Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE usługi poradnictwa psychiatry |
266 |
Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE usługi poradnictwa psychiatry |
307 |
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" |
297 |
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" |
331 |
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" |
36 |
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" |
35 |
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE |
287 |
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE |
332 |
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE |
34 |
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE |
30 |
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim |
279 |
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim |
339 |
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim |
25 |
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim |
23 |
Bilans 2019 |
8 |
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
47751 |
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
328 |
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
68 |
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
78 |
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
10 |
Deklaracja dostępności GOPS Siechnice |
1215 |
Deklaracja dostępności GOPS Siechnice |
37 |
Dostarczenie i obsługa urządzeń rekreacyjno-rozrywkowych wraz z organizacją zabaw plenerowych podczas pikników rodzinnych |
10 |
Dostarczenie i udostępnienie urządzeń rekreacyjno-rozrywkowych podczas pikników rodzinnych organizowanych przez GOPS w Siechnicach |
8 |
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP |
401 |
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP |
911 |
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP |
378 |
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP |
39 |
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP |
34 |
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP |
37 |
Działania profilaktyczne w jednostkach oświatowych |
10 |
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 |
329 |
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 |
338 |
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 |
266 |
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 |
150 |
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 |
32 |
GMINNY PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII NA LATA 2023-2026 |
319 |
GMINNY PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII NA LATA 2023-2026 |
145 |
GMINNY PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII NA LATA 2023-2026 |
38 |
Informacja dodatkowa 2019 |
7 |
Informacja o finansach |
1002 |
Informacja o finansach |
364 |
Informacja o finansach |
44 |
Informacja o finansach |
33 |
Informacje dotyczące działalności |
1032 |
Informacje dotyczące działalności |
369 |
Informacje dotyczące działalności |
37 |
Informacje dotyczące działalności |
30 |
Informacje o działalności |
1105 |
Informacje o działalności |
371 |
Informacje o działalności |
36 |
Informacje o działalności |
33 |
Informacje o jednostce |
1469 |
Informacje o jednostce |
69 |
Informacje o planowanej działalności |
1057 |
Informacje o planowanej działalności |
368 |
Informacje o planowanej działalności |
41 |
Informacje o planowanej działalności |
38 |
Inne informacje publiczne |
1020 |
Inne informacje publiczne |
319 |
Inne informacje publiczne |
40 |
Inne informacje publiczne |
35 |
Instrukcja i podstawowe informacje dla użytkowników BIP |
974 |
Instrukcja i podstawowe informacje dla użytkowników BIP |
36 |
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - POMOC SPOŁECZNA |
411 |
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - POMOC SPOŁECZNA |
29 |
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - PROFILAKTYKA UZALEŻNIEŃ I PRZEMOC |
356 |
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ŚWIADCZENIA RODZINNE |
352 |
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ŚWIADCZENIA RODZINNE |
37 |
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE |
463 |
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE |
30 |
Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siechnicach |
8 |
Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez GOPS |
365 |
Kontakt |
1262 |
Kontakt |
74 |
Koordynator do spraw dostępności |
794 |
Koordynator do spraw dostępności |
42 |
Mapa strony - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
966 |
Mapa strony - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
39 |
Nabór kandydatów do świadczenia usług asystenta osoby z niepełnosprawnościami |
183 |
Nabór kandydatów do świadczenia usług opieki wytchnieniowej |
146 |
Nabór kandydatów na Pracownika Punktu Pierwszego Kontaktu |
453 |
Nabór kandydatów na Pracownika Punktu Pierwszego Kontaktu |
