Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE usługi poradnictwa psychiatry |
249 |
Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE usługi poradnictwa psychiatry |
284 |
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" |
273 |
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" |
301 |
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" |
14 |
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" |
12 |
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE |
270 |
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE |
308 |
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE |
13 |
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE |
10 |
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim |
261 |
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim |
312 |
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim |
8 |
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim |
2 |
Bilans 2019 |
8 |
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
43123 |
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
294 |
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
64 |
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
50 |
Deklaracja dostępności GOPS Siechnice |
1168 |
Deklaracja dostępności GOPS Siechnice |
15 |
Dostarczenie i obsługa urządzeń rekreacyjno-rozrywkowych wraz z organizacją zabaw plenerowych podczas pikników rodzinnych |
10 |
Dostarczenie i udostępnienie urządzeń rekreacyjno-rozrywkowych podczas pikników rodzinnych organizowanych przez GOPS w Siechnicach |
8 |
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP |
371 |
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP |
865 |
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP |
350 |
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP |
15 |
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP |
14 |
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP |
17 |
Działania profilaktyczne w jednostkach oświatowych |
10 |
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 |
306 |
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 |
316 |
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 |
245 |
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 |
122 |
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 |
14 |
GMINNY PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII NA LATA 2023-2026 |
298 |
GMINNY PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII NA LATA 2023-2026 |
121 |
GMINNY PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII NA LATA 2023-2026 |
17 |
Informacja dodatkowa 2019 |
7 |
Informacja o finansach |
958 |
Informacja o finansach |
340 |
Informacja o finansach |
15 |
Informacja o finansach |
11 |
Informacje dotyczące działalności |
973 |
Informacje dotyczące działalności |
346 |
Informacje dotyczące działalności |
14 |
Informacje dotyczące działalności |
7 |
Informacje o działalności |
971 |
Informacje o działalności |
344 |
Informacje o działalności |
15 |
Informacje o działalności |
13 |
Informacje o jednostce |
1345 |
Informacje o jednostce |
28 |
Informacje o planowanej działalności |
935 |
Informacje o planowanej działalności |
341 |
Informacje o planowanej działalności |
16 |
Informacje o planowanej działalności |
16 |
Inne informacje publiczne |
967 |
Inne informacje publiczne |
297 |
Inne informacje publiczne |
14 |
Inne informacje publiczne |
16 |
Instrukcja i podstawowe informacje dla użytkowników BIP |
850 |
Instrukcja i podstawowe informacje dla użytkowników BIP |
14 |
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - POMOC SPOŁECZNA |
387 |
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - POMOC SPOŁECZNA |
8 |
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - PROFILAKTYKA UZALEŻNIEŃ I PRZEMOC |
334 |
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ŚWIADCZENIA RODZINNE |
328 |
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ŚWIADCZENIA RODZINNE |
15 |
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE |
438 |
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE |
11 |
Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siechnicach |
8 |
Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez GOPS |
343 |
Kontakt |
1129 |
Kontakt |
34 |
Koordynator do spraw dostępności |
699 |
Koordynator do spraw dostępności |
10 |
Mapa strony - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
871 |
Mapa strony - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
16 |
Nabór kandydatów do świadczenia usług asystenta osoby z niepełnosprawnościami |
183 |
Nabór kandydatów do świadczenia usług opieki wytchnieniowej |
146 |
