Statystyki serwisu

Podstrona Ilość wyświetleń
Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE usługi poradnictwa psychiatry 266
Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE usługi poradnictwa psychiatry 307
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" 297
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" 331
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" 36
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" 35
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE 287
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE 332
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE 34
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE 30
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim 279
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim 339
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim 25
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim 23
Bilans 2019 8
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 47751
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 328
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 68
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 78
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 10
Deklaracja dostępności GOPS Siechnice 1215
Deklaracja dostępności GOPS Siechnice 37
Dostarczenie i obsługa urządzeń rekreacyjno-rozrywkowych wraz z organizacją zabaw plenerowych podczas pikników rodzinnych 10
Dostarczenie i udostępnienie urządzeń rekreacyjno-rozrywkowych podczas pikników rodzinnych organizowanych przez GOPS w Siechnicach 8
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP 401
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP 911
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP 378
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP 39
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP 34
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP 37
Działania profilaktyczne w jednostkach oświatowych 10
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 329
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 338
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 266
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 150
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 32
GMINNY PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII NA LATA 2023-2026 319
GMINNY PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII NA LATA 2023-2026 145
GMINNY PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII NA LATA 2023-2026 38
Informacja dodatkowa 2019 7
Informacja o finansach 1002
Informacja o finansach 364
Informacja o finansach 44
Informacja o finansach 33
Informacje dotyczące działalności 1032
Informacje dotyczące działalności 369
Informacje dotyczące działalności 37
Informacje dotyczące działalności 30
Informacje o działalności 1105
Informacje o działalności 371
Informacje o działalności 36
Informacje o działalności 33
Informacje o jednostce 1469
Informacje o jednostce 69
Informacje o planowanej działalności 1057
Informacje o planowanej działalności 368
Informacje o planowanej działalności 41
Informacje o planowanej działalności 38
Inne informacje publiczne 1020
Inne informacje publiczne 319
Inne informacje publiczne 40
Inne informacje publiczne 35
Instrukcja i podstawowe informacje dla użytkowników BIP 974
Instrukcja i podstawowe informacje dla użytkowników BIP 36
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - POMOC SPOŁECZNA 411
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - POMOC SPOŁECZNA 29
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - PROFILAKTYKA UZALEŻNIEŃ I PRZEMOC 356
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ŚWIADCZENIA RODZINNE 352
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ŚWIADCZENIA RODZINNE 37
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 463
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 30
Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siechnicach 8
Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez GOPS 365
Kontakt 1262
Kontakt 74
Koordynator do spraw dostępności 794
Koordynator do spraw dostępności 42
Mapa strony - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 966
Mapa strony - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 39
