Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE usługi poradnictwa psychiatry |
259 |
Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE usługi poradnictwa psychiatry |
292 |
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" |
289 |
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" |
314 |
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" |
24 |
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" |
23 |
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE |
280 |
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE |
317 |
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE |
21 |
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE |
19 |
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim |
273 |
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim |
322 |
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim |
15 |
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim |
12 |
Bilans 2019 |
8 |
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
45669 |
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
303 |
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
66 |
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
64 |
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
7 |
Deklaracja dostępności GOPS Siechnice |
1191 |
Deklaracja dostępności GOPS Siechnice |
24 |
Dostarczenie i obsługa urządzeń rekreacyjno-rozrywkowych wraz z organizacją zabaw plenerowych podczas pikników rodzinnych |
10 |
Dostarczenie i udostępnienie urządzeń rekreacyjno-rozrywkowych podczas pikników rodzinnych organizowanych przez GOPS w Siechnicach |
8 |
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP |
385 |
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP |
886 |
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP |
362 |
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP |
27 |
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP |
24 |
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP |
30 |
Działania profilaktyczne w jednostkach oświatowych |
10 |
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 |
318 |
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 |
324 |
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 |
253 |
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 |
135 |
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 |
22 |
GMINNY PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII NA LATA 2023-2026 |
305 |
GMINNY PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII NA LATA 2023-2026 |
129 |
GMINNY PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII NA LATA 2023-2026 |
25 |
Informacja dodatkowa 2019 |
7 |
Informacja o finansach |
979 |
Informacja o finansach |
351 |
Informacja o finansach |
29 |
Informacja o finansach |
22 |
Informacje dotyczące działalności |
1010 |
Informacje dotyczące działalności |
357 |
Informacje dotyczące działalności |
21 |
Informacje dotyczące działalności |
17 |
Informacje o działalności |
998 |
Informacje o działalności |
354 |
Informacje o działalności |
23 |
Informacje o działalności |
22 |
Informacje o jednostce |
1413 |
Informacje o jednostce |
51 |
Informacje o planowanej działalności |
952 |
Informacje o planowanej działalności |
354 |
Informacje o planowanej działalności |
26 |
Informacje o planowanej działalności |
27 |
Inne informacje publiczne |
989 |
Inne informacje publiczne |
306 |
Inne informacje publiczne |
25 |
Inne informacje publiczne |
24 |
Instrukcja i podstawowe informacje dla użytkowników BIP |
876 |
Instrukcja i podstawowe informacje dla użytkowników BIP |
24 |
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - POMOC SPOŁECZNA |
398 |
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - POMOC SPOŁECZNA |
19 |
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - PROFILAKTYKA UZALEŻNIEŃ I PRZEMOC |
343 |
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ŚWIADCZENIA RODZINNE |
339 |
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ŚWIADCZENIA RODZINNE |
25 |
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE |
448 |
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE |
18 |
Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siechnicach |
8 |
Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez GOPS |
356 |
Kontakt |
1188 |
Kontakt |
55 |
Koordynator do spraw dostępności |
740 |
Koordynator do spraw dostępności |
22 |
Mapa strony - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
889 |
Mapa strony - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
25 |
Nabór kandydatów do świadczenia usług asystenta osoby z niepełnosprawnościami |
183 |
Nabór kandydatów do świadczenia usług opieki wytchnieniowej |
146 |