34 |
Nabór kandydatów na stanowisko ds. administracyjnych |
204 |
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego |
718 |
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego |
154 |
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego |
158 |
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego |
37 |
Nabór kandydatów na stanowisko Pracownik socjalny |
137 |
Nabór kandydatów na stanowisko Pracownik socjalny |
185 |
Nabór kandydatów na stanowisko Pracownik socjalny |
35 |
Nabór kandydatów na stanowisko Referenta ds. świadczeń rodzinnych |
233 |
Nabór kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. kadr i płac |
331 |
Nabór kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. kadr i płac |
30 |
Nabór kandydatów na stanowisko specjalisty ds. kadr i płac 2024 |
99 |
Nabór na stanowisko Aspiranta pracy socjalnej |
258 |
Nabór na stanowisko Aspiranta pracy socjalnej |
237 |
Nabór na stanowisko Aspiranta pracy socjalnej |
272 |
Nabór na stanowisko ds świadczeń rodzinnych - umowa na zastępstwo |
10 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
145 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
95 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
71 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
59 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
442 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
27 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
27 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
27 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
26 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
26 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
27 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
27 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
25 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
27 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
27 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
27 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
26 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
24 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
27 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
25 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
26 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
26 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
27 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
25 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
25 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
25 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
27 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
27 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
27 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
26 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
26 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
27 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
26 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
23 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
27 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
27 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
26 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
26 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
26 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
27 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
26 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
28 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
24 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
27 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
26 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
27 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
27 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
26 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
27 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
27 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
27 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
25 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
26 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
25 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
27 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
27 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
38 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
38 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
35 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
261 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
29 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
23 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
231 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
126 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
72 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
