Statystyki serwisu

Podstrona Ilość wyświetleń
Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE usługi poradnictwa psychiatry 249
Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE usługi poradnictwa psychiatry 284
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" 273
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" 301
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" 14
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" 12
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE 270
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE 308
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE 13
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE 10
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim 261
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim 312
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim 8
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim 2
Bilans 2019 8
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 43123
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 294
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 64
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 50
Deklaracja dostępności GOPS Siechnice 1168
Deklaracja dostępności GOPS Siechnice 15
Dostarczenie i obsługa urządzeń rekreacyjno-rozrywkowych wraz z organizacją zabaw plenerowych podczas pikników rodzinnych 10
Dostarczenie i udostępnienie urządzeń rekreacyjno-rozrywkowych podczas pikników rodzinnych organizowanych przez GOPS w Siechnicach 8
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP 371
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP 865
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP 350
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP 15
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP 14
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP 17
Działania profilaktyczne w jednostkach oświatowych 10
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 306
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 316
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 245
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 122
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 14
GMINNY PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII NA LATA 2023-2026 298
GMINNY PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII NA LATA 2023-2026 121
GMINNY PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII NA LATA 2023-2026 17
Informacja dodatkowa 2019 7
Informacja o finansach 958
Informacja o finansach 340
Informacja o finansach 15
Informacja o finansach 11
Informacje dotyczące działalności 973
Informacje dotyczące działalności 346
Informacje dotyczące działalności 14
Informacje dotyczące działalności 7
Informacje o działalności 971
Informacje o działalności 344
Informacje o działalności 15
Informacje o działalności 13
Informacje o jednostce 1345
Informacje o jednostce 28
Informacje o planowanej działalności 935
Informacje o planowanej działalności 341
Informacje o planowanej działalności 16
Informacje o planowanej działalności 16
Inne informacje publiczne 967
Inne informacje publiczne 297
Inne informacje publiczne 14
Inne informacje publiczne 16
Instrukcja i podstawowe informacje dla użytkowników BIP 850
Instrukcja i podstawowe informacje dla użytkowników BIP 14
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - POMOC SPOŁECZNA 387
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - POMOC SPOŁECZNA 8
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - PROFILAKTYKA UZALEŻNIEŃ I PRZEMOC 334
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ŚWIADCZENIA RODZINNE 328
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ŚWIADCZENIA RODZINNE 15
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 438
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 11
Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siechnicach 8
Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez GOPS 343
Kontakt 1129
Kontakt 34
Koordynator do spraw dostępności 699
Koordynator do spraw dostępności 10
Mapa strony - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 871
Mapa strony - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 16
Nabór kandydatów do świadczenia usług asystenta osoby z niepełnosprawnościami 183
Nabór kandydatów do świadczenia usług opieki wytchnieniowej 146
Nabór kandydatów na Pracownika Punktu Pierwszego Kontaktu 424
Nabór kandydatów na Pracownika Punktu Pierwszego Kontaktu 10