Nabór kandydatów na Pracownika Punktu Pierwszego Kontaktu |
443 |
Nabór kandydatów na Pracownika Punktu Pierwszego Kontaktu |
21 |
Nabór kandydatów na stanowisko ds. administracyjnych |
188 |
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego |
698 |
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego |
137 |
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego |
130 |
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego |
27 |
Nabór kandydatów na stanowisko Pracownik socjalny |
124 |
Nabór kandydatów na stanowisko Pracownik socjalny |
168 |
Nabór kandydatów na stanowisko Pracownik socjalny |
25 |
Nabór kandydatów na stanowisko Referenta ds. świadczeń rodzinnych |
220 |
Nabór kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. kadr i płac |
312 |
Nabór kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. kadr i płac |
17 |
Nabór kandydatów na stanowisko specjalisty ds. kadr i płac 2024 |
80 |
Nabór na stanowisko Aspiranta pracy socjalnej |
244 |
Nabór na stanowisko Aspiranta pracy socjalnej |
221 |
Nabór na stanowisko Aspiranta pracy socjalnej |
243 |
Nabór na stanowisko ds świadczeń rodzinnych - umowa na zastępstwo |
10 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
131 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
79 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
55 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
48 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
422 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
20 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
20 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
19 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
19 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
19 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
20 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
20 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
18 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
20 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
20 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
20 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
19 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
17 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
20 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
18 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
19 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
19 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
19 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
18 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
18 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
18 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
20 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
19 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
20 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
19 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
19 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
20 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
19 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
16 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
20 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
20 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
19 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
19 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
19 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
20 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
19 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
21 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
17 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
20 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
19 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
20 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
20 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
19 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
20 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
20 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
20 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
18 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
19 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
18 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
20 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
20 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
25 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
26 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
21 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
244 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
22 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
