Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE usługi poradnictwa psychiatry |
231 |
Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE usługi poradnictwa psychiatry |
261 |
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" |
251 |
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" |
275 |
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE |
248 |
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE |
282 |
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim |
237 |
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim |
293 |
Bilans 2019 |
8 |
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
39772 |
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
266 |
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
58 |
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
15 |
Deklaracja dostępności GOPS Siechnice |
1088 |
Dostarczenie i obsługa urządzeń rekreacyjno-rozrywkowych wraz z organizacją zabaw plenerowych podczas pikników rodzinnych |
10 |
Dostarczenie i udostępnienie urządzeń rekreacyjno-rozrywkowych podczas pikników rodzinnych organizowanych przez GOPS w Siechnicach |
8 |
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP |
337 |
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP |
780 |
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP |
323 |
Działania profilaktyczne w jednostkach oświatowych |
10 |
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 |
284 |
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 |
291 |
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 |
221 |
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 |
91 |
GMINNY PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII NA LATA 2023-2026 |
268 |
GMINNY PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII NA LATA 2023-2026 |
91 |
Informacja dodatkowa 2019 |
7 |
Informacja o finansach |
884 |
Informacja o finansach |
318 |
Informacje dotyczące działalności |
886 |
Informacje dotyczące działalności |
319 |
Informacje o działalności |
895 |
Informacje o działalności |
315 |
Informacje o jednostce |
1182 |
Informacje o planowanej działalności |
849 |
Informacje o planowanej działalności |
310 |
Inne informacje publiczne |
891 |
Inne informacje publiczne |
271 |
Instrukcja i podstawowe informacje dla użytkowników BIP |
769 |
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - POMOC SPOŁECZNA |
353 |
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - PROFILAKTYKA UZALEŻNIEŃ I PRZEMOC |
301 |
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ŚWIADCZENIA RODZINNE |
297 |
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE |
408 |
Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siechnicach |
8 |
Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez GOPS |
318 |
Kontakt |
991 |
Koordynator do spraw dostępności |
577 |
Mapa strony - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
805 |
Nabór kandydatów do świadczenia usług asystenta osoby z niepełnosprawnościami |
183 |
Nabór kandydatów do świadczenia usług opieki wytchnieniowej |
146 |
Nabór kandydatów na Pracownika Punktu Pierwszego Kontaktu |
360 |
Nabór kandydatów na stanowisko ds. administracyjnych |
150 |
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego |
601 |
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego |
92 |
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego |
64 |
Nabór kandydatów na stanowisko Pracownik socjalny |
88 |
Nabór kandydatów na stanowisko Pracownik socjalny |
112 |
Nabór kandydatów na stanowisko Referenta ds. świadczeń rodzinnych |
186 |
Nabór kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. kadr i płac |
266 |
Nabór kandydatów na stanowisko specjalisty ds. kadr i płac 2024 |
14 |
Nabór na stanowisko ds świadczeń rodzinnych - umowa na zastępstwo |
10 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
68 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
34 |
Nabór na stanowisko Księgowej |
3 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
68 |
