Statystyki serwisu

Podstrona Ilość wyświetleń
Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE usługi poradnictwa psychiatry 262
Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE usługi poradnictwa psychiatry 299
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" 293
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" 321
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" 29
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" 27
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE 284
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE 325
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE 26
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE 23
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim 276
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim 329
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim 18
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim 16
Bilans 2019 8
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 46850
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 318
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 67
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 72
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 9
Deklaracja dostępności GOPS Siechnice 1202
Deklaracja dostępności GOPS Siechnice 30
Dostarczenie i obsługa urządzeń rekreacyjno-rozrywkowych wraz z organizacją zabaw plenerowych podczas pikników rodzinnych 10
Dostarczenie i udostępnienie urządzeń rekreacyjno-rozrywkowych podczas pikników rodzinnych organizowanych przez GOPS w Siechnicach 8
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP 394
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP 901
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP 370
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP 33
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP 28
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP 33
Działania profilaktyczne w jednostkach oświatowych 10
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 323
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 330
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 258
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 143
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 26
GMINNY PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII NA LATA 2023-2026 310
GMINNY PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII NA LATA 2023-2026 137
GMINNY PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII NA LATA 2023-2026 29
Informacja dodatkowa 2019 7
Informacja o finansach 990
Informacja o finansach 356
Informacja o finansach 37
Informacja o finansach 26
Informacje dotyczące działalności 1020
Informacje dotyczące działalności 362
Informacje dotyczące działalności 30
Informacje dotyczące działalności 23
Informacje o działalności 1027
Informacje o działalności 362
Informacje o działalności 31
Informacje o działalności 26
Informacje o jednostce 1434
Informacje o jednostce 61
Informacje o planowanej działalności 981
Informacje o planowanej działalności 359
Informacje o planowanej działalności 34
Informacje o planowanej działalności 31
Inne informacje publiczne 1002
Inne informacje publiczne 311
Inne informacje publiczne 33
Inne informacje publiczne 28
Instrukcja i podstawowe informacje dla użytkowników BIP 905
Instrukcja i podstawowe informacje dla użytkowników BIP 30
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - POMOC SPOŁECZNA 404
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - POMOC SPOŁECZNA 24
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - PROFILAKTYKA UZALEŻNIEŃ I PRZEMOC 349
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ŚWIADCZENIA RODZINNE 345
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ŚWIADCZENIA RODZINNE 31
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 456
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 24
Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siechnicach 8
Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez GOPS 361
Kontakt 1215
Kontakt 66
Koordynator do spraw dostępności 756
Koordynator do spraw dostępności 32
Mapa strony - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 912