16 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
215 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
112 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
59 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
50 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
225 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
30 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
27 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
27 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
20 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
229 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
263 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
260 |
Nabór na stanowisko pracownika socjalnego w ramach projektu unijnego |
112 |
Nabór na stanowisko Referenta |
264 |
Nabór na stanowisko Referenta |
266 |
Nabór na stanowisko Referenta |
18 |
Nabór na stanowisko Referenta |
299 |
Nabór na stanowisko urzędnicze pracownika Punktu Pierwszego Kontaktu |
282 |
Nabór na stanowisko urzędnicze pracownika Punktu Pierwszego Kontaktu |
22 |
Nabór pracowników |
2441 |
Nabór pracowników |
1279 |
Nabór pracowników |
54 |
Nabór pracowników |
45 |
Nabór pracowników |
83 |
Nabór pracowników |
58 |
Nabór pracowników |
49 |
Nabór pracowników |
36 |
Nabór pracowników |
27 |
Nabór pracowników |
21 |
Nabór pracowników |
23 |
Nabór pracowników |
42 |
Nabór pracowników |
17 |
Nabór pracowników |
13 |
Nabór pracowników |
15 |
Nabór pracowników |
9 |
Ochrona danych osobowych - klauzula informacyjna |
356 |
Ochrona danych osobowych - klauzula informacyjna |
986 |
Ochrona danych osobowych - klauzula informacyjna |
24 |
OGŁOSZENIE PONOWIONE Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siechnicach |
10 |
OGŁOSZENIE PONOWIONE Prowadzenie terapii EEG Biofeedback |
370 |
OGŁOSZENIE PONOWIONE Prowadzenie terapii EEG Biofeedback |
25 |
Opał dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siechnicach |
7 |
Opracowanie Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy Siechnice na lata 2016-2022 |
8 |
Plan zamówień publicznych na rok 2019 |
320 |
PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA ROK 2023 |
214 |
PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA ROK 2024 |
101 |
Podgląd wersji roboczej newsa: Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych |
3 |
Polityka prywatności |
838 |
Polityka prywatności |
26 |
PONOWIONE x2 Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy |
336 |
PONOWIONE x2 Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy |
21 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez GOPS |
450 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy |
328 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy |
19 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice |
396 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług tymczasowego schronienia w 2022 r. dla osób bezdomnych |
319 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania - przygotowanie i dowóz do domu ciepłych posiłków w roku 2022 |
301 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania - przygotowanie i dowóz do domu ciepłych posiłków w roku 2022 |
19 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Zakup i dostawa opału dla świadczeniobiorców GOPS w sezonie 2021/2022 |
305 |
Pozostałe aktualności związane z działalnością GOPS znajdują się na stronie - www.gops-siechnice.org.pl |
374 |
Pozostałe aktualności związane z działalnością GOPS znajdują się na stronie - www.gops-siechnice.org.pl |
24 |
PROGRAM ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ NA ROK 2023 |
143 |
PROGRAM ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ NA ROK 2023 |
26 |
PROGRAM OPIEKA WYTCHNIENIOWA NA ROK 2023 |
220 |
PROGRAM OPIEKA WYTCHNIENIOWA NA ROK 2023 |
18 |
PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII W GMINIE SIECHNICE NA 2021 ROK |
62 |
PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII W GMINIE SIECHNICE NA 2021 ROK |
77 |
PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII 2019-2021 |
12 |
PROGRAM WSPIERANIA RODZINY NA LATA 2021-2023 |
292 |
PROGRAM WSPIERANIA RODZINY NA LATA 2021-2023 |
340 |
PROGRAM WSPIERANIA RODZINY NA LATA 2021-2023 |
28 |
Prowadzenie terapii EEG Biofeedback |
7 |
Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice |
354 |
Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice |
16 |
RACHUNEK ZYSKÓW I STRAT 2019 |
9 |
Redakcja Biuletynu |
888 |
Redakcja Biuletynu |
21 |
REGULAMIN ORGANIZACYJNY GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH |
506 |
REGULAMIN ORGANIZACYJNY GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH |
122 |
Rejestr zamian dokumentu |
382 |
Rejestr zamian dokumentu |