Nabór kandydatów do świadczenia usług asystenta osoby z niepełnosprawnościami 183
Nabór kandydatów do świadczenia usług opieki wytchnieniowej 146
Nabór kandydatów na Pracownika Punktu Pierwszego Kontaktu 453
Nabór kandydatów na Pracownika Punktu Pierwszego Kontaktu 34
Nabór kandydatów na stanowisko ds. administracyjnych 204
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego 718
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego 154
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego 158
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego 37
Nabór kandydatów na stanowisko Pracownik socjalny 137
Nabór kandydatów na stanowisko Pracownik socjalny 185
Nabór kandydatów na stanowisko Pracownik socjalny 35
Nabór kandydatów na stanowisko Referenta ds. świadczeń rodzinnych 233
Nabór kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. kadr i płac 331
Nabór kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. kadr i płac 30
Nabór kandydatów na stanowisko specjalisty ds. kadr i płac 2024 99
Nabór na stanowisko Aspiranta pracy socjalnej 258
Nabór na stanowisko Aspiranta pracy socjalnej 237
Nabór na stanowisko Aspiranta pracy socjalnej 272
Nabór na stanowisko ds świadczeń rodzinnych - umowa na zastępstwo 10
Nabór na stanowisko Księgowej 145
Nabór na stanowisko Księgowej 95
Nabór na stanowisko Księgowej 71
Nabór na stanowisko Księgowej 59
Nabór na stanowisko Księgowej 442
Nabór na stanowisko Księgowej 27
Nabór na stanowisko Księgowej 27
Nabór na stanowisko Księgowej 27
Nabór na stanowisko Księgowej 26
Nabór na stanowisko Księgowej 26
Nabór na stanowisko Księgowej 27
Nabór na stanowisko Księgowej 27
Nabór na stanowisko Księgowej 25
Nabór na stanowisko Księgowej 27
Nabór na stanowisko Księgowej 27
Nabór na stanowisko Księgowej 27
Nabór na stanowisko Księgowej 26
Nabór na stanowisko Księgowej 24
Nabór na stanowisko Księgowej 27
Nabór na stanowisko Księgowej 25
Nabór na stanowisko Księgowej 26
Nabór na stanowisko Księgowej 26
Nabór na stanowisko Księgowej 27
Nabór na stanowisko Księgowej 25
Nabór na stanowisko Księgowej 25
Nabór na stanowisko Księgowej 25
Nabór na stanowisko Księgowej 27
Nabór na stanowisko Księgowej 27
Nabór na stanowisko Księgowej 27
Nabór na stanowisko Księgowej 26
Nabór na stanowisko Księgowej 26
Nabór na stanowisko Księgowej 27
Nabór na stanowisko Księgowej 26
Nabór na stanowisko Księgowej 23
Nabór na stanowisko Księgowej 27
Nabór na stanowisko Księgowej 27
Nabór na stanowisko Księgowej 26
Nabór na stanowisko Księgowej 26
Nabór na stanowisko Księgowej 26
Nabór na stanowisko Księgowej 27
Nabór na stanowisko Księgowej 26
Nabór na stanowisko Księgowej 28
Nabór na stanowisko Księgowej 24
Nabór na stanowisko Księgowej 27
Nabór na stanowisko Księgowej 26
Nabór na stanowisko Księgowej 27
Nabór na stanowisko Księgowej 27
Nabór na stanowisko Księgowej 26
Nabór na stanowisko Księgowej 27
Nabór na stanowisko Księgowej 27
Nabór na stanowisko Księgowej 27
Nabór na stanowisko Księgowej 25
Nabór na stanowisko Księgowej 26
Nabór na stanowisko Księgowej 25
Nabór na stanowisko Księgowej 27
Nabór na stanowisko Księgowej 27
Nabór na stanowisko Księgowej 38
Nabór na stanowisko Księgowej 38
Nabór na stanowisko Księgowej 35
Nabór na stanowisko Księgowej 261
Nabór na stanowisko Księgowej 29
Nabór na stanowisko Księgowej 23
Nabór na stanowisko Księgowej 231
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 126
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 72
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 65
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 238
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 40
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 40
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 39
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 30
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 242
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 276
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 276
Nabór na stanowisko pracownika socjalnego w ramach projektu unijnego 112
Nabór na stanowisko Referenta 279
Nabór na stanowisko Referenta 282
Nabór na stanowisko Referenta 30
Nabór na stanowisko Referenta 319
Nabór na stanowisko Referenta ds. świadczeń 153
Nabór na stanowisko urzędnicze pracownika Punktu Pierwszego Kontaktu 293