Mapa strony - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 33
Nabór kandydatów do świadczenia usług asystenta osoby z niepełnosprawnościami 183
Nabór kandydatów do świadczenia usług opieki wytchnieniowej 146
Nabór kandydatów na Pracownika Punktu Pierwszego Kontaktu 447
Nabór kandydatów na Pracownika Punktu Pierwszego Kontaktu 27
Nabór kandydatów na stanowisko ds. administracyjnych 196
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego 709
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego 146
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego 146
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego 31
Nabór kandydatów na stanowisko Pracownik socjalny 130
Nabór kandydatów na stanowisko Pracownik socjalny 177
Nabór kandydatów na stanowisko Pracownik socjalny 29
Nabór kandydatów na stanowisko Referenta ds. świadczeń rodzinnych 225
Nabór kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. kadr i płac 323
Nabór kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. kadr i płac 24
Nabór kandydatów na stanowisko specjalisty ds. kadr i płac 2024 90
Nabór na stanowisko Aspiranta pracy socjalnej 251
Nabór na stanowisko Aspiranta pracy socjalnej 227
Nabór na stanowisko Aspiranta pracy socjalnej 253
Nabór na stanowisko ds świadczeń rodzinnych - umowa na zastępstwo 10
Nabór na stanowisko Księgowej 136
Nabór na stanowisko Księgowej 86
Nabór na stanowisko Księgowej 62
Nabór na stanowisko Księgowej 52
Nabór na stanowisko Księgowej 430
Nabór na stanowisko Księgowej 23
Nabór na stanowisko Księgowej 23
Nabór na stanowisko Księgowej 22
Nabór na stanowisko Księgowej 22
Nabór na stanowisko Księgowej 22
Nabór na stanowisko Księgowej 23
Nabór na stanowisko Księgowej 23
Nabór na stanowisko Księgowej 21
Nabór na stanowisko Księgowej 23
Nabór na stanowisko Księgowej 23
Nabór na stanowisko Księgowej 23
Nabór na stanowisko Księgowej 22
Nabór na stanowisko Księgowej 20
Nabór na stanowisko Księgowej 23
Nabór na stanowisko Księgowej 21
Nabór na stanowisko Księgowej 22
Nabór na stanowisko Księgowej 22
Nabór na stanowisko Księgowej 22
Nabór na stanowisko Księgowej 21
Nabór na stanowisko Księgowej 21
Nabór na stanowisko Księgowej 21
Nabór na stanowisko Księgowej 23
Nabór na stanowisko Księgowej 22
Nabór na stanowisko Księgowej 23
Nabór na stanowisko Księgowej 22
Nabór na stanowisko Księgowej 22
Nabór na stanowisko Księgowej 23
Nabór na stanowisko Księgowej 22
Nabór na stanowisko Księgowej 19
Nabór na stanowisko Księgowej 23
Nabór na stanowisko Księgowej 23
Nabór na stanowisko Księgowej 22
Nabór na stanowisko Księgowej 22
Nabór na stanowisko Księgowej 22
Nabór na stanowisko Księgowej 23
Nabór na stanowisko Księgowej 22
Nabór na stanowisko Księgowej 24
Nabór na stanowisko Księgowej 20
Nabór na stanowisko Księgowej 23
Nabór na stanowisko Księgowej 22
Nabór na stanowisko Księgowej 23
Nabór na stanowisko Księgowej 23
Nabór na stanowisko Księgowej 22
Nabór na stanowisko Księgowej 23
Nabór na stanowisko Księgowej 23
Nabór na stanowisko Księgowej 23
Nabór na stanowisko Księgowej 21
Nabór na stanowisko Księgowej 22
Nabór na stanowisko Księgowej 21
Nabór na stanowisko Księgowej 23
Nabór na stanowisko Księgowej 23
Nabór na stanowisko Księgowej 30
Nabór na stanowisko Księgowej 31
Nabór na stanowisko Księgowej 28
Nabór na stanowisko Księgowej 251
Nabór na stanowisko Księgowej 25
Nabór na stanowisko Księgowej 19
Nabór na stanowisko Księgowej 225
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 118
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 65
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 58
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 230
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 34
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 33
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 32
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 24
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 236
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 271
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 267
Nabór na stanowisko pracownika socjalnego w ramach projektu unijnego 112
Nabór na stanowisko Referenta 271
Nabór na stanowisko Referenta 273
Nabór na stanowisko Referenta 22
Nabór na stanowisko Referenta 306