Nabór kandydatów na Pracownika Punktu Pierwszego Kontaktu |
424 |
Nabór kandydatów na Pracownika Punktu Pierwszego Kontaktu |
10 |
Nabór kandydatów na stanowisko ds. administracyjnych |
177 |
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego |
665 |
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego |
125 |
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego |
110 |
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego |
16 |
Nabór kandydatów na stanowisko Pracownik socjalny |
113 |
Nabór kandydatów na stanowisko Pracownik socjalny |
155 |
Nabór kandydatów na stanowisko Pracownik socjalny |
12 |
Nabór kandydatów na stanowisko Referenta ds. świadczeń rodzinnych |
209 |
Nabór kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. kadr i płac |
295 |
Nabór kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. kadr i płac |
9 |
Nabór kandydatów na stanowisko specjalisty ds. kadr i płac 2024 |
58 |
Nabór na stanowisko Aspiranta pracy socjalnej |
218 |
Nabór na stanowisko Aspiranta pracy socjalnej |
190 |
Nabór na stanowisko Aspiranta pracy socjalnej |
64 |
Nabór na stanowisko ds świadczeń rodzinnych - umowa na zastępstwo |
10 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
110 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
67 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
43 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
34 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
312 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
15 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
14 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
14 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
13 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
14 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
14 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
15 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
13 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
14 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
14 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
15 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
14 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
12 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
15 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
11 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
14 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
15 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
13 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
13 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
14 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
13 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
14 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
13 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
15 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
14 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
15 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
15 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
14 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
11 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
14 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
16 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
13 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
14 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
14 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
14 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
14 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
16 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
11 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
15 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
14 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
13 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
15 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
14 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
15 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
15 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
15 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
14 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
14 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
13 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
14 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
15 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
14 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
17 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
11 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
215 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
