Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE usługi poradnictwa psychiatry |
179 |
Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE usługi poradnictwa psychiatry |
199 |
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" |
169 |
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" |
199 |
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE |
180 |
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE |
206 |
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim |
173 |
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim |
221 |
Bilans 2019 |
8 |
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
25994 |
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
181 |
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
43 |
Deklaracja dostępności GOPS Siechnice |
552 |
Dostarczenie i obsługa urządzeń rekreacyjno-rozrywkowych wraz z organizacją zabaw plenerowych podczas pikników rodzinnych |
10 |
Dostarczenie i udostępnienie urządzeń rekreacyjno-rozrywkowych podczas pikników rodzinnych organizowanych przez GOPS w Siechnicach |
8 |
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP |
242 |
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP |
377 |
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP |
232 |
Działania profilaktyczne w jednostkach oświatowych |
10 |
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 |
205 |
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 |
224 |
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 |
149 |
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 |
1 |
GMINNY PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII NA LATA 2023-2026 |
184 |
GMINNY PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII NA LATA 2023-2026 |
1 |
Informacja dodatkowa 2019 |
7 |
Informacja o finansach |
453 |
Informacja o finansach |
222 |
Informacje dotyczące działalności |
489 |
Informacje dotyczące działalności |
234 |
Informacje o działalności |
499 |
Informacje o działalności |
230 |
Informacje o jednostce |
588 |
Informacje o planowanej działalności |
458 |
Informacje o planowanej działalności |
217 |
Inne informacje publiczne |
372 |
Inne informacje publiczne |
191 |
Instrukcja i podstawowe informacje dla użytkowników BIP |
386 |
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - POMOC SPOŁECZNA |
262 |
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - PROFILAKTYKA UZALEŻNIEŃ I PRZEMOC |
220 |
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ŚWIADCZENIA RODZINNE |
213 |
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE |
316 |
Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siechnicach |
8 |
Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez GOPS |
236 |
Kontakt |
496 |
Koordynator do spraw dostępności |
104 |
Mapa strony - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
414 |
Nabór kandydatów do świadczenia usług asystenta osoby z niepełnosprawnościami |
183 |
Nabór kandydatów do świadczenia usług opieki wytchnieniowej |
146 |
Nabór kandydatów na stanowisko Referenta ds. świadczeń rodzinnych |
71 |
Nabór na stanowisko ds świadczeń rodzinnych - umowa na zastępstwo |
10 |
Nabór na stanowisko pracownika socjalnego w ramach projektu unijnego |
112 |
Nabór pracowników |
530 |
Nabór pracowników |
340 |
Ochrona danych osobowych - klauzula informacyjna |
236 |
Ochrona danych osobowych - klauzula informacyjna |
413 |
OGŁOSZENIE PONOWIONE Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siechnicach |
10 |
OGŁOSZENIE PONOWIONE Prowadzenie terapii EEG Biofeedback |
236 |
Opał dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siechnicach |
7 |
Opracowanie Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy Siechnice na lata 2016-2022 |
8 |
Plan zamówień publicznych na rok 2019 |
196 |
PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA ROK 2023 |
43 |
Podgląd wersji roboczej newsa: Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych |
3 |
Polityka prywatności |
369 |
PONOWIONE x2 Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy |
215 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez GOPS |
283 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy |
208 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice |
287 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług tymczasowego schronienia w 2022 r. dla osób bezdomnych |
201 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania - przygotowanie i dowóz do domu ciepłych posiłków w roku 2022 |
189 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Zakup i dostawa opału dla świadczeniobiorców GOPS w sezonie 2021/2022 |
