Statystyki serwisu

Podstrona Ilość wyświetleń
Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE usługi poradnictwa psychiatry 244
Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE usługi poradnictwa psychiatry 276
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" 268
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" 291
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" 9
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" 6
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE 265
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE 299
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE 9
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE 7
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim 256
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim 308
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim 4
Bilans 2019 8
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 42165
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 287
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 62
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 44
Deklaracja dostępności GOPS Siechnice 1146
Deklaracja dostępności GOPS Siechnice 11
Dostarczenie i obsługa urządzeń rekreacyjno-rozrywkowych wraz z organizacją zabaw plenerowych podczas pikników rodzinnych 10
Dostarczenie i udostępnienie urządzeń rekreacyjno-rozrywkowych podczas pikników rodzinnych organizowanych przez GOPS w Siechnicach 8
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP 361
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP 844
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP 343
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP 11
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP 9
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP 12
Działania profilaktyczne w jednostkach oświatowych 10
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 300
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 308
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 239
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 114
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 10
GMINNY PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII NA LATA 2023-2026 289
GMINNY PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII NA LATA 2023-2026 114
GMINNY PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII NA LATA 2023-2026 12
Informacja dodatkowa 2019 7
Informacja o finansach 940
Informacja o finansach 332
Informacja o finansach 10
Informacja o finansach 4
Informacje dotyczące działalności 955
Informacje dotyczące działalności 340
Informacje dotyczące działalności 10
Informacje dotyczące działalności 2
Informacje o działalności 956
Informacje o działalności 339
Informacje o działalności 12
Informacje o działalności 9
Informacje o jednostce 1303
Informacje o jednostce 13
Informacje o planowanej działalności 913
Informacje o planowanej działalności 331
Informacje o planowanej działalności 12
Informacje o planowanej działalności 12
Inne informacje publiczne 949
Inne informacje publiczne 291
Inne informacje publiczne 10
Inne informacje publiczne 11
Instrukcja i podstawowe informacje dla użytkowników BIP 833
Instrukcja i podstawowe informacje dla użytkowników BIP 10
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - POMOC SPOŁECZNA 377
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - POMOC SPOŁECZNA 2
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - PROFILAKTYKA UZALEŻNIEŃ I PRZEMOC 327
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ŚWIADCZENIA RODZINNE 320
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ŚWIADCZENIA RODZINNE 10
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 432
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 9
Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siechnicach 8
Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez GOPS 336
Kontakt 1087
Kontakt 19
Koordynator do spraw dostępności 663
Koordynator do spraw dostępności 8
Mapa strony - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 854