248 |
Rejestr zamian dokumentu |
283 |
Rejestr zamian dokumentu |
330 |
Rejestr zamian dokumentu |
465 |
Rejestr zamian dokumentu |
392 |
Rejestr zamian dokumentu |
374 |
Rejestr zamian dokumentu |
337 |
Rejestr zamian dokumentu |
382 |
Rejestr zamian dokumentu |
272 |
Rejestr zamian dokumentu |
318 |
Rejestr zamian dokumentu |
272 |
Rejestr zamian dokumentu |
342 |
Rejestr zamian dokumentu |
303 |
Rejestr zamian dokumentu |
315 |
Rejestr zamian dokumentu |
335 |
Rejestr zamian dokumentu |
256 |
Rejestr zamian dokumentu |
295 |
Rejestr zamian dokumentu |
277 |
Rejestr zamian dokumentu |
293 |
Rejestr zamian dokumentu |
268 |
Rejestr zamian dokumentu |
262 |
Rejestr zamian dokumentu |
253 |
Rejestr zamian dokumentu |
274 |
Rejestr zamian dokumentu |
274 |
Rejestr zamian dokumentu |
266 |
Rejestr zamian dokumentu |
331 |
Rejestr zamian dokumentu |
291 |
Rejestr zamian dokumentu |
343 |
Rejestr zamian dokumentu |
327 |
Rejestr zamian dokumentu |
298 |
Rejestr zamian dokumentu |
308 |
Rejestr zamian dokumentu |
326 |
Rejestr zamian dokumentu |
284 |
Rejestr zamian dokumentu |
263 |
Rejestr zamian dokumentu |
302 |
Rejestr zamian dokumentu |
295 |
Rejestr zamian dokumentu |
283 |
Rejestr zamian dokumentu |
319 |
Rejestr zamian dokumentu |
322 |
Rejestr zamian dokumentu |
298 |
Rejestr zamian dokumentu |
271 |
Rejestr zamian dokumentu |
288 |
Rejestr zamian dokumentu |
320 |
Rejestr zamian dokumentu |
300 |
Rejestr zamian dokumentu |
267 |
Rejestr zamian dokumentu |
232 |
Rejestr zamian dokumentu |
225 |
Rejestr zamian dokumentu |
271 |
Rejestr zamian dokumentu |
246 |
Rejestr zamian dokumentu |
299 |
Rejestr zamian dokumentu |
228 |
Rejestr zamian dokumentu |
309 |
Rejestr zamian dokumentu |
244 |
Rejestr zamian dokumentu |
258 |
Rejestr zamian dokumentu |
302 |
Rejestr zamian dokumentu |
287 |
Rejestr zamian dokumentu |
279 |
Rejestr zamian dokumentu |
303 |
Rejestr zamian dokumentu |
256 |
Rejestr zamian dokumentu |
231 |
Rejestr zamian dokumentu |
299 |
Rejestr zamian dokumentu |
290 |
Rejestr zamian dokumentu |
281 |
Rejestr zamian dokumentu |
297 |
Rejestr zamian dokumentu |
281 |
Rejestr zamian dokumentu |
306 |
Rejestr zamian dokumentu |
284 |
Rejestr zamian dokumentu |
252 |
Rejestr zamian dokumentu |
249 |
Rejestr zamian dokumentu |
228 |
Rejestr zamian dokumentu |
263 |
Rejestr zamian dokumentu |
316 |
Rejestr zamian dokumentu |
261 |
Rejestr zamian dokumentu |
273 |
Rejestr zamian dokumentu |
306 |
Rejestr zamian dokumentu |
269 |
Rejestr zamian dokumentu |
238 |
Rejestr zamian dokumentu |
260 |
Rejestr zamian dokumentu |
299 |
Rejestr zamian dokumentu |
275 |
Rejestr zamian dokumentu |
287 |
Rejestr zamian dokumentu |
329 |
Rejestr zamian dokumentu |
348 |
Rejestr zamian dokumentu |
244 |
Rejestr zamian dokumentu |
280 |
Rejestr zamian dokumentu |
256 |
Rejestr zamian dokumentu |
213 |
Rejestr zamian dokumentu |
272 |
Rejestr zamian dokumentu |
230 |
Rejestr zamian dokumentu |
240 |
Rejestr zamian dokumentu |
309 |
Rejestr zamian dokumentu |
255 |
Rejestr zamian dokumentu |
300 |
Rejestr zamian dokumentu |
232 |
Rejestr zamian dokumentu |
250 |
Rejestr zamian dokumentu |
244 |
Rejestr zamian dokumentu |
267 |
Rejestr zamian dokumentu |
246 |
Rejestr zamian dokumentu |
314 |
Rejestr zamian dokumentu |
251 |
Rejestr zamian dokumentu |
316 |
Rejestr zamian dokumentu |
267 |
Rejestr zamian dokumentu |
304 |
Rejestr zamian dokumentu |
238 |
Rejestr zamian dokumentu |
218 |
Rejestr zamian dokumentu |
219 |
Rejestr zamian dokumentu |
226 |
Rejestr zamian dokumentu |
287 |
Rejestr zamian dokumentu |
272 |
Rejestr zamian dokumentu |
296 |
Rejestr zamian dokumentu |
284 |
Rejestr zamian dokumentu |
259 |
Rejestr zamian dokumentu |
273 |
Rejestr zamian dokumentu |
273 |
Rejestr zamian dokumentu |
273 |
Rejestr zamian dokumentu |
254 |
Rejestr zamian dokumentu |
243 |
Rejestr zamian dokumentu |
282 |
Rejestr zamian dokumentu |
234 |
Rejestr zamian dokumentu |
263 |
Rejestr zamian dokumentu |
232 |
Rejestr zamian dokumentu |
257 |
Rejestr zamian dokumentu |
249 |
Rejestr zamian dokumentu |
247 |
Rejestr zamian dokumentu |
197 |
Rejestr zamian dokumentu |
219 |
Rejestr zamian dokumentu |
202 |
Rejestr zamian dokumentu |
190 |
Rejestr zamian dokumentu |
167 |
Rejestr zamian dokumentu |
182 |
Rejestr zamian dokumentu |
155 |
Rejestr zamian dokumentu |
175 |
Rejestr zamian dokumentu |
171 |
Rejestr zamian dokumentu |
143 |
Rejestr zamian dokumentu |
145 |
Rejestr zamian dokumentu |
138 |
Rejestr zamian dokumentu |
139 |
Rejestr zamian dokumentu |
136 |
Rejestr zamian dokumentu |
136 |
Rejestr zamian dokumentu |
128 |
Rejestr zamian dokumentu |
120 |
Rejestr zamian dokumentu |
137 |
Rejestr zamian dokumentu |