65 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
238 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
40 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
40 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
39 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
30 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
242 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
276 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
276 |
Nabór na stanowisko pracownika socjalnego w ramach projektu unijnego |
112 |
Nabór na stanowisko Referenta |
279 |
Nabór na stanowisko Referenta |
282 |
Nabór na stanowisko Referenta |
30 |
Nabór na stanowisko Referenta |
319 |
Nabór na stanowisko Referenta ds. świadczeń |
153 |
Nabór na stanowisko urzędnicze pracownika Punktu Pierwszego Kontaktu |
293 |
Nabór na stanowisko urzędnicze pracownika Punktu Pierwszego Kontaktu |
33 |
Nabór pracowników |
2589 |
Nabór pracowników |
1441 |
Nabór pracowników |
73 |
Nabór pracowników |
61 |
Nabór pracowników |
100 |
Nabór pracowników |
75 |
Nabór pracowników |
67 |
Nabór pracowników |
51 |
Nabór pracowników |
39 |
Nabór pracowników |
33 |
Nabór pracowników |
39 |
Nabór pracowników |
67 |
Nabór pracowników |
32 |
Nabór pracowników |
28 |
Nabór pracowników |
32 |
Nabór pracowników |
29 |
Ochrona danych osobowych - klauzula informacyjna |
370 |
Ochrona danych osobowych - klauzula informacyjna |
1010 |
Ochrona danych osobowych - klauzula informacyjna |
38 |
OGŁOSZENIE PONOWIONE Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siechnicach |
10 |
OGŁOSZENIE PONOWIONE Prowadzenie terapii EEG Biofeedback |
380 |
OGŁOSZENIE PONOWIONE Prowadzenie terapii EEG Biofeedback |
37 |
Opał dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siechnicach |
7 |
Opracowanie Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy Siechnice na lata 2016-2022 |
8 |
PLAN RZECZOWO - FINANSOWY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA ROK 2025 |
3 |
Plan zamówień publicznych na rok 2019 |
330 |
PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA ROK 2023 |
223 |
PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA ROK 2024 |
114 |
Podgląd wersji roboczej newsa: Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych |
3 |
Polityka prywatności |
939 |
Polityka prywatności |
43 |
PONOWIONE x2 Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy |
354 |
PONOWIONE x2 Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy |
32 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez GOPS |
462 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy |
343 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy |
30 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice |
407 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług tymczasowego schronienia w 2022 r. dla osób bezdomnych |
331 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania - przygotowanie i dowóz do domu ciepłych posiłków w roku 2022 |
313 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania - przygotowanie i dowóz do domu ciepłych posiłków w roku 2022 |
31 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Zakup i dostawa opału dla świadczeniobiorców GOPS w sezonie 2021/2022 |
315 |
Pozostałe aktualności związane z działalnością GOPS znajdują się na stronie - www.gops-siechnice.org.pl |
393 |
Pozostałe aktualności związane z działalnością GOPS znajdują się na stronie - www.gops-siechnice.org.pl |
35 |
PROGRAM ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ NA ROK 2023 |
159 |
PROGRAM ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ NA ROK 2023 |
38 |
PROGRAM OPIEKA WYTCHNIENIOWA NA ROK 2023 |
232 |
PROGRAM OPIEKA WYTCHNIENIOWA NA ROK 2023 |
33 |
PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII W GMINIE SIECHNICE NA 2021 ROK |
62 |
PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII W GMINIE SIECHNICE NA 2021 ROK |
77 |
PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII 2019-2021 |
12 |
PROGRAM WSPIERANIA RODZINY NA LATA 2021-2023 |
307 |
PROGRAM WSPIERANIA RODZINY NA LATA 2021-2023 |
352 |
PROGRAM WSPIERANIA RODZINY NA LATA 2021-2023 |
40 |
Prowadzenie terapii EEG Biofeedback |
7 |
Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice |
371 |
Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice |
23 |
RACHUNEK ZYSKÓW I STRAT 2019 |
9 |
Redakcja Biuletynu |
906 |
Redakcja Biuletynu |
37 |
REGULAMIN ORGANIZACYJNY GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH |
520 |
REGULAMIN ORGANIZACYJNY GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH |
134 |
Rejestr zamian dokumentu |
391 |
Rejestr zamian dokumentu |
257 |
Rejestr zamian dokumentu |
291 |
Rejestr zamian dokumentu |
339 |
Rejestr zamian dokumentu |
478 |
Rejestr zamian dokumentu |
403 |
Rejestr zamian dokumentu |