Mapa strony - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 10
Nabór kandydatów do świadczenia usług asystenta osoby z niepełnosprawnościami 183
Nabór kandydatów do świadczenia usług opieki wytchnieniowej 146
Nabór kandydatów na Pracownika Punktu Pierwszego Kontaktu 407
Nabór kandydatów na Pracownika Punktu Pierwszego Kontaktu 6
Nabór kandydatów na stanowisko ds. administracyjnych 167
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego 645
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego 115
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego 96
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego 10
Nabór kandydatów na stanowisko Pracownik socjalny 107
Nabór kandydatów na stanowisko Pracownik socjalny 141
Nabór kandydatów na stanowisko Pracownik socjalny 2
Nabór kandydatów na stanowisko Referenta ds. świadczeń rodzinnych 202
Nabór kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. kadr i płac 285
Nabór kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. kadr i płac 2
Nabór kandydatów na stanowisko specjalisty ds. kadr i płac 2024 48
Nabór na stanowisko Aspiranta pracy socjalnej 188
Nabór na stanowisko Aspiranta pracy socjalnej 136
Nabór na stanowisko ds świadczeń rodzinnych - umowa na zastępstwo 10
Nabór na stanowisko Księgowej 97
Nabór na stanowisko Księgowej 57
Nabór na stanowisko Księgowej 35
Nabór na stanowisko Księgowej 23
Nabór na stanowisko Księgowej 226
Nabór na stanowisko Księgowej 9
Nabór na stanowisko Księgowej 9
Nabór na stanowisko Księgowej 8
Nabór na stanowisko Księgowej 8
Nabór na stanowisko Księgowej 9
Nabór na stanowisko Księgowej 8
Nabór na stanowisko Księgowej 9
Nabór na stanowisko Księgowej 8
Nabór na stanowisko Księgowej 9
Nabór na stanowisko Księgowej 8
Nabór na stanowisko Księgowej 9
Nabór na stanowisko Księgowej 8
Nabór na stanowisko Księgowej 8
Nabór na stanowisko Księgowej 9
Nabór na stanowisko Księgowej 7
Nabór na stanowisko Księgowej 8
Nabór na stanowisko Księgowej 9
Nabór na stanowisko Księgowej 8
Nabór na stanowisko Księgowej 8
Nabór na stanowisko Księgowej 8
Nabór na stanowisko Księgowej 8
Nabór na stanowisko Księgowej 8
Nabór na stanowisko Księgowej 8
Nabór na stanowisko Księgowej 9
Nabór na stanowisko Księgowej 8
Nabór na stanowisko Księgowej 8
Nabór na stanowisko Księgowej 9
Nabór na stanowisko Księgowej 8
Nabór na stanowisko Księgowej 7
Nabór na stanowisko Księgowej 8
Nabór na stanowisko Księgowej 9
Nabór na stanowisko Księgowej 8
Nabór na stanowisko Księgowej 8
Nabór na stanowisko Księgowej 8
Nabór na stanowisko Księgowej 8
Nabór na stanowisko Księgowej 8
Nabór na stanowisko Księgowej 9
Nabór na stanowisko Księgowej 7
Nabór na stanowisko Księgowej 9
Nabór na stanowisko Księgowej 9
Nabór na stanowisko Księgowej 8
Nabór na stanowisko Księgowej 9
Nabór na stanowisko Księgowej 8
Nabór na stanowisko Księgowej 9
Nabór na stanowisko Księgowej 9
Nabór na stanowisko Księgowej 9
Nabór na stanowisko Księgowej 8
Nabór na stanowisko Księgowej 8
Nabór na stanowisko Księgowej 8
Nabór na stanowisko Księgowej 9
Nabór na stanowisko Księgowej 9
Nabór na stanowisko Księgowej 10
Nabór na stanowisko Księgowej 12
Nabór na stanowisko Księgowej 7
Nabór na stanowisko Księgowej 163
Nabór na stanowisko Księgowej 2
Nabór na stanowisko Księgowej 1
Nabór na stanowisko Księgowej 1
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 90
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 34
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 27
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 172
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 15
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 12
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 12
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 7
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 125
Nabór na stanowisko pracownika socjalnego w ramach projektu unijnego 112
Nabór na stanowisko Referenta 206
Nabór na stanowisko Referenta 201
Nabór na stanowisko Referenta 2
Nabór na stanowisko Referenta 185
Nabór na stanowisko urzędnicze pracownika Punktu Pierwszego Kontaktu 231