127 |
Rejestr zamian dokumentu |
114 |
Rejestr zamian dokumentu |
165 |
Rejestr zamian dokumentu |
134 |
Rejestr zamian dokumentu |
97 |
Rejestr zamian dokumentu |
167 |
Rejestr zamian dokumentu |
109 |
Rejestr zamian dokumentu |
99 |
Rejestr zamian dokumentu |
98 |
Rejestr zamian dokumentu |
72 |
Rejestr zamian dokumentu |
59 |
Rejestr zamian dokumentu |
78 |
Rejestr zamian dokumentu |
73 |
Rejestr zamian dokumentu |
65 |
Rejestr zamian dokumentu |
66 |
Rejestr zamian dokumentu |
44 |
Rejestr zamian dokumentu |
38 |
Rejestr zamian dokumentu |
47 |
Rejestr zamian dokumentu |
42 |
Rejestr zamian dokumentu |
38 |
Rejestr zamian dokumentu |
32 |
Rejestr zamian dokumentu |
48 |
Rejestr zamian dokumentu |
58 |
Rejestr zamian dokumentu |
44 |
Rejestr zamian dokumentu |
45 |
Rejestr zamian dokumentu |
46 |
Rejestr zamian dokumentu |
31 |
Rejestr zamian dokumentu |
24 |
Rejestr zamian dokumentu |
23 |
Rejestr zamian dokumentu |
22 |
Rejestr zamian dokumentu |
29 |
Rejestr zamian dokumentu |
26 |
Rejestr zamian dokumentu |
24 |
Rejestr zamian dokumentu |
28 |
Rejestr zamian dokumentu |
28 |
Rejestr zamian dokumentu |
24 |
Rejestr zamian dokumentu |
28 |
Rejestr zamian dokumentu |
28 |
Rejestr zamian dokumentu |
23 |
Rejestr zamian dokumentu |
27 |
Rejestr zamian dokumentu |
26 |
Rejestr zamian dokumentu |
21 |
Rejestr zamian dokumentu |
38 |
Rejestr zamian dokumentu |
39 |
Rejestr zamian dokumentu |
25 |
Rejestr zamian dokumentu |
28 |
Rejestr zamian dokumentu |
26 |
Rejestr zamian dokumentu |
15 |
Rejestr zamian dokumentu |
23 |
Rejestr zamian dokumentu |
22 |
Rejestr zamian dokumentu |
21 |
Rejestr zamian dokumentu |
19 |
Rejestr zamian dokumentu |
35 |
Rejestr zamian dokumentu |
34 |
Rejestr zamian dokumentu |
18 |
Rejestr zamian dokumentu |
17 |
Rejestr zamian dokumentu |
18 |
Rejestr zamian dokumentu |
18 |
Rejestr zamian dokumentu |
16 |
Rejestr zamian dokumentu |
18 |
Rejestr zamian dokumentu |
22 |
Rejestr zamian dokumentu |
20 |
Rejestr zamian dokumentu |
20 |
Rejestr zamian dokumentu |
16 |
Rejestr zamian dokumentu |
20 |
Rejestr zamian dokumentu |
17 |
Rejestr zamian dokumentu |
31 |
Rejestr zamian dokumentu |
43 |
Rejestr zamian dokumentu |
29 |
Rejestr zamian dokumentu |
30 |
Rejestr zamian dokumentu |
44 |
Rejestr zamian dokumentu |
22 |
Rejestr zamian dokumentu |
20 |
Rejestr zamian dokumentu |
1 |
Rejestr Zarządzeń Burmistrza 2019 |
12 |
Rejestr Zarządzeń Burmistrza 2020 |
9 |
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2019 |
362 |
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2019 |
26 |
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2020 |
367 |
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2020 |
26 |
Rejestr zmian |
5443 |
Rejestr zmian |
25 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2018 |
146 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2019 |
148 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2019 |
27 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2020 |
60 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2020 |
161 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2020 |
17 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2021 |
153 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2021 |
19 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2022 |
235 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2022 |
196 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2023R. |
43 |
STATUT GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH |
376 |
STATUT GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH |
21 |
Statystyki - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
1221 |
Statystyki - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
30 |
STRATEGIA ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH GMINY SIECHNICE NA LATA 2023-2027 |
350 |
STRATEGIA ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH GMINY SIECHNICE NA LATA 2023-2027 |
172 |
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych |
361 |
Usługa dożywiania osób dorosłych - podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej |
7 |
Usługa dożywiania osób dorosłych - podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siechnicach |
8 |
Usługa dożywiania osób dorosłych podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej |
9 |
Usługa remontowa w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" |
342 |
Usługi doradcze w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" |
317 |
Usługi doradcze w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" |
29 |
Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC |
320 |
Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC |
19 |