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego |
7 |
Nabór na stanowisko pracownika socjalnego w ramach projektu unijnego |
112 |
Nabór pracowników |
1603 |
Nabór pracowników |
860 |
Ochrona danych osobowych - klauzula informacyjna |
317 |
Ochrona danych osobowych - klauzula informacyjna |
887 |
OGŁOSZENIE PONOWIONE Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siechnicach |
10 |
OGŁOSZENIE PONOWIONE Prowadzenie terapii EEG Biofeedback |
326 |
Opał dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siechnicach |
7 |
Opracowanie Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy Siechnice na lata 2016-2022 |
8 |
Plan zamówień publicznych na rok 2019 |
277 |
PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA ROK 2023 |
151 |
PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA ROK 2024 |
42 |
Podgląd wersji roboczej newsa: Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych |
3 |
Polityka prywatności |
766 |
PONOWIONE x2 Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy |
302 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez GOPS |
361 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy |
294 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice |
365 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług tymczasowego schronienia w 2022 r. dla osób bezdomnych |
278 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania - przygotowanie i dowóz do domu ciepłych posiłków w roku 2022 |
263 |
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Zakup i dostawa opału dla świadczeniobiorców GOPS w sezonie 2021/2022 |
274 |
Pozostałe aktualności związane z działalnością GOPS znajdują się na stronie - www.gops-siechnice.org.pl |
340 |
PROGRAM ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ NA ROK 2023 |
96 |
PROGRAM OPIEKA WYTCHNIENIOWA NA ROK 2023 |
172 |
PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII W GMINIE SIECHNICE NA 2021 ROK |
62 |
PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII W GMINIE SIECHNICE NA 2021 ROK |
77 |
PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII 2019-2021 |
12 |
PROGRAM WSPIERANIA RODZINY NA LATA 2021-2023 |
261 |
PROGRAM WSPIERANIA RODZINY NA LATA 2021-2023 |
299 |
Prowadzenie terapii EEG Biofeedback |
7 |
Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice |
320 |
RACHUNEK ZYSKÓW I STRAT 2019 |
9 |
Redakcja Biuletynu |
793 |
REGULAMIN ORGANIZACYJNY GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH |
436 |
REGULAMIN ORGANIZACYJNY GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH |
102 |
Rejestr zamian dokumentu |
340 |
Rejestr zamian dokumentu |
217 |
Rejestr zamian dokumentu |
249 |
Rejestr zamian dokumentu |
297 |
Rejestr zamian dokumentu |
413 |
Rejestr zamian dokumentu |
344 |
Rejestr zamian dokumentu |
333 |
Rejestr zamian dokumentu |
301 |
Rejestr zamian dokumentu |
329 |
Rejestr zamian dokumentu |
239 |
Rejestr zamian dokumentu |
284 |
Rejestr zamian dokumentu |
237 |
Rejestr zamian dokumentu |
293 |
Rejestr zamian dokumentu |
264 |
Rejestr zamian dokumentu |
279 |
Rejestr zamian dokumentu |
296 |
Rejestr zamian dokumentu |
223 |
Rejestr zamian dokumentu |
259 |
Rejestr zamian dokumentu |
245 |
Rejestr zamian dokumentu |
255 |
Rejestr zamian dokumentu |
235 |
Rejestr zamian dokumentu |
229 |
Rejestr zamian dokumentu |
221 |
Rejestr zamian dokumentu |
238 |
Rejestr zamian dokumentu |
238 |
Rejestr zamian dokumentu |
233 |
Rejestr zamian dokumentu |
290 |
Rejestr zamian dokumentu |
250 |
Rejestr zamian dokumentu |
308 |
Rejestr zamian dokumentu |
286 |
Rejestr zamian dokumentu |
262 |
Rejestr zamian dokumentu |
267 |
Rejestr zamian dokumentu |
289 |
Rejestr zamian dokumentu |
254 |
Rejestr zamian dokumentu |
233 |
Rejestr zamian dokumentu |
263 |
Rejestr zamian dokumentu |
260 |
Rejestr zamian dokumentu |
252 |
Rejestr zamian dokumentu |
284 |
Rejestr zamian dokumentu |
283 |
Rejestr zamian dokumentu |
267 |
Rejestr zamian dokumentu |
241 |
Rejestr zamian dokumentu |
253 |
Rejestr zamian dokumentu |
284 |