382 |
Rejestr zamian dokumentu |
350 |
Rejestr zamian dokumentu |
394 |
Rejestr zamian dokumentu |
283 |
Rejestr zamian dokumentu |
327 |
Rejestr zamian dokumentu |
285 |
Rejestr zamian dokumentu |
351 |
Rejestr zamian dokumentu |
314 |
Rejestr zamian dokumentu |
324 |
Rejestr zamian dokumentu |
345 |
Rejestr zamian dokumentu |
264 |
Rejestr zamian dokumentu |
304 |
Rejestr zamian dokumentu |
287 |
Rejestr zamian dokumentu |
301 |
Rejestr zamian dokumentu |
279 |
Rejestr zamian dokumentu |
272 |
Rejestr zamian dokumentu |
262 |
Rejestr zamian dokumentu |
284 |
Rejestr zamian dokumentu |
282 |
Rejestr zamian dokumentu |
275 |
Rejestr zamian dokumentu |
339 |
Rejestr zamian dokumentu |
300 |
Rejestr zamian dokumentu |
353 |
Rejestr zamian dokumentu |
337 |
Rejestr zamian dokumentu |
307 |
Rejestr zamian dokumentu |
316 |
Rejestr zamian dokumentu |
335 |
Rejestr zamian dokumentu |
296 |
Rejestr zamian dokumentu |
273 |
Rejestr zamian dokumentu |
310 |
Rejestr zamian dokumentu |
304 |
Rejestr zamian dokumentu |
293 |
Rejestr zamian dokumentu |
328 |
Rejestr zamian dokumentu |
330 |
Rejestr zamian dokumentu |
306 |
Rejestr zamian dokumentu |
285 |
Rejestr zamian dokumentu |
295 |
Rejestr zamian dokumentu |
331 |
Rejestr zamian dokumentu |
308 |
Rejestr zamian dokumentu |
277 |
Rejestr zamian dokumentu |
243 |
Rejestr zamian dokumentu |
234 |
Rejestr zamian dokumentu |
281 |
Rejestr zamian dokumentu |
257 |
Rejestr zamian dokumentu |
308 |
Rejestr zamian dokumentu |
239 |
Rejestr zamian dokumentu |
319 |
Rejestr zamian dokumentu |
254 |
Rejestr zamian dokumentu |
267 |
Rejestr zamian dokumentu |
313 |
Rejestr zamian dokumentu |
296 |
Rejestr zamian dokumentu |
290 |
Rejestr zamian dokumentu |
313 |
Rejestr zamian dokumentu |
266 |
Rejestr zamian dokumentu |
261 |
Rejestr zamian dokumentu |
308 |
Rejestr zamian dokumentu |
301 |
Rejestr zamian dokumentu |
290 |
Rejestr zamian dokumentu |
306 |
Rejestr zamian dokumentu |
290 |
Rejestr zamian dokumentu |
315 |
Rejestr zamian dokumentu |
294 |
Rejestr zamian dokumentu |
280 |
Rejestr zamian dokumentu |
258 |
Rejestr zamian dokumentu |
237 |
Rejestr zamian dokumentu |
273 |
Rejestr zamian dokumentu |
326 |
Rejestr zamian dokumentu |
270 |
Rejestr zamian dokumentu |
283 |
Rejestr zamian dokumentu |
317 |
Rejestr zamian dokumentu |
278 |
Rejestr zamian dokumentu |
246 |
Rejestr zamian dokumentu |
268 |
Rejestr zamian dokumentu |
309 |
Rejestr zamian dokumentu |
284 |
Rejestr zamian dokumentu |
298 |
Rejestr zamian dokumentu |
340 |
Rejestr zamian dokumentu |
371 |
Rejestr zamian dokumentu |
253 |
Rejestr zamian dokumentu |
291 |
Rejestr zamian dokumentu |
267 |
Rejestr zamian dokumentu |
224 |
Rejestr zamian dokumentu |
283 |
Rejestr zamian dokumentu |
240 |
Rejestr zamian dokumentu |
251 |
Rejestr zamian dokumentu |
318 |
Rejestr zamian dokumentu |
264 |
Rejestr zamian dokumentu |
310 |
Rejestr zamian dokumentu |
242 |
Rejestr zamian dokumentu |
256 |
Rejestr zamian dokumentu |
252 |
Rejestr zamian dokumentu |
275 |
Rejestr zamian dokumentu |
254 |
Rejestr zamian dokumentu |
323 |
Rejestr zamian dokumentu |
261 |
Rejestr zamian dokumentu |
326 |
Rejestr zamian dokumentu |
279 |
Rejestr zamian dokumentu |
313 |
Rejestr zamian dokumentu |
247 |
Rejestr zamian dokumentu |
228 |
Rejestr zamian dokumentu |
228 |
Rejestr zamian dokumentu |
237 |
Rejestr zamian dokumentu |
296 |
Rejestr zamian dokumentu |
282 |
Rejestr zamian dokumentu |
305 |
Rejestr zamian dokumentu |
297 |
Rejestr zamian dokumentu |
267 |
Rejestr zamian dokumentu |
284 |
Rejestr zamian dokumentu |
285 |
Rejestr zamian dokumentu |
281 |
Rejestr zamian dokumentu |
267 |
Rejestr zamian dokumentu |
253 |
Rejestr zamian dokumentu |
291 |
Rejestr zamian dokumentu |
244 |
Rejestr zamian dokumentu |
274 |
Rejestr zamian dokumentu |
241 |
Rejestr zamian dokumentu |
267 |
Rejestr zamian dokumentu |
261 |
Rejestr zamian dokumentu |
259 |
Rejestr zamian dokumentu |
210 |
Rejestr zamian dokumentu |
230 |
Rejestr zamian dokumentu |
214 |
Rejestr zamian dokumentu |
203 |
Rejestr zamian dokumentu |
178 |
Rejestr zamian dokumentu |
193 |
Rejestr zamian dokumentu |
168 |
Rejestr zamian dokumentu |
187 |
Rejestr zamian dokumentu |
181 |
Rejestr zamian dokumentu |
153 |
Rejestr zamian dokumentu |
153 |
Rejestr zamian dokumentu |
149 |
Rejestr zamian dokumentu |
150 |
Rejestr zamian dokumentu |
147 |
Rejestr zamian dokumentu |
147 |
Rejestr zamian dokumentu |
140 |
Rejestr zamian dokumentu |
130 |
Rejestr zamian dokumentu |
145 |
Rejestr zamian dokumentu |
135 |
Rejestr zamian dokumentu |
125 |
Rejestr zamian dokumentu |
174 |
Rejestr zamian dokumentu |
143 |
Rejestr zamian dokumentu |
108 |
Rejestr zamian dokumentu |
175 |
Rejestr zamian dokumentu |
120 |
Rejestr zamian dokumentu |
109 |
Rejestr zamian dokumentu |
108 |
