Statystyki serwisu

Podstrona Ilość wyświetleń
Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE usługi poradnictwa psychiatry 273
Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE usługi poradnictwa psychiatry 313
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" 304
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" 336
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" 41
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" 40
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE 293
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE 338
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE 39
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE 35
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim 286
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim 346
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim 30
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim 28
Bilans 2019 8
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 48404
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 332
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 69
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 81
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 11
Deklaracja dostępności GOPS Siechnice 1231
Deklaracja dostępności GOPS Siechnice 42
Dostarczenie i obsługa urządzeń rekreacyjno-rozrywkowych wraz z organizacją zabaw plenerowych podczas pikników rodzinnych 10
Dostarczenie i udostępnienie urządzeń rekreacyjno-rozrywkowych podczas pikników rodzinnych organizowanych przez GOPS w Siechnicach 8
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP 407
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP 927
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP 385
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP 44
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP 39
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP 42
Działania profilaktyczne w jednostkach oświatowych 10
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 335
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 344
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 272
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 160
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 37
GMINNY PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII NA LATA 2023-2026 325
GMINNY PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII NA LATA 2023-2026 153
GMINNY PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII NA LATA 2023-2026 43
Informacja dodatkowa 2019 7
Informacja o finansach 1016
Informacja o finansach 372
Informacja o finansach 49
Informacja o finansach 38
Informacje dotyczące działalności 1047
Informacje dotyczące działalności 377
Informacje dotyczące działalności 42
Informacje dotyczące działalności 35
Informacje o działalności 1169
Informacje o działalności 379
Informacje o działalności 41
Informacje o działalności 38
Informacje o jednostce 1495
Informacje o jednostce 75
Informacje o planowanej działalności 1113
Informacje o planowanej działalności 377
Informacje o planowanej działalności 46
Informacje o planowanej działalności 43
Inne informacje publiczne 1038
Inne informacje publiczne 326
Inne informacje publiczne 45
Inne informacje publiczne 40
Instrukcja i podstawowe informacje dla użytkowników BIP 1035
Instrukcja i podstawowe informacje dla użytkowników BIP 41
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - POMOC SPOŁECZNA 419
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - POMOC SPOŁECZNA 34
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - PROFILAKTYKA UZALEŻNIEŃ I PRZEMOC 365
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ŚWIADCZENIA RODZINNE 361
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ŚWIADCZENIA RODZINNE 42
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 471
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 35
Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siechnicach 8
Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez GOPS 371
Kontakt 1299
Kontakt 79
Koordynator do spraw dostępności 816
Koordynator do spraw dostępności 47
Mapa strony - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 1023
Mapa strony - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 42
Nabór kandydatów do świadczenia usług asystenta osoby z niepełnosprawnościami 183
Nabór kandydatów do świadczenia usług opieki wytchnieniowej 146