Nabór na stanowisko urzędnicze pracownika Punktu Pierwszego Kontaktu 33
Nabór pracowników 2589
Nabór pracowników 1441
Nabór pracowników 73
Nabór pracowników 61
Nabór pracowników 100
Nabór pracowników 75
Nabór pracowników 67
Nabór pracowników 51
Nabór pracowników 39
Nabór pracowników 33
Nabór pracowników 39
Nabór pracowników 67
Nabór pracowników 32
Nabór pracowników 28
Nabór pracowników 32
Nabór pracowników 29
Ochrona danych osobowych - klauzula informacyjna 370
Ochrona danych osobowych - klauzula informacyjna 1010
Ochrona danych osobowych - klauzula informacyjna 38
OGŁOSZENIE PONOWIONE Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siechnicach 10
OGŁOSZENIE PONOWIONE Prowadzenie terapii EEG Biofeedback 380
OGŁOSZENIE PONOWIONE Prowadzenie terapii EEG Biofeedback 37
Opał dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siechnicach 7
Opracowanie Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy Siechnice na lata 2016-2022 8
PLAN RZECZOWO - FINANSOWY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA ROK 2025 3
Plan zamówień publicznych na rok 2019 330
PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA ROK 2023 223
PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA ROK 2024 114
Podgląd wersji roboczej newsa: Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych 3
Polityka prywatności 939
Polityka prywatności 43
PONOWIONE x2 Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy 354
PONOWIONE x2 Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy 32
PONOWIONE Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez GOPS 462
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy 343
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy 30
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice 407
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług tymczasowego schronienia w 2022 r. dla osób bezdomnych 331
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania - przygotowanie i dowóz do domu ciepłych posiłków w roku 2022 313
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania - przygotowanie i dowóz do domu ciepłych posiłków w roku 2022 31
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Zakup i dostawa opału dla świadczeniobiorców GOPS w sezonie 2021/2022 315
Pozostałe aktualności związane z działalnością GOPS znajdują się na stronie - www.gops-siechnice.org.pl 393
Pozostałe aktualności związane z działalnością GOPS znajdują się na stronie - www.gops-siechnice.org.pl 35
PROGRAM ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ NA ROK 2023 159
PROGRAM ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ NA ROK 2023 38
PROGRAM OPIEKA WYTCHNIENIOWA NA ROK 2023 232
PROGRAM OPIEKA WYTCHNIENIOWA NA ROK 2023 33
PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII W GMINIE SIECHNICE NA 2021 ROK 62
PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII W GMINIE SIECHNICE NA 2021 ROK 77
PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII 2019-2021 12
PROGRAM WSPIERANIA RODZINY NA LATA 2021-2023 307
PROGRAM WSPIERANIA RODZINY NA LATA 2021-2023 352
PROGRAM WSPIERANIA RODZINY NA LATA 2021-2023 40
Prowadzenie terapii EEG Biofeedback 7
Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice 371
Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice 23
RACHUNEK ZYSKÓW I STRAT 2019 9
Redakcja Biuletynu 906
Redakcja Biuletynu 37
REGULAMIN ORGANIZACYJNY GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH 520
REGULAMIN ORGANIZACYJNY GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH 134
Rejestr zamian dokumentu 391
Rejestr zamian dokumentu 257
Rejestr zamian dokumentu 291
Rejestr zamian dokumentu 339
Rejestr zamian dokumentu 478
Rejestr zamian dokumentu 403
Rejestr zamian dokumentu 382
Rejestr zamian dokumentu 350
Rejestr zamian dokumentu 394
Rejestr zamian dokumentu 283
Rejestr zamian dokumentu 327
Rejestr zamian dokumentu 285
Rejestr zamian dokumentu 351
Rejestr zamian dokumentu 314
Rejestr zamian dokumentu 324
Rejestr zamian dokumentu 345
Rejestr zamian dokumentu 264
Rejestr zamian dokumentu 304
Rejestr zamian dokumentu 287
Rejestr zamian dokumentu 301
Rejestr zamian dokumentu 279
Rejestr zamian dokumentu 272
Rejestr zamian dokumentu 262
Rejestr zamian dokumentu 284
Rejestr zamian dokumentu 282
Rejestr zamian dokumentu 275
Rejestr zamian dokumentu 339