Rejestr zamian dokumentu |
82 |
Rejestr zamian dokumentu |
70 |
Rejestr zamian dokumentu |
89 |
Rejestr zamian dokumentu |
82 |
Rejestr zamian dokumentu |
75 |
Rejestr zamian dokumentu |
83 |
Rejestr zamian dokumentu |
55 |
Rejestr zamian dokumentu |
48 |
Rejestr zamian dokumentu |
56 |
Rejestr zamian dokumentu |
54 |
Rejestr zamian dokumentu |
50 |
Rejestr zamian dokumentu |
41 |
Rejestr zamian dokumentu |
58 |
Rejestr zamian dokumentu |
71 |
Rejestr zamian dokumentu |
54 |
Rejestr zamian dokumentu |
56 |
Rejestr zamian dokumentu |
57 |
Rejestr zamian dokumentu |
40 |
Rejestr zamian dokumentu |
32 |
Rejestr zamian dokumentu |
30 |
Rejestr zamian dokumentu |
30 |
Rejestr zamian dokumentu |
38 |
Rejestr zamian dokumentu |
34 |
Rejestr zamian dokumentu |
32 |
Rejestr zamian dokumentu |
35 |
Rejestr zamian dokumentu |
35 |
Rejestr zamian dokumentu |
31 |
Rejestr zamian dokumentu |
34 |
Rejestr zamian dokumentu |
34 |
Rejestr zamian dokumentu |
32 |
Rejestr zamian dokumentu |
35 |
Rejestr zamian dokumentu |
32 |
Rejestr zamian dokumentu |
26 |
Rejestr zamian dokumentu |
46 |
Rejestr zamian dokumentu |
67 |
Rejestr zamian dokumentu |
34 |
Rejestr zamian dokumentu |
40 |
Rejestr zamian dokumentu |
34 |
Rejestr zamian dokumentu |
22 |
Rejestr zamian dokumentu |
31 |
Rejestr zamian dokumentu |
30 |
Rejestr zamian dokumentu |
29 |
Rejestr zamian dokumentu |
26 |
Rejestr zamian dokumentu |
46 |
Rejestr zamian dokumentu |
43 |
Rejestr zamian dokumentu |
26 |
Rejestr zamian dokumentu |
24 |
Rejestr zamian dokumentu |
26 |
Rejestr zamian dokumentu |
26 |
Rejestr zamian dokumentu |
25 |
Rejestr zamian dokumentu |
25 |
Rejestr zamian dokumentu |
30 |
Rejestr zamian dokumentu |
28 |
Rejestr zamian dokumentu |
29 |
Rejestr zamian dokumentu |
24 |
Rejestr zamian dokumentu |
29 |
Rejestr zamian dokumentu |
27 |
Rejestr zamian dokumentu |
41 |
Rejestr zamian dokumentu |
53 |
Rejestr zamian dokumentu |
39 |
Rejestr zamian dokumentu |
41 |
Rejestr zamian dokumentu |
57 |
Rejestr zamian dokumentu |
32 |
Rejestr zamian dokumentu |
30 |
Rejestr zamian dokumentu |
10 |
Rejestr zamian dokumentu |
8 |
Rejestr zamian dokumentu |
2 |
Rejestr zamian dokumentu |
4 |
Rejestr zamian dokumentu |
1 |
Rejestr zamian dokumentu |
1 |
Rejestr Zarządzeń Burmistrza 2019 |
12 |
Rejestr Zarządzeń Burmistrza 2020 |
9 |
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2019 |
376 |
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2019 |
37 |
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2020 |
383 |
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2020 |
39 |
Rejestr zmian |
5672 |
Rejestr zmian |
41 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2018 |
162 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2019 |
162 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2019 |
39 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2020 |
60 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2020 |
175 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2020 |
28 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2021 |
169 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2021 |
31 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2022 |
235 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2022 |
210 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2023R. |
59 |
STATUT GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH |
390 |
STATUT GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH |
28 |
Statystyki - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
1244 |
Statystyki - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
48 |
STRATEGIA ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH GMINY SIECHNICE NA LATA 2023-2027 |
362 |
STRATEGIA ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH GMINY SIECHNICE NA LATA 2023-2027 |
196 |
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych |
373 |
Usługa dożywiania osób dorosłych - podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej |
7 |
Usługa dożywiania osób dorosłych - podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siechnicach |
8 |
Usługa dożywiania osób dorosłych podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej |
9 |
Usługa remontowa w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" |
354 |
Usługi doradcze w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" |
325 |
Usługi doradcze w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" |
40 |
Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC |
327 |
Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC |
32 |
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS |
346 |
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS PONOWIONE |
324 |
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS PONOWIONE |
32 |