186 |
Pozostałe aktualności związane z działalnością GOPS znajdują się na stronie - www.gops-siechnice.org.pl |
263 |
PROGRAM ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ NA ROK 2023 |
1 |
PROGRAM OPIEKA WYTCHNIENIOWA NA ROK 2023 |
64 |
PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII W GMINIE SIECHNICE NA 2021 ROK |
62 |
PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII W GMINIE SIECHNICE NA 2021 ROK |
77 |
PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII 2019-2021 |
12 |
PROGRAM WSPIERANIA RODZINY NA LATA 2021-2023 |
189 |
PROGRAM WSPIERANIA RODZINY NA LATA 2021-2023 |
206 |
Prowadzenie terapii EEG Biofeedback |
7 |
Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice |
223 |
RACHUNEK ZYSKÓW I STRAT 2019 |
9 |
Redakcja Biuletynu |
407 |
REGULAMIN ORGANIZACYJNY GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH |
316 |
REGULAMIN ORGANIZACYJNY GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH |
59 |
Rejestr zamian dokumentu |
259 |
Rejestr zamian dokumentu |
161 |
Rejestr zamian dokumentu |
189 |
Rejestr zamian dokumentu |
218 |
Rejestr zamian dokumentu |
291 |
Rejestr zamian dokumentu |
250 |
Rejestr zamian dokumentu |
249 |
Rejestr zamian dokumentu |
222 |
Rejestr zamian dokumentu |
229 |
Rejestr zamian dokumentu |
171 |
Rejestr zamian dokumentu |
204 |
Rejestr zamian dokumentu |
172 |
Rejestr zamian dokumentu |
197 |
Rejestr zamian dokumentu |
190 |
Rejestr zamian dokumentu |
203 |
Rejestr zamian dokumentu |
215 |
Rejestr zamian dokumentu |
159 |
Rejestr zamian dokumentu |
186 |
Rejestr zamian dokumentu |
181 |
Rejestr zamian dokumentu |
184 |
Rejestr zamian dokumentu |
169 |
Rejestr zamian dokumentu |
162 |
Rejestr zamian dokumentu |
156 |
Rejestr zamian dokumentu |
172 |
Rejestr zamian dokumentu |
167 |
Rejestr zamian dokumentu |
170 |
Rejestr zamian dokumentu |
215 |
Rejestr zamian dokumentu |
166 |
Rejestr zamian dokumentu |
228 |
Rejestr zamian dokumentu |
206 |
Rejestr zamian dokumentu |
192 |
Rejestr zamian dokumentu |
195 |
Rejestr zamian dokumentu |
224 |
Rejestr zamian dokumentu |
180 |
Rejestr zamian dokumentu |
170 |
Rejestr zamian dokumentu |
191 |
Rejestr zamian dokumentu |
195 |
Rejestr zamian dokumentu |
186 |
Rejestr zamian dokumentu |
215 |
Rejestr zamian dokumentu |
203 |
Rejestr zamian dokumentu |
199 |
Rejestr zamian dokumentu |
187 |
Rejestr zamian dokumentu |
185 |
Rejestr zamian dokumentu |
204 |
Rejestr zamian dokumentu |
191 |
Rejestr zamian dokumentu |
164 |
Rejestr zamian dokumentu |
162 |
Rejestr zamian dokumentu |
148 |
Rejestr zamian dokumentu |
173 |
Rejestr zamian dokumentu |
163 |
Rejestr zamian dokumentu |
187 |
Rejestr zamian dokumentu |
149 |
Rejestr zamian dokumentu |
198 |
Rejestr zamian dokumentu |
165 |
Rejestr zamian dokumentu |
167 |
Rejestr zamian dokumentu |
192 |
Rejestr zamian dokumentu |
189 |
Rejestr zamian dokumentu |
174 |
Rejestr zamian dokumentu |
190 |
Rejestr zamian dokumentu |
171 |
Rejestr zamian dokumentu |
143 |
Rejestr zamian dokumentu |
193 |
Rejestr zamian dokumentu |
182 |
Rejestr zamian dokumentu |
178 |
Rejestr zamian dokumentu |
166 |
Rejestr zamian dokumentu |
170 |
Rejestr zamian dokumentu |
208 |
Rejestr zamian dokumentu |
186 |
Rejestr zamian dokumentu |
172 |
Rejestr zamian dokumentu |
163 |
Rejestr zamian dokumentu |
156 |
Rejestr zamian dokumentu |
165 |
Rejestr zamian dokumentu |
197 |
Rejestr zamian dokumentu |
167 |
Rejestr zamian dokumentu |
174 |
Rejestr zamian dokumentu |
196 |
Rejestr zamian dokumentu |
170 |
Rejestr zamian dokumentu |
141 |
Rejestr zamian dokumentu |
175 |
Rejestr zamian dokumentu |
188 |
Rejestr zamian dokumentu |
175 |
Rejestr zamian dokumentu |
184 |
Rejestr zamian dokumentu |
209 |
Rejestr zamian dokumentu |
205 |
Rejestr zamian dokumentu |
159 |
Rejestr zamian dokumentu |
186 |
Rejestr zamian dokumentu |
158 |
Rejestr zamian dokumentu |
137 |
Rejestr zamian dokumentu |
176 |
Rejestr zamian dokumentu |
148 |
Rejestr zamian dokumentu |
154 |
Rejestr zamian dokumentu |
208 |
Rejestr zamian dokumentu |
168 |
Rejestr zamian dokumentu |
196 |
Rejestr zamian dokumentu |
149 |
Rejestr zamian dokumentu |
160 |
Rejestr zamian dokumentu |
160 |
Rejestr zamian dokumentu |
160 |
Rejestr zamian dokumentu |
166 |
Rejestr zamian dokumentu |
205 |
Rejestr zamian dokumentu |
166 |
Rejestr zamian dokumentu |
200 |
Rejestr zamian dokumentu |
179 |
Rejestr zamian dokumentu |
199 |
Rejestr zamian dokumentu |
151 |
Rejestr zamian dokumentu |
133 |
Rejestr zamian dokumentu |
137 |
Rejestr zamian dokumentu |
139 |