Rejestr zamian dokumentu 300
Rejestr zamian dokumentu 353
Rejestr zamian dokumentu 337
Rejestr zamian dokumentu 307
Rejestr zamian dokumentu 316
Rejestr zamian dokumentu 335
Rejestr zamian dokumentu 296
Rejestr zamian dokumentu 273
Rejestr zamian dokumentu 310
Rejestr zamian dokumentu 304
Rejestr zamian dokumentu 293
Rejestr zamian dokumentu 328
Rejestr zamian dokumentu 330
Rejestr zamian dokumentu 306
Rejestr zamian dokumentu 285
Rejestr zamian dokumentu 295
Rejestr zamian dokumentu 331
Rejestr zamian dokumentu 308
Rejestr zamian dokumentu 277
Rejestr zamian dokumentu 243
Rejestr zamian dokumentu 234
Rejestr zamian dokumentu 281
Rejestr zamian dokumentu 257
Rejestr zamian dokumentu 308
Rejestr zamian dokumentu 239
Rejestr zamian dokumentu 319
Rejestr zamian dokumentu 254
Rejestr zamian dokumentu 267
Rejestr zamian dokumentu 313
Rejestr zamian dokumentu 296
Rejestr zamian dokumentu 290
Rejestr zamian dokumentu 313
Rejestr zamian dokumentu 266
Rejestr zamian dokumentu 261
Rejestr zamian dokumentu 308
Rejestr zamian dokumentu 301
Rejestr zamian dokumentu 290
Rejestr zamian dokumentu 306
Rejestr zamian dokumentu 290
Rejestr zamian dokumentu 315
Rejestr zamian dokumentu 294
Rejestr zamian dokumentu 280
Rejestr zamian dokumentu 258
Rejestr zamian dokumentu 237
Rejestr zamian dokumentu 273
Rejestr zamian dokumentu 326
Rejestr zamian dokumentu 270
Rejestr zamian dokumentu 283
Rejestr zamian dokumentu 317
Rejestr zamian dokumentu 278
Rejestr zamian dokumentu 246
Rejestr zamian dokumentu 268
Rejestr zamian dokumentu 309
Rejestr zamian dokumentu 284
Rejestr zamian dokumentu 298
Rejestr zamian dokumentu 340
Rejestr zamian dokumentu 371
Rejestr zamian dokumentu 253
Rejestr zamian dokumentu 291
Rejestr zamian dokumentu 267
Rejestr zamian dokumentu 224
Rejestr zamian dokumentu 283
Rejestr zamian dokumentu 240
Rejestr zamian dokumentu 251
Rejestr zamian dokumentu 318
Rejestr zamian dokumentu 264
Rejestr zamian dokumentu 310
Rejestr zamian dokumentu 242
Rejestr zamian dokumentu 256
Rejestr zamian dokumentu 252
Rejestr zamian dokumentu 275
Rejestr zamian dokumentu 254
Rejestr zamian dokumentu 323
Rejestr zamian dokumentu 261
Rejestr zamian dokumentu 326
Rejestr zamian dokumentu 279
Rejestr zamian dokumentu 313
Rejestr zamian dokumentu 247
Rejestr zamian dokumentu 228
Rejestr zamian dokumentu 228
Rejestr zamian dokumentu 237
Rejestr zamian dokumentu 296
Rejestr zamian dokumentu 282
Rejestr zamian dokumentu 305
Rejestr zamian dokumentu 297
Rejestr zamian dokumentu 267
Rejestr zamian dokumentu 284
Rejestr zamian dokumentu 285
Rejestr zamian dokumentu 281
Rejestr zamian dokumentu 267
Rejestr zamian dokumentu 253
Rejestr zamian dokumentu 291
Rejestr zamian dokumentu 244
Rejestr zamian dokumentu 274
Rejestr zamian dokumentu 241
Rejestr zamian dokumentu 267
Rejestr zamian dokumentu 261
Rejestr zamian dokumentu 259
Rejestr zamian dokumentu 210
Rejestr zamian dokumentu 230
Rejestr zamian dokumentu 214
Rejestr zamian dokumentu 203
Rejestr zamian dokumentu 178
Rejestr zamian dokumentu 193
Rejestr zamian dokumentu 168
Rejestr zamian dokumentu 187
Rejestr zamian dokumentu 181
Rejestr zamian dokumentu 153
Rejestr zamian dokumentu 153
Rejestr zamian dokumentu 149
Rejestr zamian dokumentu 150
Rejestr zamian dokumentu 147
Rejestr zamian dokumentu 147
Rejestr zamian dokumentu 140
Rejestr zamian dokumentu 130
Rejestr zamian dokumentu 145
Rejestr zamian dokumentu 135
Rejestr zamian dokumentu 125
Rejestr zamian dokumentu 174
Rejestr zamian dokumentu 143
Rejestr zamian dokumentu 108
Rejestr zamian dokumentu 175
Rejestr zamian dokumentu 120
Rejestr zamian dokumentu 109
Rejestr zamian dokumentu 108
Rejestr zamian dokumentu 82
Rejestr zamian dokumentu 70
Rejestr zamian dokumentu 89
Rejestr zamian dokumentu 82
Rejestr zamian dokumentu 75
Rejestr zamian dokumentu 83
Rejestr zamian dokumentu 55
Rejestr zamian dokumentu 48
Rejestr zamian dokumentu 56
Rejestr zamian dokumentu 54
Rejestr zamian dokumentu 50
Rejestr zamian dokumentu 41
Rejestr zamian dokumentu 58
Rejestr zamian dokumentu 71
Rejestr zamian dokumentu 54
Rejestr zamian dokumentu 56
Rejestr zamian dokumentu 57
Rejestr zamian dokumentu 40
Rejestr zamian dokumentu 32
Rejestr zamian dokumentu 30
Rejestr zamian dokumentu 30
Rejestr zamian dokumentu 38
Rejestr zamian dokumentu 34
Rejestr zamian dokumentu 32