10 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
7 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
177 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
99 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
44 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
37 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
200 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
19 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
17 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
18 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
11 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
182 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
229 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
77 |
Nabór na stanowisko pracownika socjalnego w ramach projektu unijnego |
112 |
Nabór na stanowisko Referenta |
230 |
Nabór na stanowisko Referenta |
238 |
Nabór na stanowisko Referenta |
9 |
Nabór na stanowisko Referenta |
257 |
Nabór na stanowisko urzędnicze pracownika Punktu Pierwszego Kontaktu |
257 |
Nabór na stanowisko urzędnicze pracownika Punktu Pierwszego Kontaktu |
11 |
Nabór pracowników |
2225 |
Nabór pracowników |
1095 |
Nabór pracowników |
41 |
Nabór pracowników |
35 |
Nabór pracowników |
53 |
Nabór pracowników |
46 |
Nabór pracowników |
22 |
Nabór pracowników |
21 |
Nabór pracowników |
17 |
Nabór pracowników |
11 |
Nabór pracowników |
13 |
Nabór pracowników |
19 |
Nabór pracowników |
2 |
Ochrona danych osobowych - klauzula informacyjna |
346 |
Ochrona danych osobowych - klauzula informacyjna |
965 |
Ochrona danych osobowych - klauzula informacyjna |
14 |
OGŁOSZENIE PONOWIONE Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siechnicach |
10 |
OGŁOSZENIE PONOWIONE Prowadzenie terapii EEG Biofeedback |
356 |
OGŁOSZENIE PONOWIONE Prowadzenie terapii EEG Biofeedback |
13 |
Opał dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siechnicach |
7 |
Opracowanie Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy Siechnice na lata 2016-2022 |
8 |
Plan zamówień publicznych na rok 2019 |
307 |
PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA ROK 2023 |
197 |
PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA ROK 2024 |
76 |
Podgląd wersji roboczej newsa: Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych |
3 |
Polityka prywatności |
822 |
Polityka prywatności |
15 |
PONOWIONE x2 Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy |
328 |
PONOWIONE x2 Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy |
13 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez GOPS |
428 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy |
322 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy |
11 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice |
391 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług tymczasowego schronienia w 2022 r. dla osób bezdomnych |
308 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania - przygotowanie i dowóz do domu ciepłych posiłków w roku 2022 |
295 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania - przygotowanie i dowóz do domu ciepłych posiłków w roku 2022 |
13 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Zakup i dostawa opału dla świadczeniobiorców GOPS w sezonie 2021/2022 |
298 |
Pozostałe aktualności związane z działalnością GOPS znajdują się na stronie - www.gops-siechnice.org.pl |
366 |
Pozostałe aktualności związane z działalnością GOPS znajdują się na stronie - www.gops-siechnice.org.pl |
16 |
PROGRAM ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ NA ROK 2023 |
130 |
PROGRAM ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ NA ROK 2023 |
15 |
PROGRAM OPIEKA WYTCHNIENIOWA NA ROK 2023 |
207 |
PROGRAM OPIEKA WYTCHNIENIOWA NA ROK 2023 |
10 |
PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII W GMINIE SIECHNICE NA 2021 ROK |
62 |
PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII W GMINIE SIECHNICE NA 2021 ROK |
77 |
PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII 2019-2021 |
12 |
PROGRAM WSPIERANIA RODZINY NA LATA 2021-2023 |
282 |
PROGRAM WSPIERANIA RODZINY NA LATA 2021-2023 |
329 |
PROGRAM WSPIERANIA RODZINY NA LATA 2021-2023 |
16 |
Prowadzenie terapii EEG Biofeedback |
7 |
Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice |
348 |
Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice |
9 |
RACHUNEK ZYSKÓW I STRAT 2019 |
9 |
Redakcja Biuletynu |
869 |
Redakcja Biuletynu |
11 |
REGULAMIN ORGANIZACYJNY GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH |
485 |
REGULAMIN ORGANIZACYJNY GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH |
117 |
Rejestr zamian dokumentu |