Nabór na stanowisko urzędnicze pracownika Punktu Pierwszego Kontaktu 7
Nabór pracowników 2030
Nabór pracowników 987
Nabór pracowników 26
Nabór pracowników 21
Nabór pracowników 36
Nabór pracowników 23
Nabór pracowników 11
Nabór pracowników 12
Nabór pracowników 10
Nabór pracowników 6
Nabór pracowników 8
Nabór pracowników 10
Ochrona danych osobowych - klauzula informacyjna 337
Ochrona danych osobowych - klauzula informacyjna 946
Ochrona danych osobowych - klauzula informacyjna 10
OGŁOSZENIE PONOWIONE Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siechnicach 10
OGŁOSZENIE PONOWIONE Prowadzenie terapii EEG Biofeedback 348
OGŁOSZENIE PONOWIONE Prowadzenie terapii EEG Biofeedback 6
Opał dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siechnicach 7
Opracowanie Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy Siechnice na lata 2016-2022 8
Plan zamówień publicznych na rok 2019 298
PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA ROK 2023 184
PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA ROK 2024 65
Podgląd wersji roboczej newsa: Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych 3
Polityka prywatności 812
Polityka prywatności 11
PONOWIONE x2 Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy 320
PONOWIONE x2 Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy 7
PONOWIONE Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez GOPS 415
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy 315
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy 6
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice 384
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług tymczasowego schronienia w 2022 r. dla osób bezdomnych 298
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania - przygotowanie i dowóz do domu ciepłych posiłków w roku 2022 283
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania - przygotowanie i dowóz do domu ciepłych posiłków w roku 2022 9
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Zakup i dostawa opału dla świadczeniobiorców GOPS w sezonie 2021/2022 292
Pozostałe aktualności związane z działalnością GOPS znajdują się na stronie - www.gops-siechnice.org.pl 359
Pozostałe aktualności związane z działalnością GOPS znajdują się na stronie - www.gops-siechnice.org.pl 12
PROGRAM ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ NA ROK 2023 119
PROGRAM ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ NA ROK 2023 10
PROGRAM OPIEKA WYTCHNIENIOWA NA ROK 2023 198
PROGRAM OPIEKA WYTCHNIENIOWA NA ROK 2023 7
PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII W GMINIE SIECHNICE NA 2021 ROK 62
PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII W GMINIE SIECHNICE NA 2021 ROK 77
PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII 2019-2021 12
PROGRAM WSPIERANIA RODZINY NA LATA 2021-2023 277
PROGRAM WSPIERANIA RODZINY NA LATA 2021-2023 322
PROGRAM WSPIERANIA RODZINY NA LATA 2021-2023 10
Prowadzenie terapii EEG Biofeedback 7
Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice 340
Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice 3
RACHUNEK ZYSKÓW I STRAT 2019 9
Redakcja Biuletynu 849
Redakcja Biuletynu 7
REGULAMIN ORGANIZACYJNY GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH 468
REGULAMIN ORGANIZACYJNY GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH 113
Rejestr zamian dokumentu 356
Rejestr zamian dokumentu 234
Rejestr zamian dokumentu 270
Rejestr zamian dokumentu 311
Rejestr zamian dokumentu 438
Rejestr zamian dokumentu 370
Rejestr zamian dokumentu 352
Rejestr zamian dokumentu 319
Rejestr zamian dokumentu 362
Rejestr zamian dokumentu 256
Rejestr zamian dokumentu 298
Rejestr zamian dokumentu 253
Rejestr zamian dokumentu 311
Rejestr zamian dokumentu 284
Rejestr zamian dokumentu 296
Rejestr zamian dokumentu 316
Rejestr zamian dokumentu 237
Rejestr zamian dokumentu 275
Rejestr zamian dokumentu 261
Rejestr zamian dokumentu 271
Rejestr zamian dokumentu 249
Rejestr zamian dokumentu 245
Rejestr zamian dokumentu 236
Rejestr zamian dokumentu 255
Rejestr zamian dokumentu 253