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" |
336 |
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" |
40 |
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC |
352 |
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC |
36 |
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z serwisem urządzeń |
7 |
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z serwisem urządzeń drukujących i kopiujących |
7 |
Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" |
336 |
Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" |
35 |
Zamówienia publiczne |
7477 |
Zamówienia publiczne |
433 |
Zamówienia publiczne |
407 |
Zamówienia publiczne |
370 |
Zamówienia publiczne |
421 |
Zamówienia publiczne |
380 |
Zamówienia publiczne |
331 |
Zamówienia publiczne |
321 |
Zamówienia publiczne |
337 |
Zamówienia publiczne |
310 |
Zamówienia publiczne |
335 |
Zamówienia publiczne |
317 |
Zamówienia publiczne |
146 |
Zamówienia publiczne |
184 |
Zamówienia publiczne |
167 |
Zamówienia publiczne |
161 |
Zamówienia publiczne |
168 |
Zamówienia publiczne |
149 |
Zamówienia publiczne |
39 |
Zamówienia publiczne |
42 |
Zamówienia publiczne |
52 |
Zamówienia publiczne |
64 |
Zamówienia publiczne |
41 |
Zamówienia publiczne |
33 |
Zapytanie ofertowe / Przygotowanie i dowóz do miejsca zamieszkania lub pobytu gorących posiłków dla świadczeniobiorców GOPS w okresie od 02.01.2024r. do 31.12.2024r. |
112 |
Zapytanie ofertowe / Przygotowanie i dowóz do miejsca zamieszkania lub pobytu gorących posiłków dla świadczeniobiorców GOPS w okresie od 02.01.2024r. do 31.12.2024r. |
28 |
Zapytanie ofertowe / Przygotowanie i dowóz do miejsca zamieszkania lub pobytu gorących posiłków dla świadczeniobiorców GOPS w okresie od 02.01.2025r. do 31.12.2025r. |
12 |
Zapytanie ofertowe / Przygotowanie i dowóz do miejsca zamieszkania lub pobytu gorących posiłków dla świadczeniobiorców GOPS w okresie od 02.01.2025r. do 31.12.2025r. |
1 |
Zapytanie ofertowe na dostarczenie i obsługę urządzeń rekreacyjno-rozrywkowych podczas pikników rodzinnych |
8 |
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych |
314 |
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych |
36 |
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych PONOWIONE |
360 |
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych PONOWIONE |
33 |
Zapytanie ofertowe na dostawę opału dla podopiecznych GOPS |
9 |
Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych |
3 |
Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych |
363 |
Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych |
28 |
Zapytanie ofertowe na konsultacje psychiatryczne |
367 |
Zapytanie ofertowe na konsultacje psychiatryczne |
39 |
Zapytanie ofertowe na konsultacje psychiatryczne - ogłoszenie ponowione |
7 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie kryzysu małżeńskiego i problemów wychowawczych |
299 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie kryzysu małżeńskiego i problemów wychowawczych |
31 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie traumy |
328 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie traumy |
35 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od alkoholu |
330 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od alkoholu |
35 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od narkotyków |
355 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od narkotyków |
30 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresieinterwencji kryzysowej |
338 |
Zapytanie ofertowe na Mediacje rodzinne |
368 |
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy |
345 |
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu |
365 |
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu |
34 |
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla rodziców dzieci eksperymentujących z zażywaniem alkoholu oraz środków psychoaktywnych |
298 |
Zapytanie ofertowe na Przygotowanie i dostawę 100 szt. paczek okolicznościowych na Dzień seniora |
312 |
Zapytanie ofertowe na świadczenie usług tymczasowego schronienia w roku 2020 |
353 |
Zapytanie ofertowe na terapię biofeedback |
8 |
Zapytanie ofertowe na usługę dożywiania - przygotowania i dowozu do domu ciepłych posiłków w roku 2021 |
329 |
Zapytanie ofertowe na usługę dożywiania podopiecznych GOPS 2017 |
7 |
Zapytanie ofertowe na Usługę dożywiania świadczeniobiorców GOPS w roku 2020 |
7 |
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy w ramach działań Punktu Konsultacyjnego |
331 |
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy w ramach działań Punktu Konsultacyjnego |
40 |
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu w ramach działań Punktu Konsultacyjnego |
332 |
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu w ramach działań Punktu Konsultacyjnego |
31 |