Nabór kandydatów na stanowisko ds. administracyjnych 177
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego 665
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego 125
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego 110
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego 16
Nabór kandydatów na stanowisko Pracownik socjalny 113
Nabór kandydatów na stanowisko Pracownik socjalny 155
Nabór kandydatów na stanowisko Pracownik socjalny 12
Nabór kandydatów na stanowisko Referenta ds. świadczeń rodzinnych 209
Nabór kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. kadr i płac 295
Nabór kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. kadr i płac 9
Nabór kandydatów na stanowisko specjalisty ds. kadr i płac 2024 58
Nabór na stanowisko Aspiranta pracy socjalnej 218
Nabór na stanowisko Aspiranta pracy socjalnej 190
Nabór na stanowisko Aspiranta pracy socjalnej 64
Nabór na stanowisko ds świadczeń rodzinnych - umowa na zastępstwo 10
Nabór na stanowisko Księgowej 110
Nabór na stanowisko Księgowej 67
Nabór na stanowisko Księgowej 43
Nabór na stanowisko Księgowej 34
Nabór na stanowisko Księgowej 312
Nabór na stanowisko Księgowej 15
Nabór na stanowisko Księgowej 14
Nabór na stanowisko Księgowej 14
Nabór na stanowisko Księgowej 13
Nabór na stanowisko Księgowej 14
Nabór na stanowisko Księgowej 14
Nabór na stanowisko Księgowej 15
Nabór na stanowisko Księgowej 13
Nabór na stanowisko Księgowej 14
Nabór na stanowisko Księgowej 14
Nabór na stanowisko Księgowej 15
Nabór na stanowisko Księgowej 14
Nabór na stanowisko Księgowej 12
Nabór na stanowisko Księgowej 15
Nabór na stanowisko Księgowej 11
Nabór na stanowisko Księgowej 14
Nabór na stanowisko Księgowej 15
Nabór na stanowisko Księgowej 13
Nabór na stanowisko Księgowej 13
Nabór na stanowisko Księgowej 14
Nabór na stanowisko Księgowej 13
Nabór na stanowisko Księgowej 14
Nabór na stanowisko Księgowej 13
Nabór na stanowisko Księgowej 15
Nabór na stanowisko Księgowej 14
Nabór na stanowisko Księgowej 15
Nabór na stanowisko Księgowej 15
Nabór na stanowisko Księgowej 14
Nabór na stanowisko Księgowej 11
Nabór na stanowisko Księgowej 14
Nabór na stanowisko Księgowej 16
Nabór na stanowisko Księgowej 13
Nabór na stanowisko Księgowej 14
Nabór na stanowisko Księgowej 14
Nabór na stanowisko Księgowej 14
Nabór na stanowisko Księgowej 14
Nabór na stanowisko Księgowej 16
Nabór na stanowisko Księgowej 11
Nabór na stanowisko Księgowej 15
Nabór na stanowisko Księgowej 14
Nabór na stanowisko Księgowej 13
Nabór na stanowisko Księgowej 15
Nabór na stanowisko Księgowej 14
Nabór na stanowisko Księgowej 15
Nabór na stanowisko Księgowej 15
Nabór na stanowisko Księgowej 15
Nabór na stanowisko Księgowej 14
Nabór na stanowisko Księgowej 14
Nabór na stanowisko Księgowej 13
Nabór na stanowisko Księgowej 14
Nabór na stanowisko Księgowej 15
Nabór na stanowisko Księgowej 14
Nabór na stanowisko Księgowej 17
Nabór na stanowisko Księgowej 11
Nabór na stanowisko Księgowej 215
Nabór na stanowisko Księgowej 10
Nabór na stanowisko Księgowej 7
Nabór na stanowisko Księgowej 177
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 99
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 44
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 37
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 200
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 19
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 17
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 18
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 11
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 182
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 229
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 77
Nabór na stanowisko pracownika socjalnego w ramach projektu unijnego 112
Nabór na stanowisko Referenta 230
Nabór na stanowisko Referenta 238
Nabór na stanowisko Referenta 9
Nabór na stanowisko Referenta 257
Nabór na stanowisko urzędnicze pracownika Punktu Pierwszego Kontaktu 257
Nabór na stanowisko urzędnicze pracownika Punktu Pierwszego Kontaktu 11
Nabór pracowników 2225
Nabór pracowników 1095
Nabór pracowników 41
Nabór pracowników 35
Nabór pracowników 53
Nabór pracowników 46
Nabór pracowników 22
Nabór pracowników 21
Nabór pracowników 17
Nabór pracowników 11
Nabór pracowników 13
Nabór pracowników 19
Nabór pracowników 2
Ochrona danych osobowych - klauzula informacyjna 346
Ochrona danych osobowych - klauzula informacyjna 965
Ochrona danych osobowych - klauzula informacyjna 14
OGŁOSZENIE PONOWIONE Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siechnicach 10