364 |
Rejestr zamian dokumentu |
240 |
Rejestr zamian dokumentu |
276 |
Rejestr zamian dokumentu |
319 |
Rejestr zamian dokumentu |
449 |
Rejestr zamian dokumentu |
379 |
Rejestr zamian dokumentu |
364 |
Rejestr zamian dokumentu |
327 |
Rejestr zamian dokumentu |
371 |
Rejestr zamian dokumentu |
263 |
Rejestr zamian dokumentu |
305 |
Rejestr zamian dokumentu |
261 |
Rejestr zamian dokumentu |
329 |
Rejestr zamian dokumentu |
293 |
Rejestr zamian dokumentu |
307 |
Rejestr zamian dokumentu |
325 |
Rejestr zamian dokumentu |
247 |
Rejestr zamian dokumentu |
283 |
Rejestr zamian dokumentu |
270 |
Rejestr zamian dokumentu |
282 |
Rejestr zamian dokumentu |
257 |
Rejestr zamian dokumentu |
252 |
Rejestr zamian dokumentu |
243 |
Rejestr zamian dokumentu |
261 |
Rejestr zamian dokumentu |
262 |
Rejestr zamian dokumentu |
256 |
Rejestr zamian dokumentu |
319 |
Rejestr zamian dokumentu |
281 |
Rejestr zamian dokumentu |
332 |
Rejestr zamian dokumentu |
315 |
Rejestr zamian dokumentu |
287 |
Rejestr zamian dokumentu |
295 |
Rejestr zamian dokumentu |
316 |
Rejestr zamian dokumentu |
279 |
Rejestr zamian dokumentu |
257 |
Rejestr zamian dokumentu |
291 |
Rejestr zamian dokumentu |
288 |
Rejestr zamian dokumentu |
274 |
Rejestr zamian dokumentu |
309 |
Rejestr zamian dokumentu |
312 |
Rejestr zamian dokumentu |
291 |
Rejestr zamian dokumentu |
265 |
Rejestr zamian dokumentu |
276 |
Rejestr zamian dokumentu |
309 |
Rejestr zamian dokumentu |
285 |
Rejestr zamian dokumentu |
258 |
Rejestr zamian dokumentu |
227 |
Rejestr zamian dokumentu |
219 |
Rejestr zamian dokumentu |
262 |
Rejestr zamian dokumentu |
239 |
Rejestr zamian dokumentu |
290 |
Rejestr zamian dokumentu |
222 |
Rejestr zamian dokumentu |
299 |
Rejestr zamian dokumentu |
234 |
Rejestr zamian dokumentu |
250 |
Rejestr zamian dokumentu |
293 |
Rejestr zamian dokumentu |
280 |
Rejestr zamian dokumentu |
267 |
Rejestr zamian dokumentu |
291 |
Rejestr zamian dokumentu |
247 |
Rejestr zamian dokumentu |
223 |
Rejestr zamian dokumentu |
291 |
Rejestr zamian dokumentu |
280 |
Rejestr zamian dokumentu |
272 |
Rejestr zamian dokumentu |
285 |
Rejestr zamian dokumentu |
269 |
Rejestr zamian dokumentu |
298 |
Rejestr zamian dokumentu |
277 |
Rejestr zamian dokumentu |
245 |
Rejestr zamian dokumentu |
236 |
Rejestr zamian dokumentu |
221 |
Rejestr zamian dokumentu |
254 |
Rejestr zamian dokumentu |
306 |
Rejestr zamian dokumentu |
251 |
Rejestr zamian dokumentu |
266 |
Rejestr zamian dokumentu |
294 |
Rejestr zamian dokumentu |
259 |
Rejestr zamian dokumentu |
228 |
Rejestr zamian dokumentu |
252 |
Rejestr zamian dokumentu |
287 |
Rejestr zamian dokumentu |
271 |
Rejestr zamian dokumentu |
282 |
Rejestr zamian dokumentu |
321 |
Rejestr zamian dokumentu |
324 |
Rejestr zamian dokumentu |
236 |
Rejestr zamian dokumentu |
272 |
Rejestr zamian dokumentu |
250 |
Rejestr zamian dokumentu |
209 |
Rejestr zamian dokumentu |
267 |
Rejestr zamian dokumentu |
224 |
Rejestr zamian dokumentu |
234 |
Rejestr zamian dokumentu |
301 |
Rejestr zamian dokumentu |
247 |
Rejestr zamian dokumentu |
293 |
Rejestr zamian dokumentu |
224 |
Rejestr zamian dokumentu |
245 |
Rejestr zamian dokumentu |
240 |
Rejestr zamian dokumentu |
256 |
Rejestr zamian dokumentu |
238 |
Rejestr zamian dokumentu |
301 |
Rejestr zamian dokumentu |
244 |
Rejestr zamian dokumentu |
305 |
Rejestr zamian dokumentu |
260 |
Rejestr zamian dokumentu |
297 |
Rejestr zamian dokumentu |
229 |
Rejestr zamian dokumentu |
214 |
Rejestr zamian dokumentu |
212 |
Rejestr zamian dokumentu |
218 |
Rejestr zamian dokumentu |
278 |
Rejestr zamian dokumentu |
265 |
Rejestr zamian dokumentu |
286 |
Rejestr zamian dokumentu |
277 |
Rejestr zamian dokumentu |
251 |
Rejestr zamian dokumentu |
266 |
Rejestr zamian dokumentu |
267 |
Rejestr zamian dokumentu |
265 |
Rejestr zamian dokumentu |
245 |
Rejestr zamian dokumentu |
234 |
Rejestr zamian dokumentu |
266 |
Rejestr zamian dokumentu |
229 |
Rejestr zamian dokumentu |
257 |
Rejestr zamian dokumentu |
223 |
Rejestr zamian dokumentu |
247 |
Rejestr zamian dokumentu |
234 |
Rejestr zamian dokumentu |
240 |
Rejestr zamian dokumentu |
187 |
Rejestr zamian dokumentu |
210 |
Rejestr zamian dokumentu |
196 |
Rejestr zamian dokumentu |
182 |
Rejestr zamian dokumentu |
155 |
Rejestr zamian dokumentu |
168 |
Rejestr zamian dokumentu |
147 |
Rejestr zamian dokumentu |
163 |
Rejestr zamian dokumentu |
160 |
Rejestr zamian dokumentu |
131 |
Rejestr zamian dokumentu |
132 |
Rejestr zamian dokumentu |
127 |
Rejestr zamian dokumentu |
128 |
Rejestr zamian dokumentu |
126 |
Rejestr zamian dokumentu |
127 |
Rejestr zamian dokumentu |
117 |