Nabór kandydatów na Pracownika Punktu Pierwszego Kontaktu 463
Nabór kandydatów na Pracownika Punktu Pierwszego Kontaktu 39
Nabór kandydatów na stanowisko ds. administracyjnych 210
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego 727
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego 160
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego 164
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego 42
Nabór kandydatów na stanowisko Pracownik socjalny 143
Nabór kandydatów na stanowisko Pracownik socjalny 193
Nabór kandydatów na stanowisko Pracownik socjalny 40
Nabór kandydatów na stanowisko Referenta ds. świadczeń rodzinnych 239
Nabór kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. kadr i płac 337
Nabór kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. kadr i płac 35
Nabór kandydatów na stanowisko specjalisty ds. kadr i płac 2024 111
Nabór na stanowisko Aspiranta pracy socjalnej 265
Nabór na stanowisko Aspiranta pracy socjalnej 245
Nabór na stanowisko Aspiranta pracy socjalnej 283
Nabór na stanowisko ds świadczeń rodzinnych - umowa na zastępstwo 10
Nabór na stanowisko Księgowej 151
Nabór na stanowisko Księgowej 102
Nabór na stanowisko Księgowej 77
Nabór na stanowisko Księgowej 65
Nabór na stanowisko Księgowej 451
Nabór na stanowisko Księgowej 32
Nabór na stanowisko Księgowej 32
Nabór na stanowisko Księgowej 32
Nabór na stanowisko Księgowej 31
Nabór na stanowisko Księgowej 31
Nabór na stanowisko Księgowej 32
Nabór na stanowisko Księgowej 32
Nabór na stanowisko Księgowej 30
Nabór na stanowisko Księgowej 32
Nabór na stanowisko Księgowej 32
Nabór na stanowisko Księgowej 32
Nabór na stanowisko Księgowej 31
Nabór na stanowisko Księgowej 29
Nabór na stanowisko Księgowej 32
Nabór na stanowisko Księgowej 30
Nabór na stanowisko Księgowej 31
Nabór na stanowisko Księgowej 31
Nabór na stanowisko Księgowej 32
Nabór na stanowisko Księgowej 30
Nabór na stanowisko Księgowej 30
Nabór na stanowisko Księgowej 30
Nabór na stanowisko Księgowej 32
Nabór na stanowisko Księgowej 32
Nabór na stanowisko Księgowej 32
Nabór na stanowisko Księgowej 31
Nabór na stanowisko Księgowej 31
Nabór na stanowisko Księgowej 32
Nabór na stanowisko Księgowej 31
Nabór na stanowisko Księgowej 28
Nabór na stanowisko Księgowej 32
Nabór na stanowisko Księgowej 32
Nabór na stanowisko Księgowej 31
Nabór na stanowisko Księgowej 31
Nabór na stanowisko Księgowej 31
Nabór na stanowisko Księgowej 32
Nabór na stanowisko Księgowej 31
Nabór na stanowisko Księgowej 33
Nabór na stanowisko Księgowej 29
Nabór na stanowisko Księgowej 32
Nabór na stanowisko Księgowej 31
Nabór na stanowisko Księgowej 31
Nabór na stanowisko Księgowej 32
Nabór na stanowisko Księgowej 31
Nabór na stanowisko Księgowej 32
Nabór na stanowisko Księgowej 32
Nabór na stanowisko Księgowej 32
Nabór na stanowisko Księgowej 30
Nabór na stanowisko Księgowej 31
Nabór na stanowisko Księgowej 30
Nabór na stanowisko Księgowej 32
Nabór na stanowisko Księgowej 32
Nabór na stanowisko Księgowej 43
Nabór na stanowisko Księgowej 43
Nabór na stanowisko Księgowej 40
Nabór na stanowisko Księgowej 271
Nabór na stanowisko Księgowej 34
Nabór na stanowisko Księgowej 28
Nabór na stanowisko Księgowej 239
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 133
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 79
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 72
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 245
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 45
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 45
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 44
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 35
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 254
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 288
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 285
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 147
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 3
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 3
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 3
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 109
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 2
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 1
Nabór na stanowisko pracownika socjalnego w ramach projektu unijnego 112
Nabór na stanowisko Referenta 287
Nabór na stanowisko Referenta 291
Nabór na stanowisko Referenta 35
Nabór na stanowisko Referenta 330
Nabór na stanowisko Referenta ds. świadczeń 247