Nabór na stanowisko urzędnicze pracownika Punktu Pierwszego Kontaktu 286
Nabór na stanowisko urzędnicze pracownika Punktu Pierwszego Kontaktu 26
Nabór pracowników 2500
Nabór pracowników 1319
Nabór pracowników 64
Nabór pracowników 50
Nabór pracowników 91
Nabór pracowników 67
Nabór pracowników 59
Nabór pracowników 42
Nabór pracowników 32
Nabór pracowników 26
Nabór pracowników 32
Nabór pracowników 56
Nabór pracowników 22
Nabór pracowników 22
Nabór pracowników 24
Nabór pracowników 19
Ochrona danych osobowych - klauzula informacyjna 362
Ochrona danych osobowych - klauzula informacyjna 999
Ochrona danych osobowych - klauzula informacyjna 32
OGŁOSZENIE PONOWIONE Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siechnicach 10
OGŁOSZENIE PONOWIONE Prowadzenie terapii EEG Biofeedback 376
OGŁOSZENIE PONOWIONE Prowadzenie terapii EEG Biofeedback 31
Opał dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siechnicach 7
Opracowanie Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy Siechnice na lata 2016-2022 8
Plan zamówień publicznych na rok 2019 325
PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA ROK 2023 218
PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA ROK 2024 107
Podgląd wersji roboczej newsa: Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych 3
Polityka prywatności 864
Polityka prywatności 36
PONOWIONE x2 Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy 345
PONOWIONE x2 Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy 25
PONOWIONE Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez GOPS 458
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy 336
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy 23
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice 401
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług tymczasowego schronienia w 2022 r. dla osób bezdomnych 324
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania - przygotowanie i dowóz do domu ciepłych posiłków w roku 2022 305
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania - przygotowanie i dowóz do domu ciepłych posiłków w roku 2022 23
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Zakup i dostawa opału dla świadczeniobiorców GOPS w sezonie 2021/2022 310
Pozostałe aktualności związane z działalnością GOPS znajdują się na stronie - www.gops-siechnice.org.pl 382
Pozostałe aktualności związane z działalnością GOPS znajdują się na stronie - www.gops-siechnice.org.pl 28
PROGRAM ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ NA ROK 2023 151
PROGRAM ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ NA ROK 2023 30
PROGRAM OPIEKA WYTCHNIENIOWA NA ROK 2023 225
PROGRAM OPIEKA WYTCHNIENIOWA NA ROK 2023 28
PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII W GMINIE SIECHNICE NA 2021 ROK 62
PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII W GMINIE SIECHNICE NA 2021 ROK 77
PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII 2019-2021 12
PROGRAM WSPIERANIA RODZINY NA LATA 2021-2023 297
PROGRAM WSPIERANIA RODZINY NA LATA 2021-2023 345
PROGRAM WSPIERANIA RODZINY NA LATA 2021-2023 34
Prowadzenie terapii EEG Biofeedback 7
Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice 364
Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice 19
RACHUNEK ZYSKÓW I STRAT 2019 9
Redakcja Biuletynu 896
Redakcja Biuletynu 29
REGULAMIN ORGANIZACYJNY GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH 514
REGULAMIN ORGANIZACYJNY GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH 127
Rejestr zamian dokumentu 386
Rejestr zamian dokumentu 252
Rejestr zamian dokumentu 287
Rejestr zamian dokumentu 335
Rejestr zamian dokumentu 471
Rejestr zamian dokumentu 396
Rejestr zamian dokumentu 378
Rejestr zamian dokumentu 343
Rejestr zamian dokumentu 386
Rejestr zamian dokumentu 277
Rejestr zamian dokumentu 322
Rejestr zamian dokumentu 279
Rejestr zamian dokumentu 347
Rejestr zamian dokumentu 309
Rejestr zamian dokumentu 321
Rejestr zamian dokumentu 341
Rejestr zamian dokumentu 260
Rejestr zamian dokumentu 299
Rejestr zamian dokumentu 282
Rejestr zamian dokumentu 298
Rejestr zamian dokumentu 273
Rejestr zamian dokumentu 267
Rejestr zamian dokumentu 257
Rejestr zamian dokumentu 278
Rejestr zamian dokumentu 278