Rejestr zamian dokumentu |
114 |
Rejestr zamian dokumentu |
125 |
Rejestr zamian dokumentu |
121 |
Rejestr zamian dokumentu |
102 |
Rejestr zamian dokumentu |
156 |
Rejestr zamian dokumentu |
123 |
Rejestr zamian dokumentu |
87 |
Rejestr zamian dokumentu |
157 |
Rejestr zamian dokumentu |
99 |
Rejestr zamian dokumentu |
87 |
Rejestr zamian dokumentu |
87 |
Rejestr zamian dokumentu |
60 |
Rejestr zamian dokumentu |
55 |
Rejestr zamian dokumentu |
68 |
Rejestr zamian dokumentu |
61 |
Rejestr zamian dokumentu |
54 |
Rejestr zamian dokumentu |
52 |
Rejestr zamian dokumentu |
35 |
Rejestr zamian dokumentu |
28 |
Rejestr zamian dokumentu |
37 |
Rejestr zamian dokumentu |
31 |
Rejestr zamian dokumentu |
28 |
Rejestr zamian dokumentu |
22 |
Rejestr zamian dokumentu |
36 |
Rejestr zamian dokumentu |
44 |
Rejestr zamian dokumentu |
33 |
Rejestr zamian dokumentu |
33 |
Rejestr zamian dokumentu |
31 |
Rejestr zamian dokumentu |
20 |
Rejestr zamian dokumentu |
17 |
Rejestr zamian dokumentu |
14 |
Rejestr zamian dokumentu |
14 |
Rejestr zamian dokumentu |
19 |
Rejestr zamian dokumentu |
15 |
Rejestr zamian dokumentu |
16 |
Rejestr zamian dokumentu |
18 |
Rejestr zamian dokumentu |
17 |
Rejestr zamian dokumentu |
14 |
Rejestr zamian dokumentu |
17 |
Rejestr zamian dokumentu |
18 |
Rejestr zamian dokumentu |
16 |
Rejestr zamian dokumentu |
17 |
Rejestr zamian dokumentu |
16 |
Rejestr zamian dokumentu |
14 |
Rejestr zamian dokumentu |
30 |
Rejestr zamian dokumentu |
31 |
Rejestr zamian dokumentu |
17 |
Rejestr zamian dokumentu |
18 |
Rejestr zamian dokumentu |
16 |
Rejestr zamian dokumentu |
7 |
Rejestr zamian dokumentu |
16 |
Rejestr zamian dokumentu |
15 |
Rejestr zamian dokumentu |
12 |
Rejestr zamian dokumentu |
11 |
Rejestr zamian dokumentu |
22 |
Rejestr zamian dokumentu |
20 |
Rejestr zamian dokumentu |
10 |
Rejestr zamian dokumentu |
10 |
Rejestr zamian dokumentu |
10 |
Rejestr zamian dokumentu |
9 |
Rejestr zamian dokumentu |
9 |
Rejestr zamian dokumentu |
9 |
Rejestr zamian dokumentu |
10 |
Rejestr zamian dokumentu |
10 |
Rejestr zamian dokumentu |
9 |
Rejestr zamian dokumentu |
9 |
Rejestr zamian dokumentu |
10 |
Rejestr zamian dokumentu |
9 |
Rejestr zamian dokumentu |
17 |
Rejestr zamian dokumentu |
15 |
Rejestr zamian dokumentu |
16 |
Rejestr zamian dokumentu |
16 |
Rejestr zamian dokumentu |
8 |
Rejestr zamian dokumentu |
2 |
Rejestr zamian dokumentu |
2 |
Rejestr Zarządzeń Burmistrza 2019 |
12 |
Rejestr Zarządzeń Burmistrza 2020 |
9 |
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2019 |
350 |
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2019 |
15 |
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2020 |
351 |
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2020 |
16 |
Rejestr zmian |
5283 |
Rejestr zmian |
15 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2018 |
136 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2019 |
137 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2019 |
15 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2020 |
60 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2020 |
151 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2020 |
9 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2021 |
143 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2021 |
10 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2022 |
235 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2022 |
181 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2023R. |
33 |
STATUT GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH |
342 |
STATUT GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH |
10 |
Statystyki - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
1162 |
Statystyki - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
22 |
STRATEGIA ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH GMINY SIECHNICE NA LATA 2023-2027 |
331 |
STRATEGIA ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH GMINY SIECHNICE NA LATA 2023-2027 |
153 |
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych |
346 |
Usługa dożywiania osób dorosłych - podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej |
7 |
Usługa dożywiania osób dorosłych - podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siechnicach |
8 |
Usługa dożywiania osób dorosłych podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej |
9 |
Usługa remontowa w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" |
330 |
Usługi doradcze w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" |
304 |
Usługi doradcze w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" |
17 |
Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC |
309 |
Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC |
9 |
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS |
299 |
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS PONOWIONE |
300 |
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS PONOWIONE |
13 |
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" |
315 |
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" |
16 |
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC |
329 |
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC |
13 |
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z serwisem urządzeń |
7 |
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z serwisem urządzeń drukujących i kopiujących |
7 |
Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" |
312 |
Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" |
16 |
Zamówienia publiczne |
6807 |
Zamówienia publiczne |
404 |
Zamówienia publiczne |
377 |
Zamówienia publiczne |
342 |
Zamówienia publiczne |
395 |
Zamówienia publiczne |
349 |
Zamówienia publiczne |
309 |
Zamówienia publiczne |
297 |
Zamówienia publiczne |
313 |
Zamówienia publiczne |
286 |
Zamówienia publiczne |
307 |
Zamówienia publiczne |
293 |
Zamówienia publiczne |
120 |
Zamówienia publiczne |
157 |
Zamówienia publiczne |
138 |
Zamówienia publiczne |
137 |
Zamówienia publiczne |
138 |
Zamówienia publiczne |
124 |
Zamówienia publiczne |
17 |
Zamówienia publiczne |
19 |
Zamówienia publiczne |
34 |
Zamówienia publiczne |
21 |
Zamówienia publiczne |
17 |
Zamówienia publiczne |
11 |
Zapytanie ofertowe / Przygotowanie i dowóz do miejsca zamieszkania lub pobytu gorących posiłków dla świadczeniobiorców GOPS w okresie od 02.01.2024r. do 31.12.2024r. |
77 |
Zapytanie ofertowe / Przygotowanie i dowóz do miejsca zamieszkania lub pobytu gorących posiłków dla świadczeniobiorców GOPS w okresie od 02.01.2024r. do 31.12.2024r. |
11 |
Zapytanie ofertowe na dostarczenie i obsługę urządzeń rekreacyjno-rozrywkowych podczas pikników rodzinnych |
8 |
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych |
295 |
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych |
14 |
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych PONOWIONE |
335 |
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych PONOWIONE |
9 |
Zapytanie ofertowe na dostawę opału dla podopiecznych GOPS |
9 |
Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych |
3 |
Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych |
346 |
Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych |
11 |
Zapytanie ofertowe na konsultacje psychiatryczne |
342 |
Zapytanie ofertowe na konsultacje psychiatryczne |
19 |
Zapytanie ofertowe na konsultacje psychiatryczne - ogłoszenie ponowione |
7 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie kryzysu małżeńskiego i problemów wychowawczych |
279 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie kryzysu małżeńskiego i problemów wychowawczych |
12 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie traumy |
309 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie traumy |
14 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od alkoholu |
308 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od alkoholu |
16 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od narkotyków |
333 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od narkotyków |
9 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresieinterwencji kryzysowej |
317 |
Zapytanie ofertowe na Mediacje rodzinne |
343 |
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy |
326 |
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu |
343 |
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu |
15 |
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla rodziców dzieci eksperymentujących z zażywaniem alkoholu oraz środków psychoaktywnych |
283 |
Zapytanie ofertowe na Przygotowanie i dostawę 100 szt. paczek okolicznościowych na Dzień seniora |
292 |
Zapytanie ofertowe na świadczenie usług tymczasowego schronienia w roku 2020 |
328 |
Zapytanie ofertowe na terapię biofeedback |
8 |
Zapytanie ofertowe na usługę dożywiania - przygotowania i dowozu do domu ciepłych posiłków w roku 2021 |
307 |
Zapytanie ofertowe na usługę dożywiania podopiecznych GOPS 2017 |
7 |
Zapytanie ofertowe na Usługę dożywiania świadczeniobiorców GOPS w roku 2020 |
7 |
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy w ramach działań Punktu Konsultacyjnego |
311 |
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy w ramach działań Punktu Konsultacyjnego |
20 |
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu w ramach działań Punktu Konsultacyjnego |