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla rodziców dzieci eksperymentujących z zażywaniem środków psychoaktywnych w ramach działań Punktu Konsultacyjnego |
339 |
Zapytanie ofertowe na usługę terapii rodzinnej wykonywanej poza siedzibą GOPS |
326 |
Zapytanie ofertowe na usługę terapii rodzinnej wykonywanej poza siedzibą GOPS |
38 |
Zapytanie ofertowe na usługę udzielenia schronienia osobom bezdomnym na rok 2021 |
340 |
Zapytanie ofertowe na Usługi mediacyjne realizowane w placówkach oświatowych z terenu Gminy Siechnice |
7 |
Zapytanie ofertowe na Usługi prawnicze |
348 |
Zapytanie ofertowe na Usługi prawnicze |
43 |
Zapytanie ofertowe na usługi prawnicze świadczone w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Siechnicach |
330 |
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego w obszarze uzależnień i w pracy z osobami doświadczającymi przemoc |
293 |
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego w obszarze uzależnień i w pracy z osobami stosującymi przemoc |
7 |
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego z osobami doświadczającymi przeżyć traumatycznych |
312 |
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego z osobami doświadczającymi przeżyć traumatycznych |
31 |
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego z osobami przechodzącymi kryzys małżeński i mającymi problemy wychowawcze |
7 |
Zapytanie ofertowe na Usługi psychologiczne z osobami przechodzącymi kryzys małżeński i mającymi problemy wychowawcze - ogłoszenie ponowione |
8 |
Zapytanie ofertowe na Usługi terapeutyczne - terapia Biofeedback |
485 |
Zapytanie ofertowe na Usługi terapeutyczne w zakresie terapii rodzinnej |
358 |
Zapytanie ofertowe na Usługi terapeutyczne w zakresie terapii rodzinnej |
30 |
Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę opału dla podopiecznych GOPS w sezonie 2020/2021 |
327 |
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim |
7 |
Zapytanie ofertowe na zorganizowanie wypoczynku letniego dla uczniów w formie kolonii i obozu |
346 |
Zapytanie ofertowe/Dostawa 40 szt. opasek bezpieczeństwa wraz z kompletnym wyposażeniem, dedykowaną formą abonamentu telekomunikacyjnego i kompleksową usługą teleopieki |
513 |
Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy |
410 |
Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy |
34 |
Zapytanie ofertowe/Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice |
296 |
Zapytanie ofertowe/Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice |
26 |
Zapytanie ofertowe/Realizacja rekomendowanych programów profilaktycznych w obszarze uzależnień i przemocy, w placówkach oświatowych z terenu Gminy Siechnice |
265 |
Zapytanie ofertowe/Realizacja rekomendowanych programów profilaktycznych w obszarze uzależnień i przemocy, w placówkach oświatowych z terenu Gminy Siechnice |
32 |
Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług tymczasowego schronienia w 2022 r. dla osób bezdomnych |
318 |
Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług tymczasowego schronienia w 2022 r. dla osób bezdomnych |
47 |
Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług w zakresie Terapii Biofeedback |
214 |
Zapytanie ofertowe/Udzielenie schronienia osobom bezdomnym w schronisku, schronisku z usługami opiekuńczymi, noclegowni |
205 |
Zapytanie ofertowe/Udzielenie schronienia osobom bezdomnym w schronisku, schronisku z usługami opiekuńczymi, noclegowni |
35 |
Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania - przygotowanie i dowóz do domu ciepłych posiłków w roku 2022 |
338 |
Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania podopiecznych GOPS |
218 |
Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania podopiecznych GOPS |
34 |
Zapytanie ofertowe/Usługa prowadzenia terapii rodzinnej |
295 |
Zapytanie ofertowe/Zakup i dostawa opału dla świadczeniobiorców GOPS w sezonie 2021/2022 |
315 |
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim |
345 |
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim |
32 |
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu osobom nieletnim i nietrzeźwym |
239 |
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu osobom nieletnim i nietrzeźwym |
30 |
Zapytanie ofertowe/Zakup, dostawa i montaż nowych szaf aktowych metalowych |
350 |
Zapytanie ofertowe/Zakup, dostawa i montaż nowych szaf aktowych metalowych |
36 |
zarządzenie 16/2024 w sprawie wprowadzenia Standardów Ochrony Małoletnich w GOPS Siechnice |
4 |
Zarządzenie Kierownika GOPS w Siechnicach nr 19/2024 w sprawie wprowadzenia procedury zgłoszeń wewnętrznych oraz ochrony sygnalistów w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Siechnicach |
19 |
ZESTAWIENIE ZMIAN W FUNDUSZU 2019 |
8 |
Zorganizowanie wypoczynku letniego dla uczniów placówek oświatowych z terenu Gminy Siechnice |
8 |