Rejestr zamian dokumentu 270
Rejestr zamian dokumentu 335
Rejestr zamian dokumentu 296
Rejestr zamian dokumentu 348
Rejestr zamian dokumentu 332
Rejestr zamian dokumentu 303
Rejestr zamian dokumentu 313
Rejestr zamian dokumentu 331
Rejestr zamian dokumentu 290
Rejestr zamian dokumentu 268
Rejestr zamian dokumentu 306
Rejestr zamian dokumentu 299
Rejestr zamian dokumentu 288
Rejestr zamian dokumentu 324
Rejestr zamian dokumentu 326
Rejestr zamian dokumentu 302
Rejestr zamian dokumentu 275
Rejestr zamian dokumentu 291
Rejestr zamian dokumentu 326
Rejestr zamian dokumentu 304
Rejestr zamian dokumentu 272
Rejestr zamian dokumentu 237
Rejestr zamian dokumentu 229
Rejestr zamian dokumentu 277
Rejestr zamian dokumentu 252
Rejestr zamian dokumentu 304
Rejestr zamian dokumentu 233
Rejestr zamian dokumentu 315
Rejestr zamian dokumentu 249
Rejestr zamian dokumentu 263
Rejestr zamian dokumentu 307
Rejestr zamian dokumentu 291
Rejestr zamian dokumentu 285
Rejestr zamian dokumentu 308
Rejestr zamian dokumentu 261
Rejestr zamian dokumentu 247
Rejestr zamian dokumentu 304
Rejestr zamian dokumentu 295
Rejestr zamian dokumentu 286
Rejestr zamian dokumentu 302
Rejestr zamian dokumentu 285
Rejestr zamian dokumentu 310
Rejestr zamian dokumentu 290
Rejestr zamian dokumentu 268
Rejestr zamian dokumentu 253
Rejestr zamian dokumentu 232
Rejestr zamian dokumentu 268
Rejestr zamian dokumentu 321
Rejestr zamian dokumentu 266
Rejestr zamian dokumentu 278
Rejestr zamian dokumentu 312
Rejestr zamian dokumentu 274
Rejestr zamian dokumentu 242
Rejestr zamian dokumentu 264
Rejestr zamian dokumentu 304
Rejestr zamian dokumentu 279
Rejestr zamian dokumentu 293
Rejestr zamian dokumentu 334
Rejestr zamian dokumentu 360
Rejestr zamian dokumentu 249
Rejestr zamian dokumentu 286
Rejestr zamian dokumentu 261
Rejestr zamian dokumentu 218
Rejestr zamian dokumentu 277
Rejestr zamian dokumentu 235
Rejestr zamian dokumentu 244
Rejestr zamian dokumentu 314
Rejestr zamian dokumentu 259
Rejestr zamian dokumentu 305
Rejestr zamian dokumentu 236
Rejestr zamian dokumentu 253
Rejestr zamian dokumentu 247
Rejestr zamian dokumentu 272
Rejestr zamian dokumentu 250
Rejestr zamian dokumentu 319
Rejestr zamian dokumentu 256
Rejestr zamian dokumentu 321
Rejestr zamian dokumentu 273
Rejestr zamian dokumentu 309
Rejestr zamian dokumentu 243
Rejestr zamian dokumentu 223
Rejestr zamian dokumentu 224
Rejestr zamian dokumentu 232
Rejestr zamian dokumentu 292
Rejestr zamian dokumentu 277
Rejestr zamian dokumentu 300
Rejestr zamian dokumentu 290
Rejestr zamian dokumentu 264
Rejestr zamian dokumentu 278
Rejestr zamian dokumentu 278
Rejestr zamian dokumentu 277
Rejestr zamian dokumentu 260
Rejestr zamian dokumentu 248
Rejestr zamian dokumentu 287
Rejestr zamian dokumentu 238
Rejestr zamian dokumentu 268
Rejestr zamian dokumentu 237
Rejestr zamian dokumentu 262
Rejestr zamian dokumentu 256
Rejestr zamian dokumentu 252
Rejestr zamian dokumentu 204
Rejestr zamian dokumentu 225
Rejestr zamian dokumentu 208
Rejestr zamian dokumentu 197
Rejestr zamian dokumentu 171
Rejestr zamian dokumentu 188
Rejestr zamian dokumentu 162
Rejestr zamian dokumentu 181
Rejestr zamian dokumentu 176
Rejestr zamian dokumentu 149
Rejestr zamian dokumentu 150
Rejestr zamian dokumentu 142
Rejestr zamian dokumentu 144
Rejestr zamian dokumentu 142
Rejestr zamian dokumentu 141
Rejestr zamian dokumentu 133
Rejestr zamian dokumentu 125
Rejestr zamian dokumentu 142
Rejestr zamian dokumentu 131
Rejestr zamian dokumentu 119
Rejestr zamian dokumentu 170
Rejestr zamian dokumentu 138
Rejestr zamian dokumentu 102
Rejestr zamian dokumentu 171
Rejestr zamian dokumentu 116
Rejestr zamian dokumentu 103
Rejestr zamian dokumentu 103
Rejestr zamian dokumentu 77
Rejestr zamian dokumentu 64
Rejestr zamian dokumentu 84
Rejestr zamian dokumentu 78
Rejestr zamian dokumentu 69
Rejestr zamian dokumentu 78
Rejestr zamian dokumentu 49
Rejestr zamian dokumentu 43
Rejestr zamian dokumentu 51
Rejestr zamian dokumentu 47
Rejestr zamian dokumentu 43
Rejestr zamian dokumentu 37
Rejestr zamian dokumentu 52
Rejestr zamian dokumentu 63
Rejestr zamian dokumentu 50
Rejestr zamian dokumentu 49
Rejestr zamian dokumentu 52
Rejestr zamian dokumentu 36