312 |
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu w ramach działań Punktu Konsultacyjnego |
14 |
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla rodziców dzieci eksperymentujących z zażywaniem środków psychoaktywnych w ramach działań Punktu Konsultacyjnego |
319 |
Zapytanie ofertowe na usługę terapii rodzinnej wykonywanej poza siedzibą GOPS |
302 |
Zapytanie ofertowe na usługę terapii rodzinnej wykonywanej poza siedzibą GOPS |
14 |
Zapytanie ofertowe na usługę udzielenia schronienia osobom bezdomnym na rok 2021 |
319 |
Zapytanie ofertowe na Usługi mediacyjne realizowane w placówkach oświatowych z terenu Gminy Siechnice |
7 |
Zapytanie ofertowe na Usługi prawnicze |
328 |
Zapytanie ofertowe na Usługi prawnicze |
20 |
Zapytanie ofertowe na usługi prawnicze świadczone w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Siechnicach |
309 |
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego w obszarze uzależnień i w pracy z osobami doświadczającymi przemoc |
278 |
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego w obszarze uzależnień i w pracy z osobami stosującymi przemoc |
7 |
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego z osobami doświadczającymi przeżyć traumatycznych |
292 |
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego z osobami doświadczającymi przeżyć traumatycznych |
17 |
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego z osobami przechodzącymi kryzys małżeński i mającymi problemy wychowawcze |
7 |
Zapytanie ofertowe na Usługi psychologiczne z osobami przechodzącymi kryzys małżeński i mającymi problemy wychowawcze - ogłoszenie ponowione |
8 |
Zapytanie ofertowe na Usługi terapeutyczne - terapia Biofeedback |
465 |
Zapytanie ofertowe na Usługi terapeutyczne w zakresie terapii rodzinnej |
336 |
Zapytanie ofertowe na Usługi terapeutyczne w zakresie terapii rodzinnej |
8 |
Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę opału dla podopiecznych GOPS w sezonie 2020/2021 |
305 |
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim |
7 |
Zapytanie ofertowe na zorganizowanie wypoczynku letniego dla uczniów w formie kolonii i obozu |
322 |
Zapytanie ofertowe/Dostawa 40 szt. opasek bezpieczeństwa wraz z kompletnym wyposażeniem, dedykowaną formą abonamentu telekomunikacyjnego i kompleksową usługą teleopieki |
490 |
Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy |
371 |
Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy |
13 |
Zapytanie ofertowe/Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice |
269 |
Zapytanie ofertowe/Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice |
8 |
Zapytanie ofertowe/Realizacja rekomendowanych programów profilaktycznych w obszarze uzależnień i przemocy, w placówkach oświatowych z terenu Gminy Siechnice |
243 |
Zapytanie ofertowe/Realizacja rekomendowanych programów profilaktycznych w obszarze uzależnień i przemocy, w placówkach oświatowych z terenu Gminy Siechnice |
14 |
Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług tymczasowego schronienia w 2022 r. dla osób bezdomnych |
298 |
Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług tymczasowego schronienia w 2022 r. dla osób bezdomnych |
26 |
Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług w zakresie Terapii Biofeedback |
186 |
Zapytanie ofertowe/Udzielenie schronienia osobom bezdomnym w schronisku, schronisku z usługami opiekuńczymi, noclegowni |
180 |
Zapytanie ofertowe/Udzielenie schronienia osobom bezdomnym w schronisku, schronisku z usługami opiekuńczymi, noclegowni |
14 |
Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania - przygotowanie i dowóz do domu ciepłych posiłków w roku 2022 |
313 |
Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania podopiecznych GOPS |
194 |
Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania podopiecznych GOPS |
12 |
Zapytanie ofertowe/Usługa prowadzenia terapii rodzinnej |
270 |
Zapytanie ofertowe/Zakup i dostawa opału dla świadczeniobiorców GOPS w sezonie 2021/2022 |
297 |
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim |
323 |
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim |
10 |
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu osobom nieletnim i nietrzeźwym |
217 |
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu osobom nieletnim i nietrzeźwym |
12 |
Zapytanie ofertowe/Zakup, dostawa i montaż nowych szaf aktowych metalowych |
321 |
Zapytanie ofertowe/Zakup, dostawa i montaż nowych szaf aktowych metalowych |
14 |
ZESTAWIENIE ZMIAN W FUNDUSZU 2019 |
8 |
Zorganizowanie wypoczynku letniego dla uczniów placówek oświatowych z terenu Gminy Siechnice |
8 |