Rejestr zamian dokumentu 248
Rejestr zamian dokumentu 310
Rejestr zamian dokumentu 271
Rejestr zamian dokumentu 325
Rejestr zamian dokumentu 307
Rejestr zamian dokumentu 281
Rejestr zamian dokumentu 285
Rejestr zamian dokumentu 308
Rejestr zamian dokumentu 274
Rejestr zamian dokumentu 250
Rejestr zamian dokumentu 282
Rejestr zamian dokumentu 280
Rejestr zamian dokumentu 267
Rejestr zamian dokumentu 300
Rejestr zamian dokumentu 302
Rejestr zamian dokumentu 285
Rejestr zamian dokumentu 258
Rejestr zamian dokumentu 270
Rejestr zamian dokumentu 301
Rejestr zamian dokumentu 277
Rejestr zamian dokumentu 251
Rejestr zamian dokumentu 222
Rejestr zamian dokumentu 213
Rejestr zamian dokumentu 251
Rejestr zamian dokumentu 233
Rejestr zamian dokumentu 278
Rejestr zamian dokumentu 214
Rejestr zamian dokumentu 289
Rejestr zamian dokumentu 226
Rejestr zamian dokumentu 244
Rejestr zamian dokumentu 286
Rejestr zamian dokumentu 269
Rejestr zamian dokumentu 258
Rejestr zamian dokumentu 281
Rejestr zamian dokumentu 241
Rejestr zamian dokumentu 217
Rejestr zamian dokumentu 283
Rejestr zamian dokumentu 271
Rejestr zamian dokumentu 265
Rejestr zamian dokumentu 275
Rejestr zamian dokumentu 260
Rejestr zamian dokumentu 293
Rejestr zamian dokumentu 270
Rejestr zamian dokumentu 239
Rejestr zamian dokumentu 229
Rejestr zamian dokumentu 216
Rejestr zamian dokumentu 247
Rejestr zamian dokumentu 298
Rejestr zamian dokumentu 245
Rejestr zamian dokumentu 260
Rejestr zamian dokumentu 287
Rejestr zamian dokumentu 251
Rejestr zamian dokumentu 220
Rejestr zamian dokumentu 246
Rejestr zamian dokumentu 279
Rejestr zamian dokumentu 263
Rejestr zamian dokumentu 273
Rejestr zamian dokumentu 313
Rejestr zamian dokumentu 305
Rejestr zamian dokumentu 231
Rejestr zamian dokumentu 265
Rejestr zamian dokumentu 243
Rejestr zamian dokumentu 203
Rejestr zamian dokumentu 257
Rejestr zamian dokumentu 217
Rejestr zamian dokumentu 227
Rejestr zamian dokumentu 293
Rejestr zamian dokumentu 239
Rejestr zamian dokumentu 284
Rejestr zamian dokumentu 218
Rejestr zamian dokumentu 238
Rejestr zamian dokumentu 234
Rejestr zamian dokumentu 248
Rejestr zamian dokumentu 231
Rejestr zamian dokumentu 295
Rejestr zamian dokumentu 239
Rejestr zamian dokumentu 296
Rejestr zamian dokumentu 253
Rejestr zamian dokumentu 292
Rejestr zamian dokumentu 220
Rejestr zamian dokumentu 206
Rejestr zamian dokumentu 203
Rejestr zamian dokumentu 211
Rejestr zamian dokumentu 270
Rejestr zamian dokumentu 258
Rejestr zamian dokumentu 278
Rejestr zamian dokumentu 270
Rejestr zamian dokumentu 245
Rejestr zamian dokumentu 258
Rejestr zamian dokumentu 260
Rejestr zamian dokumentu 258
Rejestr zamian dokumentu 239
Rejestr zamian dokumentu 229
Rejestr zamian dokumentu 258
Rejestr zamian dokumentu 223
Rejestr zamian dokumentu 250
Rejestr zamian dokumentu 216
Rejestr zamian dokumentu 238
Rejestr zamian dokumentu 226
Rejestr zamian dokumentu 232
Rejestr zamian dokumentu 180
Rejestr zamian dokumentu 202
Rejestr zamian dokumentu 190
Rejestr zamian dokumentu 173
Rejestr zamian dokumentu 147
Rejestr zamian dokumentu 160
Rejestr zamian dokumentu 141
Rejestr zamian dokumentu 155
Rejestr zamian dokumentu 152
Rejestr zamian dokumentu 122
Rejestr zamian dokumentu 122
Rejestr zamian dokumentu 121
Rejestr zamian dokumentu 120
Rejestr zamian dokumentu 121
Rejestr zamian dokumentu 118
Rejestr zamian dokumentu 110
Rejestr zamian dokumentu 105
Rejestr zamian dokumentu 114
Rejestr zamian dokumentu 115
Rejestr zamian dokumentu 95
Rejestr zamian dokumentu 146
Rejestr zamian dokumentu 112
Rejestr zamian dokumentu 81
Rejestr zamian dokumentu 149
Rejestr zamian dokumentu 89
Rejestr zamian dokumentu 78
Rejestr zamian dokumentu 78
Rejestr zamian dokumentu 53
Rejestr zamian dokumentu 47
Rejestr zamian dokumentu 58
Rejestr zamian dokumentu 51
Rejestr zamian dokumentu 45
Rejestr zamian dokumentu 42
Rejestr zamian dokumentu 26
Rejestr zamian dokumentu 22
Rejestr zamian dokumentu 30
Rejestr zamian dokumentu 22
Rejestr zamian dokumentu 16
Rejestr zamian dokumentu 15
Rejestr zamian dokumentu 24
Rejestr zamian dokumentu 34