Rejestr zamian dokumentu |
260 |
Rejestr zamian dokumentu |
234 |
Rejestr zamian dokumentu |
207 |
Rejestr zamian dokumentu |
199 |
Rejestr zamian dokumentu |
236 |
Rejestr zamian dokumentu |
218 |
Rejestr zamian dokumentu |
260 |
Rejestr zamian dokumentu |
201 |
Rejestr zamian dokumentu |
269 |
Rejestr zamian dokumentu |
214 |
Rejestr zamian dokumentu |
231 |
Rejestr zamian dokumentu |
268 |
Rejestr zamian dokumentu |
253 |
Rejestr zamian dokumentu |
237 |
Rejestr zamian dokumentu |
266 |
Rejestr zamian dokumentu |
226 |
Rejestr zamian dokumentu |
199 |
Rejestr zamian dokumentu |
264 |
Rejestr zamian dokumentu |
254 |
Rejestr zamian dokumentu |
247 |
Rejestr zamian dokumentu |
251 |
Rejestr zamian dokumentu |
243 |
Rejestr zamian dokumentu |
277 |
Rejestr zamian dokumentu |
250 |
Rejestr zamian dokumentu |
226 |
Rejestr zamian dokumentu |
214 |
Rejestr zamian dokumentu |
203 |
Rejestr zamian dokumentu |
231 |
Rejestr zamian dokumentu |
278 |
Rejestr zamian dokumentu |
230 |
Rejestr zamian dokumentu |
241 |
Rejestr zamian dokumentu |
274 |
Rejestr zamian dokumentu |
236 |
Rejestr zamian dokumentu |
203 |
Rejestr zamian dokumentu |
232 |
Rejestr zamian dokumentu |
264 |
Rejestr zamian dokumentu |
247 |
Rejestr zamian dokumentu |
255 |
Rejestr zamian dokumentu |
288 |
Rejestr zamian dokumentu |
284 |
Rejestr zamian dokumentu |
215 |
Rejestr zamian dokumentu |
249 |
Rejestr zamian dokumentu |
222 |
Rejestr zamian dokumentu |
186 |
Rejestr zamian dokumentu |
242 |
Rejestr zamian dokumentu |
207 |
Rejestr zamian dokumentu |
210 |
Rejestr zamian dokumentu |
278 |
Rejestr zamian dokumentu |
226 |
Rejestr zamian dokumentu |
267 |
Rejestr zamian dokumentu |
209 |
Rejestr zamian dokumentu |
222 |
Rejestr zamian dokumentu |
218 |
Rejestr zamian dokumentu |
232 |
Rejestr zamian dokumentu |
217 |
Rejestr zamian dokumentu |
278 |
Rejestr zamian dokumentu |
221 |
Rejestr zamian dokumentu |
280 |
Rejestr zamian dokumentu |
237 |
Rejestr zamian dokumentu |
274 |
Rejestr zamian dokumentu |
207 |
Rejestr zamian dokumentu |
188 |
Rejestr zamian dokumentu |
190 |
Rejestr zamian dokumentu |
192 |
Rejestr zamian dokumentu |
242 |
Rejestr zamian dokumentu |
239 |
Rejestr zamian dokumentu |
260 |
Rejestr zamian dokumentu |
252 |
Rejestr zamian dokumentu |
228 |
Rejestr zamian dokumentu |
241 |
Rejestr zamian dokumentu |
245 |
Rejestr zamian dokumentu |
241 |
Rejestr zamian dokumentu |
222 |
Rejestr zamian dokumentu |
215 |
Rejestr zamian dokumentu |
240 |
Rejestr zamian dokumentu |
206 |
Rejestr zamian dokumentu |
232 |
Rejestr zamian dokumentu |
198 |
Rejestr zamian dokumentu |
225 |
Rejestr zamian dokumentu |
208 |
Rejestr zamian dokumentu |
218 |
Rejestr zamian dokumentu |
168 |
Rejestr zamian dokumentu |
182 |
Rejestr zamian dokumentu |
172 |
Rejestr zamian dokumentu |
151 |
Rejestr zamian dokumentu |
128 |
Rejestr zamian dokumentu |
141 |
Rejestr zamian dokumentu |
121 |
Rejestr zamian dokumentu |
135 |
Rejestr zamian dokumentu |
126 |
Rejestr zamian dokumentu |
105 |
Rejestr zamian dokumentu |
103 |
Rejestr zamian dokumentu |
106 |
Rejestr zamian dokumentu |
102 |
Rejestr zamian dokumentu |
100 |
Rejestr zamian dokumentu |
101 |
Rejestr zamian dokumentu |
93 |
Rejestr zamian dokumentu |
85 |
Rejestr zamian dokumentu |
91 |
Rejestr zamian dokumentu |
95 |
Rejestr zamian dokumentu |
77 |
Rejestr zamian dokumentu |
99 |
Rejestr zamian dokumentu |
90 |
Rejestr zamian dokumentu |
62 |
Rejestr zamian dokumentu |
90 |
Rejestr zamian dokumentu |
66 |
Rejestr zamian dokumentu |
55 |
Rejestr zamian dokumentu |
55 |
Rejestr zamian dokumentu |
36 |
Rejestr zamian dokumentu |
24 |
Rejestr zamian dokumentu |
31 |
Rejestr zamian dokumentu |
31 |
Rejestr zamian dokumentu |
22 |
Rejestr zamian dokumentu |
17 |
Rejestr zamian dokumentu |
4 |
Rejestr zamian dokumentu |
2 |
Rejestr zamian dokumentu |
3 |
Rejestr Zarządzeń Burmistrza 2019 |
12 |
Rejestr Zarządzeń Burmistrza 2020 |
9 |
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2019 |
318 |