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS |
315 |
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS PONOWIONE |
314 |
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS PONOWIONE |
20 |
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" |
328 |
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" |
27 |
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC |
342 |
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC |
23 |
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z serwisem urządzeń |
7 |
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z serwisem urządzeń drukujących i kopiujących |
7 |
Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" |
322 |
Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" |
24 |
Zamówienia publiczne |
7013 |
Zamówienia publiczne |
423 |
Zamówienia publiczne |
389 |
Zamówienia publiczne |
353 |
Zamówienia publiczne |
406 |
Zamówienia publiczne |
360 |
Zamówienia publiczne |
323 |
Zamówienia publiczne |
313 |
Zamówienia publiczne |
329 |
Zamówienia publiczne |
300 |
Zamówienia publiczne |
318 |
Zamówienia publiczne |
307 |
Zamówienia publiczne |
131 |
Zamówienia publiczne |
168 |
Zamówienia publiczne |
149 |
Zamówienia publiczne |
146 |
Zamówienia publiczne |
149 |
Zamówienia publiczne |
133 |
Zamówienia publiczne |
27 |
Zamówienia publiczne |
27 |
Zamówienia publiczne |
41 |
Zamówienia publiczne |
35 |
Zamówienia publiczne |
27 |
Zamówienia publiczne |
21 |
Zapytanie ofertowe / Przygotowanie i dowóz do miejsca zamieszkania lub pobytu gorących posiłków dla świadczeniobiorców GOPS w okresie od 02.01.2024r. do 31.12.2024r. |
90 |
Zapytanie ofertowe / Przygotowanie i dowóz do miejsca zamieszkania lub pobytu gorących posiłków dla świadczeniobiorców GOPS w okresie od 02.01.2024r. do 31.12.2024r. |
17 |
Zapytanie ofertowe na dostarczenie i obsługę urządzeń rekreacyjno-rozrywkowych podczas pikników rodzinnych |
8 |
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych |
303 |
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych |
25 |
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych PONOWIONE |
345 |
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych PONOWIONE |
18 |
Zapytanie ofertowe na dostawę opału dla podopiecznych GOPS |
9 |
Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych |
3 |
Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych |
352 |
Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych |
17 |
Zapytanie ofertowe na konsultacje psychiatryczne |
357 |
Zapytanie ofertowe na konsultacje psychiatryczne |
29 |
Zapytanie ofertowe na konsultacje psychiatryczne - ogłoszenie ponowione |
7 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie kryzysu małżeńskiego i problemów wychowawczych |
287 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie kryzysu małżeńskiego i problemów wychowawczych |
20 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie traumy |
319 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie traumy |
25 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od alkoholu |
317 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od alkoholu |
24 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od narkotyków |
341 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od narkotyków |
17 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresieinterwencji kryzysowej |
327 |
Zapytanie ofertowe na Mediacje rodzinne |
353 |
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy |
332 |
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu |
350 |
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu |
23 |
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla rodziców dzieci eksperymentujących z zażywaniem alkoholu oraz środków psychoaktywnych |
286 |
Zapytanie ofertowe na Przygotowanie i dostawę 100 szt. paczek okolicznościowych na Dzień seniora |
301 |
Zapytanie ofertowe na świadczenie usług tymczasowego schronienia w roku 2020 |
342 |
Zapytanie ofertowe na terapię biofeedback |
8 |
Zapytanie ofertowe na usługę dożywiania - przygotowania i dowozu do domu ciepłych posiłków w roku 2021 |
314 |
Zapytanie ofertowe na usługę dożywiania podopiecznych GOPS 2017 |
7 |
Zapytanie ofertowe na Usługę dożywiania świadczeniobiorców GOPS w roku 2020 |
7 |
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy w ramach działań Punktu Konsultacyjnego |
321 |
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy w ramach działań Punktu Konsultacyjnego |
26 |
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu w ramach działań Punktu Konsultacyjnego |
322 |
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu w ramach działań Punktu Konsultacyjnego |
20 |