Rejestr zamian dokumentu 22
Rejestr zamian dokumentu 23
Rejestr zamian dokumentu 21
Rejestr zamian dokumentu 12
Rejestr zamian dokumentu 12
Rejestr zamian dokumentu 10
Rejestr zamian dokumentu 10
Rejestr zamian dokumentu 12
Rejestr zamian dokumentu 10
Rejestr zamian dokumentu 12
Rejestr zamian dokumentu 10
Rejestr zamian dokumentu 11
Rejestr zamian dokumentu 10
Rejestr zamian dokumentu 10
Rejestr zamian dokumentu 12
Rejestr zamian dokumentu 11
Rejestr zamian dokumentu 10
Rejestr zamian dokumentu 10
Rejestr zamian dokumentu 9
Rejestr zamian dokumentu 24
Rejestr zamian dokumentu 24
Rejestr zamian dokumentu 12
Rejestr zamian dokumentu 12
Rejestr zamian dokumentu 11
Rejestr zamian dokumentu 4
Rejestr zamian dokumentu 11
Rejestr zamian dokumentu 11
Rejestr zamian dokumentu 7
Rejestr zamian dokumentu 6
Rejestr zamian dokumentu 14
Rejestr zamian dokumentu 10
Rejestr zamian dokumentu 5
Rejestr zamian dokumentu 4
Rejestr zamian dokumentu 4
Rejestr zamian dokumentu 4
Rejestr zamian dokumentu 3
Rejestr zamian dokumentu 3
Rejestr zamian dokumentu 2
Rejestr zamian dokumentu 2
Rejestr zamian dokumentu 2
Rejestr zamian dokumentu 2
Rejestr zamian dokumentu 3
Rejestr zamian dokumentu 2
Rejestr zamian dokumentu 7
Rejestr zamian dokumentu 5
Rejestr zamian dokumentu 4
Rejestr zamian dokumentu 1
Rejestr Zarządzeń Burmistrza 2019 12
Rejestr Zarządzeń Burmistrza 2020 9
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2019 341
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2019 10
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2020 343
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2020 11
Rejestr zmian 5158
Rejestr zmian 10
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2018 131
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2019 131
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2019 10
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2020 60
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2020 142
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2020 2
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2021 130
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2021 2
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2022 235
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2022 172
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2023R. 23
STATUT GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH 333
STATUT GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH 2
Statystyki - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 1084
Statystyki - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 13
STRATEGIA ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH GMINY SIECHNICE NA LATA 2023-2027 316
STRATEGIA ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH GMINY SIECHNICE NA LATA 2023-2027 137
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych 338
Usługa dożywiania osób dorosłych - podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej 7
Usługa dożywiania osób dorosłych - podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siechnicach 8
Usługa dożywiania osób dorosłych podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej 9
Usługa remontowa w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" 321
Usługi doradcze w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" 293
Usługi doradcze w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" 9
Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC 300
Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC 2
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS 291
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS PONOWIONE 291
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS PONOWIONE 8
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" 307
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" 9
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC 320
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC 7
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z serwisem urządzeń 7
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z serwisem urządzeń drukujących i kopiujących 7
Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" 305
Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" 11
Zamówienia publiczne 6654
Zamówienia publiczne 393
Zamówienia publiczne 367
Zamówienia publiczne 333
Zamówienia publiczne 384
Zamówienia publiczne 339
Zamówienia publiczne 301
Zamówienia publiczne 289
Zamówienia publiczne 304
Zamówienia publiczne 278
Zamówienia publiczne 298
Zamówienia publiczne 286
Zamówienia publiczne 115
Zamówienia publiczne 148
Zamówienia publiczne 131
Zamówienia publiczne 130
Zamówienia publiczne 129
Zamówienia publiczne 116
Zamówienia publiczne 11
Zamówienia publiczne 13
Zamówienia publiczne 27
Zamówienia publiczne 11
Zamówienia publiczne 9
Zamówienia publiczne 6
Zapytanie ofertowe / Przygotowanie i dowóz do miejsca zamieszkania lub pobytu gorących posiłków dla świadczeniobiorców GOPS w okresie od 02.01.2024r. do 31.12.2024r. 63
Zapytanie ofertowe / Przygotowanie i dowóz do miejsca zamieszkania lub pobytu gorących posiłków dla świadczeniobiorców GOPS w okresie od 02.01.2024r. do 31.12.2024r. 5
Zapytanie ofertowe na dostarczenie i obsługę urządzeń rekreacyjno-rozrywkowych podczas pikników rodzinnych 8
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych 286
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych 7
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych PONOWIONE 326
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych PONOWIONE 3
Zapytanie ofertowe na dostawę opału dla podopiecznych GOPS 9
Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych 3
Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych 338
Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych 6
Zapytanie ofertowe na konsultacje psychiatryczne 333
Zapytanie ofertowe na konsultacje psychiatryczne 12
Zapytanie ofertowe na konsultacje psychiatryczne - ogłoszenie ponowione 7
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie kryzysu małżeńskiego i problemów wychowawczych 272
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie kryzysu małżeńskiego i problemów wychowawczych 7
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie traumy 299
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie traumy 9
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od alkoholu 300
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od alkoholu 9
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od narkotyków 327
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od narkotyków 6
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresieinterwencji kryzysowej 310
Zapytanie ofertowe na Mediacje rodzinne 333
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy 319
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu 335
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu 11
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla rodziców dzieci eksperymentujących z zażywaniem alkoholu oraz środków psychoaktywnych 276
Zapytanie ofertowe na Przygotowanie i dostawę 100 szt. paczek okolicznościowych na Dzień seniora 281
Zapytanie ofertowe na świadczenie usług tymczasowego schronienia w roku 2020 320
Zapytanie ofertowe na terapię biofeedback 8
Zapytanie ofertowe na usługę dożywiania - przygotowania i dowozu do domu ciepłych posiłków w roku 2021 300
Zapytanie ofertowe na usługę dożywiania podopiecznych GOPS 2017 7
Zapytanie ofertowe na Usługę dożywiania świadczeniobiorców GOPS w roku 2020 7
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy w ramach działań Punktu Konsultacyjnego 303
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy w ramach działań Punktu Konsultacyjnego 13
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu w ramach działań Punktu Konsultacyjnego 305
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu w ramach działań Punktu Konsultacyjnego 8
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla rodziców dzieci eksperymentujących z zażywaniem środków psychoaktywnych w ramach działań Punktu Konsultacyjnego 311
Zapytanie ofertowe na usługę terapii rodzinnej wykonywanej poza siedzibą GOPS 292