Rejestr zamian dokumentu 35
Rejestr zamian dokumentu 35
Rejestr zamian dokumentu 31
Rejestr zamian dokumentu 34
Rejestr zamian dokumentu 34
Rejestr zamian dokumentu 32
Rejestr zamian dokumentu 35
Rejestr zamian dokumentu 32
Rejestr zamian dokumentu 26
Rejestr zamian dokumentu 46
Rejestr zamian dokumentu 67
Rejestr zamian dokumentu 34
Rejestr zamian dokumentu 40
Rejestr zamian dokumentu 34
Rejestr zamian dokumentu 22
Rejestr zamian dokumentu 31
Rejestr zamian dokumentu 30
Rejestr zamian dokumentu 29
Rejestr zamian dokumentu 26
Rejestr zamian dokumentu 46
Rejestr zamian dokumentu 43
Rejestr zamian dokumentu 26
Rejestr zamian dokumentu 24
Rejestr zamian dokumentu 26
Rejestr zamian dokumentu 26
Rejestr zamian dokumentu 25
Rejestr zamian dokumentu 25
Rejestr zamian dokumentu 30
Rejestr zamian dokumentu 28
Rejestr zamian dokumentu 29
Rejestr zamian dokumentu 24
Rejestr zamian dokumentu 29
Rejestr zamian dokumentu 27
Rejestr zamian dokumentu 41
Rejestr zamian dokumentu 53
Rejestr zamian dokumentu 39
Rejestr zamian dokumentu 41
Rejestr zamian dokumentu 57
Rejestr zamian dokumentu 32
Rejestr zamian dokumentu 30
Rejestr zamian dokumentu 10
Rejestr zamian dokumentu 8
Rejestr zamian dokumentu 2
Rejestr zamian dokumentu 4
Rejestr zamian dokumentu 1
Rejestr zamian dokumentu 1
Rejestr Zarządzeń Burmistrza 2019 12
Rejestr Zarządzeń Burmistrza 2020 9
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2019 376
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2019 37
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2020 383
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2020 39
Rejestr zmian 5672
Rejestr zmian 41
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2018 162
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2019 162
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2019 39
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2020 60
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2020 175
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2020 28
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2021 169
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2021 31
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2022 235
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2022 210
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2023R. 59
STATUT GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH 390
STATUT GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH 28
Statystyki - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 1244
Statystyki - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 48
STRATEGIA ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH GMINY SIECHNICE NA LATA 2023-2027 362
STRATEGIA ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH GMINY SIECHNICE NA LATA 2023-2027 196
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych 373
Usługa dożywiania osób dorosłych - podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej 7
Usługa dożywiania osób dorosłych - podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siechnicach 8
Usługa dożywiania osób dorosłych podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej 9
Usługa remontowa w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" 354
Usługi doradcze w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" 325
Usługi doradcze w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" 40
Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC 327
Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC 32
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS 346
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS PONOWIONE 324
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS PONOWIONE 32
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" 336
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" 40
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC 352
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC 36
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z serwisem urządzeń 7
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z serwisem urządzeń drukujących i kopiujących 7
Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" 336
Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" 35
Zamówienia publiczne 7477
Zamówienia publiczne 433