Nabór na stanowisko urzędnicze pracownika Punktu Pierwszego Kontaktu 301
Nabór na stanowisko urzędnicze pracownika Punktu Pierwszego Kontaktu 38
Nabór pracowników 2666
Nabór pracowników 1695
Nabór pracowników 80
Nabór pracowników 66
Nabór pracowników 108
Nabór pracowników 80
Nabór pracowników 76
Nabór pracowników 59
Nabór pracowników 44
Nabór pracowników 38
Nabór pracowników 44
Nabór pracowników 74
Nabór pracowników 38
Nabór pracowników 33
Nabór pracowników 38
Nabór pracowników 34
Nabór pracowników 2
Nabór pracowników 1
Nabór pracowników 1
Nabór pracowników 1
Nabór pracowników 1
Nabór pracowników 1
Nabór pracowników 1
Nabór pracowników 1
Nabór pracowników 1
Nabór pracowników 1
Nabór pracowników 1
Nabór pracowników 1
Nabór pracowników 1
Nabór pracowników 1
Nabór pracowników 1
Nabór pracowników 1
Nabór pracowników 1
Nabór pracowników 1
Nabór pracowników 1
Nabór pracowników 1
Nabór pracowników 1
Nabór pracowników 1
Nabór pracowników 1
Nabór pracowników 1
Nabór pracowników 1
Nabór pracowników 1
Nabór pracowników 1
Nabór pracowników 1
Nabór pracowników 1
Nabór pracowników 1
Nabór pracowników 1
Ochrona danych osobowych - klauzula informacyjna 377
Ochrona danych osobowych - klauzula informacyjna 1024
Ochrona danych osobowych - klauzula informacyjna 43
OGŁOSZENIE PONOWIONE Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siechnicach 10
OGŁOSZENIE PONOWIONE Prowadzenie terapii EEG Biofeedback 386
OGŁOSZENIE PONOWIONE Prowadzenie terapii EEG Biofeedback 42
Opał dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siechnicach 7
Opracowanie Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy Siechnice na lata 2016-2022 8
PLAN RZECZOWO - FINANSOWY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA ROK 2025 8
Plan zamówień publicznych na rok 2019 337
PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA ROK 2023 231
PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA ROK 2024 126
Podgląd wersji roboczej newsa: Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych 3
Polityka prywatności 993
Polityka prywatności 47
PONOWIONE x2 Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy 360
PONOWIONE x2 Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy 37
PONOWIONE Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez GOPS 469
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy 349
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy 35
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice 413
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług tymczasowego schronienia w 2022 r. dla osób bezdomnych 341
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania - przygotowanie i dowóz do domu ciepłych posiłków w roku 2022 321
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania - przygotowanie i dowóz do domu ciepłych posiłków w roku 2022 36
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Zakup i dostawa opału dla świadczeniobiorców GOPS w sezonie 2021/2022 321
Pozostałe aktualności związane z działalnością GOPS znajdują się na stronie - www.gops-siechnice.org.pl 400
Pozostałe aktualności związane z działalnością GOPS znajdują się na stronie - www.gops-siechnice.org.pl 40
PROGRAM ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ NA ROK 2023 166
PROGRAM ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ NA ROK 2023 43
PROGRAM OPIEKA WYTCHNIENIOWA NA ROK 2023 240
PROGRAM OPIEKA WYTCHNIENIOWA NA ROK 2023 38
PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII W GMINIE SIECHNICE NA 2021 ROK 62
PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII W GMINIE SIECHNICE NA 2021 ROK 77
PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII 2019-2021 12
PROGRAM WSPIERANIA RODZINY NA LATA 2021-2023 313
PROGRAM WSPIERANIA RODZINY NA LATA 2021-2023 360
PROGRAM WSPIERANIA RODZINY NA LATA 2021-2023 45
Prowadzenie terapii EEG Biofeedback 7
Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice 378
Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice 28
RACHUNEK ZYSKÓW I STRAT 2019 9
Redakcja Biuletynu 917
Redakcja Biuletynu 40
REGULAMIN ORGANIZACYJNY GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH 536
REGULAMIN ORGANIZACYJNY GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH 139
Rejestr zamian dokumentu 398
Rejestr zamian dokumentu 263
Rejestr zamian dokumentu 298
Rejestr zamian dokumentu 344
Rejestr zamian dokumentu 486
Rejestr zamian dokumentu 411
Rejestr zamian dokumentu 388
Rejestr zamian dokumentu 358