Rejestr zamian dokumentu 28
Rejestr zamian dokumentu 26
Rejestr zamian dokumentu 26
Rejestr zamian dokumentu 33
Rejestr zamian dokumentu 30
Rejestr zamian dokumentu 27
Rejestr zamian dokumentu 31
Rejestr zamian dokumentu 32
Rejestr zamian dokumentu 28
Rejestr zamian dokumentu 31
Rejestr zamian dokumentu 31
Rejestr zamian dokumentu 27
Rejestr zamian dokumentu 31
Rejestr zamian dokumentu 29
Rejestr zamian dokumentu 24
Rejestr zamian dokumentu 42
Rejestr zamian dokumentu 54
Rejestr zamian dokumentu 29
Rejestr zamian dokumentu 33
Rejestr zamian dokumentu 29
Rejestr zamian dokumentu 18
Rejestr zamian dokumentu 26
Rejestr zamian dokumentu 25
Rejestr zamian dokumentu 25
Rejestr zamian dokumentu 23
Rejestr zamian dokumentu 40
Rejestr zamian dokumentu 38
Rejestr zamian dokumentu 22
Rejestr zamian dokumentu 20
Rejestr zamian dokumentu 22
Rejestr zamian dokumentu 21
Rejestr zamian dokumentu 20
Rejestr zamian dokumentu 22
Rejestr zamian dokumentu 26
Rejestr zamian dokumentu 24
Rejestr zamian dokumentu 24
Rejestr zamian dokumentu 20
Rejestr zamian dokumentu 24
Rejestr zamian dokumentu 21
Rejestr zamian dokumentu 35
Rejestr zamian dokumentu 49
Rejestr zamian dokumentu 33
Rejestr zamian dokumentu 35
Rejestr zamian dokumentu 51
Rejestr zamian dokumentu 27
Rejestr zamian dokumentu 25
Rejestr zamian dokumentu 6
Rejestr zamian dokumentu 1
Rejestr Zarządzeń Burmistrza 2019 12
Rejestr Zarządzeń Burmistrza 2020 9
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2019 367
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2019 30
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2020 375
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2020 32
Rejestr zmian 5534
Rejestr zmian 34
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2018 154
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2019 154
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2019 31
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2020 60
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2020 166
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2020 21
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2021 158
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2021 24
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2022 235
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2022 202
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2023R. 50
STATUT GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH 386
STATUT GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH 24
Statystyki - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 1230
Statystyki - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 39
STRATEGIA ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH GMINY SIECHNICE NA LATA 2023-2027 355
STRATEGIA ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH GMINY SIECHNICE NA LATA 2023-2027 184
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych 367
Usługa dożywiania osób dorosłych - podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej 7
Usługa dożywiania osób dorosłych - podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siechnicach 8
Usługa dożywiania osób dorosłych podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej 9
Usługa remontowa w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" 349
Usługi doradcze w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" 321
Usługi doradcze w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" 33
Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC 324
Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC 25
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS 335
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS PONOWIONE 319
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS PONOWIONE 26
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" 333
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" 34
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC 346
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC 28
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z serwisem urządzeń 7
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z serwisem urządzeń drukujących i kopiujących 7
Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" 331
Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" 28
Zamówienia publiczne 7198
Zamówienia publiczne 428
Zamówienia publiczne 399
Zamówienia publiczne 363
Zamówienia publiczne 414
Zamówienia publiczne 371
Zamówienia publiczne 327
Zamówienia publiczne 317
Zamówienia publiczne 333
Zamówienia publiczne 306
Zamówienia publiczne 328
Zamówienia publiczne 313
Zamówienia publiczne 139
Zamówienia publiczne 177
Zamówienia publiczne 158
Zamówienia publiczne 154
Zamówienia publiczne 161
Zamówienia publiczne 142
Zamówienia publiczne 32
Zamówienia publiczne 35
Zamówienia publiczne 47
Zamówienia publiczne 53
Zamówienia publiczne 34
Zamówienia publiczne 26
Zapytanie ofertowe / Przygotowanie i dowóz do miejsca zamieszkania lub pobytu gorących posiłków dla świadczeniobiorców GOPS w okresie od 02.01.2024r. do 31.12.2024r. 104
Zapytanie ofertowe / Przygotowanie i dowóz do miejsca zamieszkania lub pobytu gorących posiłków dla świadczeniobiorców GOPS w okresie od 02.01.2024r. do 31.12.2024r. 21
Zapytanie ofertowe / Przygotowanie i dowóz do miejsca zamieszkania lub pobytu gorących posiłków dla świadczeniobiorców GOPS w okresie od 02.01.2025r. do 31.12.2025r. 6
Zapytanie ofertowe na dostarczenie i obsługę urządzeń rekreacyjno-rozrywkowych podczas pikników rodzinnych 8
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych 308
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych 29
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych PONOWIONE 354
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych PONOWIONE 24
Zapytanie ofertowe na dostawę opału dla podopiecznych GOPS 9
Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych 3
Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych 357
Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych 21
Zapytanie ofertowe na konsultacje psychiatryczne 362
Zapytanie ofertowe na konsultacje psychiatryczne 33
Zapytanie ofertowe na konsultacje psychiatryczne - ogłoszenie ponowione 7
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie kryzysu małżeńskiego i problemów wychowawczych 294
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie kryzysu małżeńskiego i problemów wychowawczych 24
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie traumy 323
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie traumy 29
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od alkoholu 325
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od alkoholu 28
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od narkotyków 350
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od narkotyków 23
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresieinterwencji kryzysowej 333
Zapytanie ofertowe na Mediacje rodzinne 362
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy 340
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu 359
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu 27
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla rodziców dzieci eksperymentujących z zażywaniem alkoholu oraz środków psychoaktywnych 292
Zapytanie ofertowe na Przygotowanie i dostawę 100 szt. paczek okolicznościowych na Dzień seniora 307
Zapytanie ofertowe na świadczenie usług tymczasowego schronienia w roku 2020 348
Zapytanie ofertowe na terapię biofeedback 8
Zapytanie ofertowe na usługę dożywiania - przygotowania i dowozu do domu ciepłych posiłków w roku 2021 320
Zapytanie ofertowe na usługę dożywiania podopiecznych GOPS 2017 7
Zapytanie ofertowe na Usługę dożywiania świadczeniobiorców GOPS w roku 2020 7
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy w ramach działań Punktu Konsultacyjnego 326
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy w ramach działań Punktu Konsultacyjnego 32
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu w ramach działań Punktu Konsultacyjnego 327
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu w ramach działań Punktu Konsultacyjnego 24
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla rodziców dzieci eksperymentujących z zażywaniem środków psychoaktywnych w ramach działań Punktu Konsultacyjnego 332
Zapytanie ofertowe na usługę terapii rodzinnej wykonywanej poza siedzibą GOPS 322
Zapytanie ofertowe na usługę terapii rodzinnej wykonywanej poza siedzibą GOPS 31