Zamówienia publiczne 407
Zamówienia publiczne 370
Zamówienia publiczne 421
Zamówienia publiczne 380
Zamówienia publiczne 331
Zamówienia publiczne 321
Zamówienia publiczne 337
Zamówienia publiczne 310
Zamówienia publiczne 335
Zamówienia publiczne 317
Zamówienia publiczne 146
Zamówienia publiczne 184
Zamówienia publiczne 167
Zamówienia publiczne 161
Zamówienia publiczne 168
Zamówienia publiczne 149
Zamówienia publiczne 39
Zamówienia publiczne 42
Zamówienia publiczne 52
Zamówienia publiczne 64
Zamówienia publiczne 41
Zamówienia publiczne 33
Zapytanie ofertowe / Przygotowanie i dowóz do miejsca zamieszkania lub pobytu gorących posiłków dla świadczeniobiorców GOPS w okresie od 02.01.2024r. do 31.12.2024r. 112
Zapytanie ofertowe / Przygotowanie i dowóz do miejsca zamieszkania lub pobytu gorących posiłków dla świadczeniobiorców GOPS w okresie od 02.01.2024r. do 31.12.2024r. 28
Zapytanie ofertowe / Przygotowanie i dowóz do miejsca zamieszkania lub pobytu gorących posiłków dla świadczeniobiorców GOPS w okresie od 02.01.2025r. do 31.12.2025r. 12
Zapytanie ofertowe / Przygotowanie i dowóz do miejsca zamieszkania lub pobytu gorących posiłków dla świadczeniobiorców GOPS w okresie od 02.01.2025r. do 31.12.2025r. 1
Zapytanie ofertowe na dostarczenie i obsługę urządzeń rekreacyjno-rozrywkowych podczas pikników rodzinnych 8
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych 314
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych 36
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych PONOWIONE 360
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych PONOWIONE 33
Zapytanie ofertowe na dostawę opału dla podopiecznych GOPS 9
Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych 3
Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych 363
Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych 28
Zapytanie ofertowe na konsultacje psychiatryczne 367
Zapytanie ofertowe na konsultacje psychiatryczne 39
Zapytanie ofertowe na konsultacje psychiatryczne - ogłoszenie ponowione 7
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie kryzysu małżeńskiego i problemów wychowawczych 299
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie kryzysu małżeńskiego i problemów wychowawczych 31
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie traumy 328
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie traumy 35
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od alkoholu 330
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od alkoholu 35
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od narkotyków 355
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od narkotyków 30
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresieinterwencji kryzysowej 338
Zapytanie ofertowe na Mediacje rodzinne 368
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy 345
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu 365
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu 34
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla rodziców dzieci eksperymentujących z zażywaniem alkoholu oraz środków psychoaktywnych 298
Zapytanie ofertowe na Przygotowanie i dostawę 100 szt. paczek okolicznościowych na Dzień seniora 312
Zapytanie ofertowe na świadczenie usług tymczasowego schronienia w roku 2020 353
Zapytanie ofertowe na terapię biofeedback 8
Zapytanie ofertowe na usługę dożywiania - przygotowania i dowozu do domu ciepłych posiłków w roku 2021 329
Zapytanie ofertowe na usługę dożywiania podopiecznych GOPS 2017 7
Zapytanie ofertowe na Usługę dożywiania świadczeniobiorców GOPS w roku 2020 7
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy w ramach działań Punktu Konsultacyjnego 331
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy w ramach działań Punktu Konsultacyjnego 40
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu w ramach działań Punktu Konsultacyjnego 332
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu w ramach działań Punktu Konsultacyjnego 31
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla rodziców dzieci eksperymentujących z zażywaniem środków psychoaktywnych w ramach działań Punktu Konsultacyjnego 339
Zapytanie ofertowe na usługę terapii rodzinnej wykonywanej poza siedzibą GOPS 326
Zapytanie ofertowe na usługę terapii rodzinnej wykonywanej poza siedzibą GOPS 38