Rejestr zamian dokumentu 401
Rejestr zamian dokumentu 289
Rejestr zamian dokumentu 334
Rejestr zamian dokumentu 291
Rejestr zamian dokumentu 358
Rejestr zamian dokumentu 322
Rejestr zamian dokumentu 330
Rejestr zamian dokumentu 352
Rejestr zamian dokumentu 270
Rejestr zamian dokumentu 309
Rejestr zamian dokumentu 294
Rejestr zamian dokumentu 307
Rejestr zamian dokumentu 285
Rejestr zamian dokumentu 279
Rejestr zamian dokumentu 268
Rejestr zamian dokumentu 290
Rejestr zamian dokumentu 288
Rejestr zamian dokumentu 281
Rejestr zamian dokumentu 347
Rejestr zamian dokumentu 306
Rejestr zamian dokumentu 360
Rejestr zamian dokumentu 344
Rejestr zamian dokumentu 313
Rejestr zamian dokumentu 322
Rejestr zamian dokumentu 341
Rejestr zamian dokumentu 302
Rejestr zamian dokumentu 279
Rejestr zamian dokumentu 315
Rejestr zamian dokumentu 310
Rejestr zamian dokumentu 299
Rejestr zamian dokumentu 334
Rejestr zamian dokumentu 336
Rejestr zamian dokumentu 312
Rejestr zamian dokumentu 291
Rejestr zamian dokumentu 300
Rejestr zamian dokumentu 337
Rejestr zamian dokumentu 314
Rejestr zamian dokumentu 283
Rejestr zamian dokumentu 249
Rejestr zamian dokumentu 240
Rejestr zamian dokumentu 287
Rejestr zamian dokumentu 262
Rejestr zamian dokumentu 314
Rejestr zamian dokumentu 245
Rejestr zamian dokumentu 329
Rejestr zamian dokumentu 260
Rejestr zamian dokumentu 274
Rejestr zamian dokumentu 319
Rejestr zamian dokumentu 302
Rejestr zamian dokumentu 295
Rejestr zamian dokumentu 318
Rejestr zamian dokumentu 272
Rejestr zamian dokumentu 266
Rejestr zamian dokumentu 314
Rejestr zamian dokumentu 307
Rejestr zamian dokumentu 298
Rejestr zamian dokumentu 314
Rejestr zamian dokumentu 297
Rejestr zamian dokumentu 322
Rejestr zamian dokumentu 303
Rejestr zamian dokumentu 287
Rejestr zamian dokumentu 263
Rejestr zamian dokumentu 242
Rejestr zamian dokumentu 280
Rejestr zamian dokumentu 333
Rejestr zamian dokumentu 274
Rejestr zamian dokumentu 290
Rejestr zamian dokumentu 324
Rejestr zamian dokumentu 285
Rejestr zamian dokumentu 252
Rejestr zamian dokumentu 275
Rejestr zamian dokumentu 315
Rejestr zamian dokumentu 289
Rejestr zamian dokumentu 304
Rejestr zamian dokumentu 345
Rejestr zamian dokumentu 380
Rejestr zamian dokumentu 260
Rejestr zamian dokumentu 298
Rejestr zamian dokumentu 272
Rejestr zamian dokumentu 230
Rejestr zamian dokumentu 289
Rejestr zamian dokumentu 248
Rejestr zamian dokumentu 257
Rejestr zamian dokumentu 324
Rejestr zamian dokumentu 269
Rejestr zamian dokumentu 316
Rejestr zamian dokumentu 248
Rejestr zamian dokumentu 264
Rejestr zamian dokumentu 257
Rejestr zamian dokumentu 282
Rejestr zamian dokumentu 262
Rejestr zamian dokumentu 329
Rejestr zamian dokumentu 267
Rejestr zamian dokumentu 333
Rejestr zamian dokumentu 285
Rejestr zamian dokumentu 318
Rejestr zamian dokumentu 254
Rejestr zamian dokumentu 233
Rejestr zamian dokumentu 234
Rejestr zamian dokumentu 243
Rejestr zamian dokumentu 302
Rejestr zamian dokumentu 288
Rejestr zamian dokumentu 312
Rejestr zamian dokumentu 303
Rejestr zamian dokumentu 274
Rejestr zamian dokumentu 290
Rejestr zamian dokumentu 291
Rejestr zamian dokumentu 287
Rejestr zamian dokumentu 274
Rejestr zamian dokumentu 258
Rejestr zamian dokumentu 297
Rejestr zamian dokumentu 250
Rejestr zamian dokumentu 282
Rejestr zamian dokumentu 247
Rejestr zamian dokumentu 273
Rejestr zamian dokumentu 268
Rejestr zamian dokumentu 264
Rejestr zamian dokumentu 217
Rejestr zamian dokumentu 236
Rejestr zamian dokumentu 222
Rejestr zamian dokumentu 210
Rejestr zamian dokumentu 185
Rejestr zamian dokumentu 200
Rejestr zamian dokumentu 176
Rejestr zamian dokumentu 195
Rejestr zamian dokumentu 190
Rejestr zamian dokumentu 160
Rejestr zamian dokumentu 161
Rejestr zamian dokumentu 157
Rejestr zamian dokumentu 156
Rejestr zamian dokumentu 154
Rejestr zamian dokumentu 155
Rejestr zamian dokumentu 146
Rejestr zamian dokumentu 137
Rejestr zamian dokumentu 152
Rejestr zamian dokumentu 143
Rejestr zamian dokumentu 132
Rejestr zamian dokumentu 179
Rejestr zamian dokumentu 150
Rejestr zamian dokumentu 114
Rejestr zamian dokumentu 182
Rejestr zamian dokumentu 126
Rejestr zamian dokumentu 117
Rejestr zamian dokumentu 114
Rejestr zamian dokumentu 89
Rejestr zamian dokumentu 78
Rejestr zamian dokumentu 95
Rejestr zamian dokumentu 90
Rejestr zamian dokumentu 81
Rejestr zamian dokumentu 91
Rejestr zamian dokumentu 61
Rejestr zamian dokumentu 55
Rejestr zamian dokumentu 62