Zapytanie ofertowe na usługę udzielenia schronienia osobom bezdomnym na rok 2021 335
Zapytanie ofertowe na Usługi mediacyjne realizowane w placówkach oświatowych z terenu Gminy Siechnice 7
Zapytanie ofertowe na Usługi prawnicze 343
Zapytanie ofertowe na Usługi prawnicze 37
Zapytanie ofertowe na usługi prawnicze świadczone w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Siechnicach 323
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego w obszarze uzależnień i w pracy z osobami doświadczającymi przemoc 289
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego w obszarze uzależnień i w pracy z osobami stosującymi przemoc 7
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego z osobami doświadczającymi przeżyć traumatycznych 307
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego z osobami doświadczającymi przeżyć traumatycznych 26
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego z osobami przechodzącymi kryzys małżeński i mającymi problemy wychowawcze 7
Zapytanie ofertowe na Usługi psychologiczne z osobami przechodzącymi kryzys małżeński i mającymi problemy wychowawcze - ogłoszenie ponowione 8
Zapytanie ofertowe na Usługi terapeutyczne - terapia Biofeedback 480
Zapytanie ofertowe na Usługi terapeutyczne w zakresie terapii rodzinnej 353
Zapytanie ofertowe na Usługi terapeutyczne w zakresie terapii rodzinnej 23
Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę opału dla podopiecznych GOPS w sezonie 2020/2021 322
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim 7
Zapytanie ofertowe na zorganizowanie wypoczynku letniego dla uczniów w formie kolonii i obozu 337
Zapytanie ofertowe/Dostawa 40 szt. opasek bezpieczeństwa wraz z kompletnym wyposażeniem, dedykowaną formą abonamentu telekomunikacyjnego i kompleksową usługą teleopieki 508
Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy 405
Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy 26
Zapytanie ofertowe/Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice 289
Zapytanie ofertowe/Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice 19
Zapytanie ofertowe/Realizacja rekomendowanych programów profilaktycznych w obszarze uzależnień i przemocy, w placówkach oświatowych z terenu Gminy Siechnice 260
Zapytanie ofertowe/Realizacja rekomendowanych programów profilaktycznych w obszarze uzależnień i przemocy, w placówkach oświatowych z terenu Gminy Siechnice 24
Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług tymczasowego schronienia w 2022 r. dla osób bezdomnych 312
Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług tymczasowego schronienia w 2022 r. dla osób bezdomnych 40
Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług w zakresie Terapii Biofeedback 210
Zapytanie ofertowe/Udzielenie schronienia osobom bezdomnym w schronisku, schronisku z usługami opiekuńczymi, noclegowni 198
Zapytanie ofertowe/Udzielenie schronienia osobom bezdomnym w schronisku, schronisku z usługami opiekuńczymi, noclegowni 28
Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania - przygotowanie i dowóz do domu ciepłych posiłków w roku 2022 333
Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania podopiecznych GOPS 214
Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania podopiecznych GOPS 28
Zapytanie ofertowe/Usługa prowadzenia terapii rodzinnej 291
Zapytanie ofertowe/Zakup i dostawa opału dla świadczeniobiorców GOPS w sezonie 2021/2022 309
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim 340
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim 23
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu osobom nieletnim i nietrzeźwym 233
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu osobom nieletnim i nietrzeźwym 23
Zapytanie ofertowe/Zakup, dostawa i montaż nowych szaf aktowych metalowych 344
Zapytanie ofertowe/Zakup, dostawa i montaż nowych szaf aktowych metalowych 29
Zarządzenie Kierownika GOPS w Siechnicach nr 19/2024 w sprawie wprowadzenia procedury zgłoszeń wewnętrznych oraz ochrony sygnalistów w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Siechnicach 12
ZESTAWIENIE ZMIAN W FUNDUSZU 2019 8
Zorganizowanie wypoczynku letniego dla uczniów placówek oświatowych z terenu Gminy Siechnice 8