Rejestr zamian dokumentu |
188 |
Rejestr zamian dokumentu |
176 |
Rejestr zamian dokumentu |
184 |
Rejestr zamian dokumentu |
185 |
Rejestr zamian dokumentu |
161 |
Rejestr zamian dokumentu |
178 |
Rejestr zamian dokumentu |
172 |
Rejestr zamian dokumentu |
169 |
Rejestr zamian dokumentu |
155 |
Rejestr zamian dokumentu |
142 |
Rejestr zamian dokumentu |
163 |
Rejestr zamian dokumentu |
139 |
Rejestr zamian dokumentu |
168 |
Rejestr zamian dokumentu |
133 |
Rejestr zamian dokumentu |
161 |
Rejestr zamian dokumentu |
128 |
Rejestr zamian dokumentu |
152 |
Rejestr zamian dokumentu |
107 |
Rejestr zamian dokumentu |
106 |
Rejestr zamian dokumentu |
100 |
Rejestr zamian dokumentu |
72 |
Rejestr zamian dokumentu |
59 |
Rejestr zamian dokumentu |
57 |
Rejestr zamian dokumentu |
46 |
Rejestr zamian dokumentu |
50 |
Rejestr zamian dokumentu |
35 |
Rejestr zamian dokumentu |
25 |
Rejestr zamian dokumentu |
28 |
Rejestr zamian dokumentu |
28 |
Rejestr zamian dokumentu |
18 |
Rejestr zamian dokumentu |
18 |
Rejestr zamian dokumentu |
20 |
Rejestr zamian dokumentu |
10 |
Rejestr zamian dokumentu |
2 |
Rejestr zamian dokumentu |
3 |
Rejestr zamian dokumentu |
5 |
Rejestr Zarządzeń Burmistrza 2019 |
12 |
Rejestr Zarządzeń Burmistrza 2020 |
9 |
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2019 |
234 |
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2020 |
226 |
Rejestr zmian |
481 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2018 |
17 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2019 |
21 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2020 |
60 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2020 |
22 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2021 |
13 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2022 |
235 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2022 |
54 |
STATUT GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH |
232 |
Statystyki - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
560 |
STRATEGIA ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH GMINY SIECHNICE 2016-2022 |
214 |
STRATEGIA ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH GMINY SIECHNICE NA LATA 2023-2027 |
2 |
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych |
235 |
Usługa dożywiania osób dorosłych - podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej |
7 |
Usługa dożywiania osób dorosłych - podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siechnicach |
8 |
Usługa dożywiania osób dorosłych podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej |
9 |
Usługa remontowa w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" |
221 |
Usługi doradcze w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" |
212 |
Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC |
188 |
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS |
206 |
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS PONOWIONE |
188 |
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" |
206 |
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC |
219 |
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z serwisem urządzeń |
7 |
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z serwisem urządzeń drukujących i kopiujących |
7 |
Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" |
212 |
Zamówienia publiczne |
4778 |
Zamówienia publiczne |
266 |
Zamówienia publiczne |
240 |
Zamówienia publiczne |
219 |
Zamówienia publiczne |
251 |
Zamówienia publiczne |
225 |
Zamówienia publiczne |
194 |
Zamówienia publiczne |
194 |
Zamówienia publiczne |
202 |
Zamówienia publiczne |
181 |
Zamówienia publiczne |
194 |
Zamówienia publiczne |
184 |
Zamówienia publiczne |
34 |
Zamówienia publiczne |
54 |
Zamówienia publiczne |
37 |
Zamówienia publiczne |
36 |
Zamówienia publiczne |
34 |
Zamówienia publiczne |
29 |
Zapytanie ofertowe na dostarczenie i obsługę urządzeń rekreacyjno-rozrywkowych podczas pikników rodzinnych |
8 |
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych |
193 |
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych PONOWIONE |
232 |
Zapytanie ofertowe na dostawę opału dla podopiecznych GOPS |
9 |
Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych |
3 |
Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych |
234 |
Zapytanie ofertowe na konsultacje psychiatryczne |
225 |
Zapytanie ofertowe na konsultacje psychiatryczne - ogłoszenie ponowione |
7 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie kryzysu małżeńskiego i problemów wychowawczych |
174 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie traumy |