Rejestr zamian dokumentu 60
Rejestr zamian dokumentu 57
Rejestr zamian dokumentu 47
Rejestr zamian dokumentu 64
Rejestr zamian dokumentu 77
Rejestr zamian dokumentu 63
Rejestr zamian dokumentu 62
Rejestr zamian dokumentu 66
Rejestr zamian dokumentu 45
Rejestr zamian dokumentu 37
Rejestr zamian dokumentu 35
Rejestr zamian dokumentu 35
Rejestr zamian dokumentu 43
Rejestr zamian dokumentu 39
Rejestr zamian dokumentu 37
Rejestr zamian dokumentu 40
Rejestr zamian dokumentu 40
Rejestr zamian dokumentu 36
Rejestr zamian dokumentu 39
Rejestr zamian dokumentu 39
Rejestr zamian dokumentu 37
Rejestr zamian dokumentu 40
Rejestr zamian dokumentu 37
Rejestr zamian dokumentu 31
Rejestr zamian dokumentu 51
Rejestr zamian dokumentu 72
Rejestr zamian dokumentu 39
Rejestr zamian dokumentu 45
Rejestr zamian dokumentu 39
Rejestr zamian dokumentu 27
Rejestr zamian dokumentu 36
Rejestr zamian dokumentu 36
Rejestr zamian dokumentu 34
Rejestr zamian dokumentu 31
Rejestr zamian dokumentu 53
Rejestr zamian dokumentu 50
Rejestr zamian dokumentu 31
Rejestr zamian dokumentu 29
Rejestr zamian dokumentu 31
Rejestr zamian dokumentu 31
Rejestr zamian dokumentu 30
Rejestr zamian dokumentu 30
Rejestr zamian dokumentu 35
Rejestr zamian dokumentu 33
Rejestr zamian dokumentu 34
Rejestr zamian dokumentu 29
Rejestr zamian dokumentu 34
Rejestr zamian dokumentu 32
Rejestr zamian dokumentu 49
Rejestr zamian dokumentu 59
Rejestr zamian dokumentu 48
Rejestr zamian dokumentu 48
Rejestr zamian dokumentu 65
Rejestr zamian dokumentu 39
Rejestr zamian dokumentu 38
Rejestr zamian dokumentu 14
Rejestr zamian dokumentu 13
Rejestr zamian dokumentu 6
Rejestr zamian dokumentu 11
Rejestr zamian dokumentu 2
Rejestr zamian dokumentu 5
Rejestr zamian dokumentu 3
Rejestr zamian dokumentu 1
Rejestr Zarządzeń Burmistrza 2019 12
Rejestr Zarządzeń Burmistrza 2020 9
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2019 383
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2019 42
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2020 391
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2020 44
Rejestr zmian 5831
Rejestr zmian 46
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2018 169
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2019 169
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2019 44
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2020 60
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2020 183
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2020 33
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2021 176
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2021 36
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2022 235
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2022 218
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2023R. 65
STATUT GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH 401
STATUT GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH 33
Statystyki - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 1257
Statystyki - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 52
STRATEGIA ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH GMINY SIECHNICE NA LATA 2023-2027 369
STRATEGIA ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH GMINY SIECHNICE NA LATA 2023-2027 208
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych 379
Usługa dożywiania osób dorosłych - podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej 7
Usługa dożywiania osób dorosłych - podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siechnicach 8
Usługa dożywiania osób dorosłych podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej 9
Usługa remontowa w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" 359
Usługi doradcze w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" 331
Usługi doradcze w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" 45
Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC 335
Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC 37
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS 352
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS PONOWIONE 329
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS PONOWIONE 37
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" 343
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" 45
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC 357
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC 41
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z serwisem urządzeń 7