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla rodziców dzieci eksperymentujących z zażywaniem środków psychoaktywnych w ramach działań Punktu Konsultacyjnego |
328 |
Zapytanie ofertowe na usługę terapii rodzinnej wykonywanej poza siedzibą GOPS |
315 |
Zapytanie ofertowe na usługę terapii rodzinnej wykonywanej poza siedzibą GOPS |
25 |
Zapytanie ofertowe na usługę udzielenia schronienia osobom bezdomnym na rok 2021 |
329 |
Zapytanie ofertowe na Usługi mediacyjne realizowane w placówkach oświatowych z terenu Gminy Siechnice |
7 |
Zapytanie ofertowe na Usługi prawnicze |
337 |
Zapytanie ofertowe na Usługi prawnicze |
31 |
Zapytanie ofertowe na usługi prawnicze świadczone w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Siechnicach |
319 |
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego w obszarze uzależnień i w pracy z osobami doświadczającymi przemoc |
286 |
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego w obszarze uzależnień i w pracy z osobami stosującymi przemoc |
7 |
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego z osobami doświadczającymi przeżyć traumatycznych |
303 |
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego z osobami doświadczającymi przeżyć traumatycznych |
23 |
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego z osobami przechodzącymi kryzys małżeński i mającymi problemy wychowawcze |
7 |
Zapytanie ofertowe na Usługi psychologiczne z osobami przechodzącymi kryzys małżeński i mającymi problemy wychowawcze - ogłoszenie ponowione |
8 |
Zapytanie ofertowe na Usługi terapeutyczne - terapia Biofeedback |
475 |
Zapytanie ofertowe na Usługi terapeutyczne w zakresie terapii rodzinnej |
347 |
Zapytanie ofertowe na Usługi terapeutyczne w zakresie terapii rodzinnej |
18 |
Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę opału dla podopiecznych GOPS w sezonie 2020/2021 |
316 |
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim |
7 |
Zapytanie ofertowe na zorganizowanie wypoczynku letniego dla uczniów w formie kolonii i obozu |
333 |
Zapytanie ofertowe/Dostawa 40 szt. opasek bezpieczeństwa wraz z kompletnym wyposażeniem, dedykowaną formą abonamentu telekomunikacyjnego i kompleksową usługą teleopieki |
499 |
Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy |
396 |
Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy |
22 |
Zapytanie ofertowe/Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice |
284 |
Zapytanie ofertowe/Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice |
15 |
Zapytanie ofertowe/Realizacja rekomendowanych programów profilaktycznych w obszarze uzależnień i przemocy, w placówkach oświatowych z terenu Gminy Siechnice |
256 |
Zapytanie ofertowe/Realizacja rekomendowanych programów profilaktycznych w obszarze uzależnień i przemocy, w placówkach oświatowych z terenu Gminy Siechnice |
20 |
Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług tymczasowego schronienia w 2022 r. dla osób bezdomnych |
307 |
Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług tymczasowego schronienia w 2022 r. dla osób bezdomnych |
36 |
Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług w zakresie Terapii Biofeedback |
205 |
Zapytanie ofertowe/Udzielenie schronienia osobom bezdomnym w schronisku, schronisku z usługami opiekuńczymi, noclegowni |
192 |
Zapytanie ofertowe/Udzielenie schronienia osobom bezdomnym w schronisku, schronisku z usługami opiekuńczymi, noclegowni |
21 |
Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania - przygotowanie i dowóz do domu ciepłych posiłków w roku 2022 |
327 |
Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania podopiecznych GOPS |
209 |
Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania podopiecznych GOPS |
23 |
Zapytanie ofertowe/Usługa prowadzenia terapii rodzinnej |
287 |
Zapytanie ofertowe/Zakup i dostawa opału dla świadczeniobiorców GOPS w sezonie 2021/2022 |
304 |
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim |
331 |
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim |
18 |
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu osobom nieletnim i nietrzeźwym |
229 |
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu osobom nieletnim i nietrzeźwym |
19 |
Zapytanie ofertowe/Zakup, dostawa i montaż nowych szaf aktowych metalowych |
338 |
Zapytanie ofertowe/Zakup, dostawa i montaż nowych szaf aktowych metalowych |
25 |
Zarządzenie Kierownika GOPS w Siechnicach nr 19/2024 w sprawie wprowadzenia procedury zgłoszeń wewnętrznych oraz ochrony sygnalistów w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Siechnicach |
5 |
ZESTAWIENIE ZMIAN W FUNDUSZU 2019 |
8 |
Zorganizowanie wypoczynku letniego dla uczniów placówek oświatowych z terenu Gminy Siechnice |
8 |