Zapytanie ofertowe na usługę terapii rodzinnej wykonywanej poza siedzibą GOPS 10
Zapytanie ofertowe na usługę udzielenia schronienia osobom bezdomnym na rok 2021 311
Zapytanie ofertowe na Usługi mediacyjne realizowane w placówkach oświatowych z terenu Gminy Siechnice 7
Zapytanie ofertowe na Usługi prawnicze 319
Zapytanie ofertowe na Usługi prawnicze 13
Zapytanie ofertowe na usługi prawnicze świadczone w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Siechnicach 302
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego w obszarze uzależnień i w pracy z osobami doświadczającymi przemoc 273
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego w obszarze uzależnień i w pracy z osobami stosującymi przemoc 7
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego z osobami doświadczającymi przeżyć traumatycznych 284
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego z osobami doświadczającymi przeżyć traumatycznych 12
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego z osobami przechodzącymi kryzys małżeński i mającymi problemy wychowawcze 7
Zapytanie ofertowe na Usługi psychologiczne z osobami przechodzącymi kryzys małżeński i mającymi problemy wychowawcze - ogłoszenie ponowione 8
Zapytanie ofertowe na Usługi terapeutyczne - terapia Biofeedback 454
Zapytanie ofertowe na Usługi terapeutyczne w zakresie terapii rodzinnej 329
Zapytanie ofertowe na Usługi terapeutyczne w zakresie terapii rodzinnej 3
Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę opału dla podopiecznych GOPS w sezonie 2020/2021 297
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim 7
Zapytanie ofertowe na zorganizowanie wypoczynku letniego dla uczniów w formie kolonii i obozu 315
Zapytanie ofertowe/Dostawa 40 szt. opasek bezpieczeństwa wraz z kompletnym wyposażeniem, dedykowaną formą abonamentu telekomunikacyjnego i kompleksową usługą teleopieki 478
Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy 341
Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy 3
Zapytanie ofertowe/Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice 258
Zapytanie ofertowe/Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice 3
Zapytanie ofertowe/Realizacja rekomendowanych programów profilaktycznych w obszarze uzależnień i przemocy, w placówkach oświatowych z terenu Gminy Siechnice 234
Zapytanie ofertowe/Realizacja rekomendowanych programów profilaktycznych w obszarze uzależnień i przemocy, w placówkach oświatowych z terenu Gminy Siechnice 9
Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług tymczasowego schronienia w 2022 r. dla osób bezdomnych 290
Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług tymczasowego schronienia w 2022 r. dla osób bezdomnych 18
Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług w zakresie Terapii Biofeedback 176
Zapytanie ofertowe/Udzielenie schronienia osobom bezdomnym w schronisku, schronisku z usługami opiekuńczymi, noclegowni 169
Zapytanie ofertowe/Udzielenie schronienia osobom bezdomnym w schronisku, schronisku z usługami opiekuńczymi, noclegowni 9
Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania - przygotowanie i dowóz do domu ciepłych posiłków w roku 2022 303
Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania podopiecznych GOPS 184
Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania podopiecznych GOPS 5
Zapytanie ofertowe/Usługa prowadzenia terapii rodzinnej 261
Zapytanie ofertowe/Zakup i dostawa opału dla świadczeniobiorców GOPS w sezonie 2021/2022 290
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim 314
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim 3
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu osobom nieletnim i nietrzeźwym 207
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu osobom nieletnim i nietrzeźwym 5
Zapytanie ofertowe/Zakup, dostawa i montaż nowych szaf aktowych metalowych 310
Zapytanie ofertowe/Zakup, dostawa i montaż nowych szaf aktowych metalowych 9
ZESTAWIENIE ZMIAN W FUNDUSZU 2019 8
Zorganizowanie wypoczynku letniego dla uczniów placówek oświatowych z terenu Gminy Siechnice 8