Zapytanie ofertowe na usługę udzielenia schronienia osobom bezdomnym na rok 2021 340
Zapytanie ofertowe na Usługi mediacyjne realizowane w placówkach oświatowych z terenu Gminy Siechnice 7
Zapytanie ofertowe na Usługi prawnicze 348
Zapytanie ofertowe na Usługi prawnicze 43
Zapytanie ofertowe na usługi prawnicze świadczone w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Siechnicach 330
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego w obszarze uzależnień i w pracy z osobami doświadczającymi przemoc 293
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego w obszarze uzależnień i w pracy z osobami stosującymi przemoc 7
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego z osobami doświadczającymi przeżyć traumatycznych 312
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego z osobami doświadczającymi przeżyć traumatycznych 31
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego z osobami przechodzącymi kryzys małżeński i mającymi problemy wychowawcze 7
Zapytanie ofertowe na Usługi psychologiczne z osobami przechodzącymi kryzys małżeński i mającymi problemy wychowawcze - ogłoszenie ponowione 8
Zapytanie ofertowe na Usługi terapeutyczne - terapia Biofeedback 485
Zapytanie ofertowe na Usługi terapeutyczne w zakresie terapii rodzinnej 358
Zapytanie ofertowe na Usługi terapeutyczne w zakresie terapii rodzinnej 30
Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę opału dla podopiecznych GOPS w sezonie 2020/2021 327
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim 7
Zapytanie ofertowe na zorganizowanie wypoczynku letniego dla uczniów w formie kolonii i obozu 346
Zapytanie ofertowe/Dostawa 40 szt. opasek bezpieczeństwa wraz z kompletnym wyposażeniem, dedykowaną formą abonamentu telekomunikacyjnego i kompleksową usługą teleopieki 513
Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy 410
Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy 34
Zapytanie ofertowe/Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice 296
Zapytanie ofertowe/Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice 26
Zapytanie ofertowe/Realizacja rekomendowanych programów profilaktycznych w obszarze uzależnień i przemocy, w placówkach oświatowych z terenu Gminy Siechnice 265
Zapytanie ofertowe/Realizacja rekomendowanych programów profilaktycznych w obszarze uzależnień i przemocy, w placówkach oświatowych z terenu Gminy Siechnice 32
Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług tymczasowego schronienia w 2022 r. dla osób bezdomnych 318
Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług tymczasowego schronienia w 2022 r. dla osób bezdomnych 47
Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług w zakresie Terapii Biofeedback 214
Zapytanie ofertowe/Udzielenie schronienia osobom bezdomnym w schronisku, schronisku z usługami opiekuńczymi, noclegowni 205
Zapytanie ofertowe/Udzielenie schronienia osobom bezdomnym w schronisku, schronisku z usługami opiekuńczymi, noclegowni 35
Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania - przygotowanie i dowóz do domu ciepłych posiłków w roku 2022 338
Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania podopiecznych GOPS 218
Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania podopiecznych GOPS 34
Zapytanie ofertowe/Usługa prowadzenia terapii rodzinnej 295
Zapytanie ofertowe/Zakup i dostawa opału dla świadczeniobiorców GOPS w sezonie 2021/2022 315
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim 345
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim 32
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu osobom nieletnim i nietrzeźwym 239
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu osobom nieletnim i nietrzeźwym 30
Zapytanie ofertowe/Zakup, dostawa i montaż nowych szaf aktowych metalowych 350
Zapytanie ofertowe/Zakup, dostawa i montaż nowych szaf aktowych metalowych 36
zarządzenie 16/2024 w sprawie wprowadzenia Standardów Ochrony Małoletnich w GOPS Siechnice 4
Zarządzenie Kierownika GOPS w Siechnicach nr 19/2024 w sprawie wprowadzenia procedury zgłoszeń wewnętrznych oraz ochrony sygnalistów w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Siechnicach 19
ZESTAWIENIE ZMIAN W FUNDUSZU 2019 8
Zorganizowanie wypoczynku letniego dla uczniów placówek oświatowych z terenu Gminy Siechnice 8