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z serwisem urządzeń drukujących i kopiujących 7
Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" 343
Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" 40
Zamówienia publiczne 7841
Zamówienia publiczne 441
Zamówienia publiczne 413
Zamówienia publiczne 376
Zamówienia publiczne 427
Zamówienia publiczne 390
Zamówienia publiczne 337
Zamówienia publiczne 326
Zamówienia publiczne 342
Zamówienia publiczne 315
Zamówienia publiczne 342
Zamówienia publiczne 322
Zamówienia publiczne 151
Zamówienia publiczne 189
Zamówienia publiczne 172
Zamówienia publiczne 166
Zamówienia publiczne 174
Zamówienia publiczne 156
Zamówienia publiczne 44
Zamówienia publiczne 47
Zamówienia publiczne 57
Zamówienia publiczne 69
Zamówienia publiczne 46
Zamówienia publiczne 38
Zapytanie ofertowe / Przygotowanie i dowóz do miejsca zamieszkania lub pobytu gorących posiłków dla świadczeniobiorców GOPS w okresie od 02.01.2024r. do 31.12.2024r. 120
Zapytanie ofertowe / Przygotowanie i dowóz do miejsca zamieszkania lub pobytu gorących posiłków dla świadczeniobiorców GOPS w okresie od 02.01.2024r. do 31.12.2024r. 33
Zapytanie ofertowe / Przygotowanie i dowóz do miejsca zamieszkania lub pobytu gorących posiłków dla świadczeniobiorców GOPS w okresie od 02.01.2025r. do 31.12.2025r. 16
Zapytanie ofertowe / Przygotowanie i dowóz do miejsca zamieszkania lub pobytu gorących posiłków dla świadczeniobiorców GOPS w okresie od 02.01.2025r. do 31.12.2025r. 3
Zapytanie ofertowe na dostarczenie i obsługę urządzeń rekreacyjno-rozrywkowych podczas pikników rodzinnych 8
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych 320
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych 41
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych PONOWIONE 367
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych PONOWIONE 38
Zapytanie ofertowe na dostawę opału dla podopiecznych GOPS 9
Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych 3
Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych 369
Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych 33
Zapytanie ofertowe na konsultacje psychiatryczne 373
Zapytanie ofertowe na konsultacje psychiatryczne 44
Zapytanie ofertowe na konsultacje psychiatryczne - ogłoszenie ponowione 7
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie kryzysu małżeńskiego i problemów wychowawczych 305
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie kryzysu małżeńskiego i problemów wychowawczych 36
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie traumy 334
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie traumy 40
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od alkoholu 338
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od alkoholu 40
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od narkotyków 361
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od narkotyków 35
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresieinterwencji kryzysowej 345
Zapytanie ofertowe na Mediacje rodzinne 374
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy 351
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu 372
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu 40
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla rodziców dzieci eksperymentujących z zażywaniem alkoholu oraz środków psychoaktywnych 304
Zapytanie ofertowe na Przygotowanie i dostawę 100 szt. paczek okolicznościowych na Dzień seniora 318
Zapytanie ofertowe na świadczenie usług tymczasowego schronienia w roku 2020 360
Zapytanie ofertowe na terapię biofeedback 8
Zapytanie ofertowe na usługę dożywiania - przygotowania i dowozu do domu ciepłych posiłków w roku 2021 335
Zapytanie ofertowe na usługę dożywiania podopiecznych GOPS 2017 7
Zapytanie ofertowe na Usługę dożywiania świadczeniobiorców GOPS w roku 2020 7
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy w ramach działań Punktu Konsultacyjnego 338
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy w ramach działań Punktu Konsultacyjnego 45
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu w ramach działań Punktu Konsultacyjnego 337
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu w ramach działań Punktu Konsultacyjnego 36
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla rodziców dzieci eksperymentujących z zażywaniem środków psychoaktywnych w ramach działań Punktu Konsultacyjnego 347