195 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od alkoholu |
206 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od narkotyków |
224 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresieinterwencji kryzysowej |
214 |
Zapytanie ofertowe na Mediacje rodzinne |
222 |
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy |
202 |
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu |
231 |
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla rodziców dzieci eksperymentujących z zażywaniem alkoholu oraz środków psychoaktywnych |
191 |
Zapytanie ofertowe na Przygotowanie i dostawę 100 szt. paczek okolicznościowych na Dzień seniora |
186 |
Zapytanie ofertowe na świadczenie usług tymczasowego schronienia w roku 2020 |
219 |
Zapytanie ofertowe na terapię biofeedback |
8 |
Zapytanie ofertowe na usługę dożywiania - przygotowania i dowozu do domu ciepłych posiłków w roku 2021 |
207 |
Zapytanie ofertowe na usługę dożywiania podopiecznych GOPS 2017 |
7 |
Zapytanie ofertowe na Usługę dożywiania świadczeniobiorców GOPS w roku 2020 |
7 |
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy w ramach działań Punktu Konsultacyjnego |
210 |
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu w ramach działań Punktu Konsultacyjnego |
207 |
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla rodziców dzieci eksperymentujących z zażywaniem środków psychoaktywnych w ramach działań Punktu Konsultacyjnego |
192 |
Zapytanie ofertowe na usługę terapii rodzinnej wykonywanej poza siedzibą GOPS |
207 |
Zapytanie ofertowe na usługę udzielenia schronienia osobom bezdomnym na rok 2021 |
207 |
Zapytanie ofertowe na Usługi mediacyjne realizowane w placówkach oświatowych z terenu Gminy Siechnice |
7 |
Zapytanie ofertowe na Usługi prawnicze |
214 |
Zapytanie ofertowe na usługi prawnicze świadczone w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Siechnicach |
209 |
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego w obszarze uzależnień i w pracy z osobami doświadczającymi przemoc |
182 |
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego w obszarze uzależnień i w pracy z osobami stosującymi przemoc |
7 |
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego z osobami doświadczającymi przeżyć traumatycznych |
185 |
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego z osobami przechodzącymi kryzys małżeński i mającymi problemy wychowawcze |
7 |
Zapytanie ofertowe na Usługi psychologiczne z osobami przechodzącymi kryzys małżeński i mającymi problemy wychowawcze - ogłoszenie ponowione |
8 |
Zapytanie ofertowe na Usługi terapeutyczne - terapia Biofeedback |
230 |
Zapytanie ofertowe na Usługi terapeutyczne w zakresie terapii rodzinnej |
218 |
Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę opału dla podopiecznych GOPS w sezonie 2020/2021 |
207 |
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim |
7 |
Zapytanie ofertowe na zorganizowanie wypoczynku letniego dla uczniów w formie kolonii i obozu |
221 |
Zapytanie ofertowe/Dostawa 40 szt. opasek bezpieczeństwa wraz z kompletnym wyposażeniem, dedykowaną formą abonamentu telekomunikacyjnego i kompleksową usługą teleopieki |
204 |
Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy |
202 |
Zapytanie ofertowe/Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice |
133 |
Zapytanie ofertowe/Realizacja rekomendowanych programów profilaktycznych w obszarze uzależnień i przemocy, w placówkach oświatowych z terenu Gminy Siechnice |
128 |
Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług tymczasowego schronienia w 2022 r. dla osób bezdomnych |
193 |
Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług w zakresie Terapii Biofeedback |
52 |
Zapytanie ofertowe/Udzielenie schronienia osobom bezdomnym w schronisku, schronisku z usługami opiekuńczymi, noclegowni |
60 |
Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania - przygotowanie i dowóz do domu ciepłych posiłków w roku 2022 |
191 |
Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania podopiecznych GOPS |
47 |
Zapytanie ofertowe/Usługa prowadzenia terapii rodzinnej |
145 |
Zapytanie ofertowe/Zakup i dostawa opału dla świadczeniobiorców GOPS w sezonie 2021/2022 |
195 |
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim |
216 |
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu osobom nieletnim i nietrzeźwym |
110 |
Zapytanie ofertowe/Zakup, dostawa i montaż nowych szaf aktowych metalowych |
199 |
ZESTAWIENIE ZMIAN W FUNDUSZU 2019 |
8 |
Zorganizowanie wypoczynku letniego dla uczniów placówek oświatowych z terenu Gminy Siechnice |
8 |