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2020 |
317 |
Rejestr zmian |
4995 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2018 |
111 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2019 |
109 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2020 |
60 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2020 |
118 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2021 |
108 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2022 |
235 |
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2022 |
149 |
STATUT GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH |
311 |
Statystyki - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice |
1002 |
STRATEGIA ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH GMINY SIECHNICE NA LATA 2023-2027 |
293 |
STRATEGIA ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH GMINY SIECHNICE NA LATA 2023-2027 |
97 |
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych |
319 |
Usługa dożywiania osób dorosłych - podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej |
7 |
Usługa dożywiania osób dorosłych - podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siechnicach |
8 |
Usługa dożywiania osób dorosłych podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej |
9 |
Usługa remontowa w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" |
303 |
Usługi doradcze w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" |
279 |
Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC |
276 |
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS |
273 |
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS PONOWIONE |
269 |
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" |
290 |
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC |
301 |
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z serwisem urządzeń |
7 |
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z serwisem urządzeń drukujących i kopiujących |
7 |
Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" |
284 |
Zamówienia publiczne |
6328 |
Zamówienia publiczne |
364 |
Zamówienia publiczne |
338 |
Zamówienia publiczne |
306 |
Zamówienia publiczne |
357 |
Zamówienia publiczne |
314 |
Zamówienia publiczne |
280 |
Zamówienia publiczne |
270 |
Zamówienia publiczne |
289 |
Zamówienia publiczne |
261 |
Zamówienia publiczne |
274 |
Zamówienia publiczne |
265 |
Zamówienia publiczne |
95 |
Zamówienia publiczne |
129 |
Zamówienia publiczne |
112 |
Zamówienia publiczne |
107 |
Zamówienia publiczne |
106 |
Zamówienia publiczne |
96 |
Zapytanie ofertowe / Przygotowanie i dowóz do miejsca zamieszkania lub pobytu gorących posiłków dla świadczeniobiorców GOPS w okresie od 02.01.2024r. do 31.12.2024r. |
35 |
Zapytanie ofertowe na dostarczenie i obsługę urządzeń rekreacyjno-rozrywkowych podczas pikników rodzinnych |
8 |
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych |
271 |
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych PONOWIONE |
305 |
Zapytanie ofertowe na dostawę opału dla podopiecznych GOPS |
9 |
Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych |
3 |
Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych |
320 |
Zapytanie ofertowe na konsultacje psychiatryczne |
314 |
Zapytanie ofertowe na konsultacje psychiatryczne - ogłoszenie ponowione |
7 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie kryzysu małżeńskiego i problemów wychowawczych |
253 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie traumy |
282 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od alkoholu |
281 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od narkotyków |
307 |
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresieinterwencji kryzysowej |
291 |
Zapytanie ofertowe na Mediacje rodzinne |
312 |
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy |
299 |
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu |
314 |
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla rodziców dzieci eksperymentujących z zażywaniem alkoholu oraz środków psychoaktywnych |
257 |