Zapytanie ofertowe na usługę terapii rodzinnej wykonywanej poza siedzibą GOPS 332
Zapytanie ofertowe na usługę terapii rodzinnej wykonywanej poza siedzibą GOPS 43
Zapytanie ofertowe na usługę udzielenia schronienia osobom bezdomnym na rok 2021 346
Zapytanie ofertowe na Usługi mediacyjne realizowane w placówkach oświatowych z terenu Gminy Siechnice 7
Zapytanie ofertowe na Usługi prawnicze 354
Zapytanie ofertowe na Usługi prawnicze 49
Zapytanie ofertowe na usługi prawnicze świadczone w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Siechnicach 337
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego w obszarze uzależnień i w pracy z osobami doświadczającymi przemoc 299
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego w obszarze uzależnień i w pracy z osobami stosującymi przemoc 7
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego z osobami doświadczającymi przeżyć traumatycznych 319
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego z osobami doświadczającymi przeżyć traumatycznych 36
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego z osobami przechodzącymi kryzys małżeński i mającymi problemy wychowawcze 7
Zapytanie ofertowe na Usługi psychologiczne z osobami przechodzącymi kryzys małżeński i mającymi problemy wychowawcze - ogłoszenie ponowione 8
Zapytanie ofertowe na Usługi terapeutyczne - terapia Biofeedback 491
Zapytanie ofertowe na Usługi terapeutyczne w zakresie terapii rodzinnej 364
Zapytanie ofertowe na Usługi terapeutyczne w zakresie terapii rodzinnej 35
Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę opału dla podopiecznych GOPS w sezonie 2020/2021 333
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim 7
Zapytanie ofertowe na zorganizowanie wypoczynku letniego dla uczniów w formie kolonii i obozu 352
Zapytanie ofertowe/Dostawa 40 szt. opasek bezpieczeństwa wraz z kompletnym wyposażeniem, dedykowaną formą abonamentu telekomunikacyjnego i kompleksową usługą teleopieki 520
Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy 417
Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy 39
Zapytanie ofertowe/Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice 303
Zapytanie ofertowe/Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice 31
Zapytanie ofertowe/Realizacja rekomendowanych programów profilaktycznych w obszarze uzależnień i przemocy, w placówkach oświatowych z terenu Gminy Siechnice 272
Zapytanie ofertowe/Realizacja rekomendowanych programów profilaktycznych w obszarze uzależnień i przemocy, w placówkach oświatowych z terenu Gminy Siechnice 37
Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług tymczasowego schronienia w 2022 r. dla osób bezdomnych 324
Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług tymczasowego schronienia w 2022 r. dla osób bezdomnych 53
Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług w zakresie Terapii Biofeedback 221
Zapytanie ofertowe/Udzielenie schronienia osobom bezdomnym w schronisku, schronisku z usługami opiekuńczymi, noclegowni 213
Zapytanie ofertowe/Udzielenie schronienia osobom bezdomnym w schronisku, schronisku z usługami opiekuńczymi, noclegowni 40
Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania - przygotowanie i dowóz do domu ciepłych posiłków w roku 2022 345
Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania podopiecznych GOPS 227
Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania podopiecznych GOPS 39
Zapytanie ofertowe/Usługa prowadzenia terapii rodzinnej 302
Zapytanie ofertowe/Zakup i dostawa opału dla świadczeniobiorców GOPS w sezonie 2021/2022 325
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim 351
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim 37
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu osobom nieletnim i nietrzeźwym 247
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu osobom nieletnim i nietrzeźwym 34
Zapytanie ofertowe/Zakup, dostawa i montaż nowych szaf aktowych metalowych 356
Zapytanie ofertowe/Zakup, dostawa i montaż nowych szaf aktowych metalowych 41
zarządzenie 16/2024 w sprawie wprowadzenia Standardów Ochrony Małoletnich w GOPS Siechnice 9
Zarządzenie Kierownika GOPS w Siechnicach nr 19/2024 w sprawie wprowadzenia procedury zgłoszeń wewnętrznych oraz ochrony sygnalistów w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Siechnicach 24
ZESTAWIENIE ZMIAN W FUNDUSZU 2019 8
Zorganizowanie wypoczynku letniego dla uczniów placówek oświatowych z terenu Gminy Siechnice 8