie ofertowe na usługę dożywiania podopiecznych GOPS 2017 |
7 |
Zapytanie ofertowe na Usługę dożywiania świadczeniobiorców GOPS w roku 2020 |
7 |
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy w ramach działań Punktu Konsultacyjnego |
303 |
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy w ramach działań Punktu Konsultacyjnego |
13 |
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu w ramach działań Punktu Konsultacyjnego |
305 |
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu w ramach działań Punktu Konsultacyjnego |
8 |
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla rodziców dzieci eksperymentujących z zażywaniem środków psychoaktywnych w ramach działań Punktu Konsultacyjnego |
311 |
Zapytanie ofertowe na usługę terapii rodzinnej wykonywanej poza siedzibą GOPS |
292 |
Zapytanie ofertowe na usługę terapii rodzinnej wykonywanej poza siedzibą GOPS |
10 |
Zapytanie ofertowe na usługę udzielenia schronienia osobom bezdomnym na rok 2021 |
311 |
Zapytanie ofertowe na Usługi mediacyjne realizowane w placówkach oświatowych z terenu Gminy Siechnice |
7 |
Zapytanie ofertowe na Usługi prawnicze |
319 |
Zapytanie ofertowe na Usługi prawnicze |
13 |
Zapytanie ofertowe na usługi prawnicze świadczone w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Siechnicach |
302 |
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego w obszarze uzależnień i w pracy z osobami doświadczającymi przemoc |
273 |
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego w obszarze uzależnień i w pracy z osobami stosującymi przemoc |
7 |
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego z osobami doświadczającymi przeżyć traumatycznych |
284 |
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego z osobami doświadczającymi przeżyć traumatycznych |
12 |
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego z osobami przechodzącymi kryzys małżeński i mającymi problemy wychowawcze |
7 |
Zapytanie ofertowe na Usługi psychologiczne z osobami przechodzącymi kryzys małżeński i mającymi problemy wychowawcze - ogłoszenie ponowione |
8 |
Zapytanie ofertowe na Usługi terapeutyczne - terapia Biofeedback |
454 |
Zapytanie ofertowe na Usługi terapeutyczne w zakresie terapii rodzinnej |
329 |
Zapytanie ofertowe na Usługi terapeutyczne w zakresie terapii rodzinnej |
3 |
Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę opału dla podopiecznych GOPS w sezonie 2020/2021 |
297 |
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim |
7 |
Zapytanie ofertowe na zorganizowanie wypoczynku letniego dla uczniów w formie kolonii i obozu |
315 |
Zapytanie ofertowe/Dostawa 40 szt. opasek bezpieczeństwa wraz z kompletnym wyposażeniem, dedykowaną formą abonamentu telekomunikacyjnego i kompleksową usługą teleopieki |
478 |
Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy |
341 |
Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy |
3 |
Zapytanie ofertowe/Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice |
258 |
Zapytanie ofertowe/Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice |
3 |
Zapytanie ofertowe/Realizacja rekomendowanych programów profilaktycznych w obszarze uzależnień i przemocy, w placówkach oświatowych z terenu Gminy Siechnice |
234 |
Zapytanie ofertowe/Realizacja rekomendowanych programów profilaktycznych w obszarze uzależnień i przemocy, w placówkach oświatowych z terenu Gminy Siechnice |
9 |
Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług tymczasowego schronienia w 2022 r. dla osób bezdomnych |
290 |
Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług tymczasowego schronienia w 2022 r. dla osób bezdomnych |
18 |
Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług w zakresie Terapii Biofeedback |
176 |
Zapytanie ofertowe/Udzielenie schronienia osobom bezdomnym w schronisku, schronisku z usługami opiekuńczymi, noclegowni |
169 |
Zapytanie ofertowe/Udzielenie schronienia osobom bezdomnym w schronisku, schronisku z usługami opiekuńczymi, noclegowni |
9 |
Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania - przygotowanie i dowóz do domu ciepłych posiłków w roku 2022 |
303 |
Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania podopiecznych GOPS |
184 |
Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania podopiecznych GOPS |
5 |
Zapytanie ofertowe/Usługa prowadzenia terapii rodzinnej |
261 |
Zapytanie ofertowe/Zakup i dostawa opału dla świadczeniobiorców GOPS w sezonie 2021/2022 |
290 |
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim |
314 |
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim |
3 |
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu osobom nieletnim i nietrzeźwym |
207 |
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu osobom nieletnim i nietrzeźwym |
5 |
Zapytanie ofertowe/Zakup, dostawa i montaż nowych szaf aktowych metalowych |
310 |
Zapytanie ofertowe/Zakup, dostawa i montaż nowych szaf aktowych metalowych |
9 |
ZESTAWIENIE ZMIAN W FUNDUSZU 2019 |
8 |
Zorganizowanie wypoczynku letniego dla uczniów placówek oświatowych z terenu Gminy Siechnice |
8 |