Zapytanie ofertowe na Przygotowanie i dostawę 100 szt. paczek okolicznościowych na Dzień seniora |
262 |
Zapytanie ofertowe na świadczenie usług tymczasowego schronienia w roku 2020 |
302 |
Zapytanie ofertowe na terapię biofeedback |
8 |
Zapytanie ofertowe na usługę dożywiania - przygotowania i dowozu do domu ciepłych posiłków w roku 2021 |
285 |
Zapytanie ofertowe na usługę dożywiania podopiecznych GOPS 2017 |
7 |
Zapytanie ofertowe na Usługę dożywiania świadczeniobiorców GOPS w roku 2020 |
7 |
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy w ramach działań Punktu Konsultacyjnego |
285 |
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu w ramach działań Punktu Konsultacyjnego |
284 |
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla rodziców dzieci eksperymentujących z zażywaniem środków psychoaktywnych w ramach działań Punktu Konsultacyjnego |
293 |
Zapytanie ofertowe na usługę terapii rodzinnej wykonywanej poza siedzibą GOPS |
275 |
Zapytanie ofertowe na usługę udzielenia schronienia osobom bezdomnym na rok 2021 |
288 |
Zapytanie ofertowe na Usługi mediacyjne realizowane w placówkach oświatowych z terenu Gminy Siechnice |
7 |
Zapytanie ofertowe na Usługi prawnicze |
302 |
Zapytanie ofertowe na usługi prawnicze świadczone w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Siechnicach |
284 |
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego w obszarze uzależnień i w pracy z osobami doświadczającymi przemoc |
255 |
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego w obszarze uzależnień i w pracy z osobami stosującymi przemoc |
7 |
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego z osobami doświadczającymi przeżyć traumatycznych |
263 |
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego z osobami przechodzącymi kryzys małżeński i mającymi problemy wychowawcze |
7 |
Zapytanie ofertowe na Usługi psychologiczne z osobami przechodzącymi kryzys małżeński i mającymi problemy wychowawcze - ogłoszenie ponowione |
8 |
Zapytanie ofertowe na Usługi terapeutyczne - terapia Biofeedback |
433 |
Zapytanie ofertowe na Usługi terapeutyczne w zakresie terapii rodzinnej |
308 |
Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę opału dla podopiecznych GOPS w sezonie 2020/2021 |
281 |
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim |
7 |
Zapytanie ofertowe na zorganizowanie wypoczynku letniego dla uczniów w formie kolonii i obozu |
295 |
Zapytanie ofertowe/Dostawa 40 szt. opasek bezpieczeństwa wraz z kompletnym wyposażeniem, dedykowaną formą abonamentu telekomunikacyjnego i kompleksową usługą teleopieki |
422 |
Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy |
292 |
Zapytanie ofertowe/Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice |
233 |
Zapytanie ofertowe/Realizacja rekomendowanych programów profilaktycznych w obszarze uzależnień i przemocy, w placówkach oświatowych z terenu Gminy Siechnice |
207 |
Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług tymczasowego schronienia w 2022 r. dla osób bezdomnych |
272 |
Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług w zakresie Terapii Biofeedback |
148 |
Zapytanie ofertowe/Udzielenie schronienia osobom bezdomnym w schronisku, schronisku z usługami opiekuńczymi, noclegowni |
152 |
Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania - przygotowanie i dowóz do domu ciepłych posiłków w roku 2022 |
279 |
Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania podopiecznych GOPS |
156 |
Zapytanie ofertowe/Usługa prowadzenia terapii rodzinnej |
235 |
Zapytanie ofertowe/Zakup i dostawa opału dla świadczeniobiorców GOPS w sezonie 2021/2022 |
269 |
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim |
298 |
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu osobom nieletnim i nietrzeźwym |
182 |
Zapytanie ofertowe/Zakup, dostawa i montaż nowych szaf aktowych metalowych |
287 |
ZESTAWIENIE ZMIAN W FUNDUSZU 2019 |
8 |
Zorganizowanie wypoczynku letniego dla uczniów placówek oświatowych z terenu Gminy Siechnice |
8 |