OGŁOSZENIE PONOWIONE Prowadzenie terapii EEG Biofeedback 356
OGŁOSZENIE PONOWIONE Prowadzenie terapii EEG Biofeedback 13
Opał dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siechnicach 7
Opracowanie Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy Siechnice na lata 2016-2022 8
Plan zamówień publicznych na rok 2019 307
PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA ROK 2023 197
PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA ROK 2024 76
Podgląd wersji roboczej newsa: Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych 3
Polityka prywatności 822
Polityka prywatności 15
PONOWIONE x2 Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy 328
PONOWIONE x2 Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy 13
PONOWIONE Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez GOPS 428
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy 322
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy 11
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice 391
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług tymczasowego schronienia w 2022 r. dla osób bezdomnych 308
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania - przygotowanie i dowóz do domu ciepłych posiłków w roku 2022 295
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania - przygotowanie i dowóz do domu ciepłych posiłków w roku 2022 13
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Zakup i dostawa opału dla świadczeniobiorców GOPS w sezonie 2021/2022 298
Pozostałe aktualności związane z działalnością GOPS znajdują się na stronie - www.gops-siechnice.org.pl 366
Pozostałe aktualności związane z działalnością GOPS znajdują się na stronie - www.gops-siechnice.org.pl 16
PROGRAM ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ NA ROK 2023 130
PROGRAM ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ NA ROK 2023 15
PROGRAM OPIEKA WYTCHNIENIOWA NA ROK 2023 207
PROGRAM OPIEKA WYTCHNIENIOWA NA ROK 2023 10
PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII W GMINIE SIECHNICE NA 2021 ROK 62
PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII W GMINIE SIECHNICE NA 2021 ROK 77
PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII 2019-2021 12
PROGRAM WSPIERANIA RODZINY NA LATA 2021-2023 282
PROGRAM WSPIERANIA RODZINY NA LATA 2021-2023 329
PROGRAM WSPIERANIA RODZINY NA LATA 2021-2023 16
Prowadzenie terapii EEG Biofeedback 7
Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice 348
Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice 9
RACHUNEK ZYSKÓW I STRAT 2019 9
Redakcja Biuletynu 869
Redakcja Biuletynu 11
REGULAMIN ORGANIZACYJNY GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH 485
REGULAMIN ORGANIZACYJNY GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH 117
Rejestr zamian dokumentu 364
Rejestr zamian dokumentu 240
Rejestr zamian dokumentu 276
Rejestr zamian dokumentu 319
Rejestr zamian dokumentu 449
Rejestr zamian dokumentu 379
Rejestr zamian dokumentu 364
Rejestr zamian dokumentu 327
Rejestr zamian dokumentu 371
Rejestr zamian dokumentu 263
Rejestr zamian dokumentu 305
Rejestr zamian dokumentu 261
Rejestr zamian dokumentu 329
Rejestr zamian dokumentu 293
Rejestr zamian dokumentu 307
Rejestr zamian dokumentu 325
Rejestr zamian dokumentu 247
Rejestr zamian dokumentu 283
Rejestr zamian dokumentu 270
Rejestr zamian dokumentu 282
Rejestr zamian dokumentu 257
Rejestr zamian dokumentu 252
Rejestr zamian dokumentu 243
Rejestr zamian dokumentu 261
Rejestr zamian dokumentu 262
Rejestr zamian dokumentu 256
Rejestr zamian dokumentu 319
Rejestr zamian dokumentu 281
Rejestr zamian dokumentu 332
Rejestr zamian dokumentu 315
Rejestr zamian dokumentu 287
Rejestr zamian dokumentu 295
Rejestr zamian dokumentu 316
Rejestr zamian dokumentu 279
Rejestr zamian dokumentu 257
Rejestr zamian dokumentu 291
Rejestr zamian dokumentu 288
Rejestr zamian dokumentu 274
Rejestr zamian dokumentu 309
Rejestr zamian dokumentu 312
Rejestr zamian dokumentu 291
Rejestr zamian dokumentu 265
Rejestr zamian dokumentu 276
Rejestr zamian dokumentu 309
Rejestr zamian dokumentu 285
Rejestr zamian dokumentu 258
Rejestr zamian dokumentu 227
Rejestr zamian dokumentu 219
Rejestr zamian dokumentu 262
Rejestr zamian dokumentu 239
Rejestr zamian dokumentu 290
Rejestr zamian dokumentu 222
Rejestr zamian dokumentu 299
Rejestr zamian dokumentu 234
Rejestr zamian dokumentu 250
Rejestr zamian dokumentu 293
Rejestr zamian dokumentu 280
Rejestr zamian dokumentu 267
Rejestr zamian dokumentu 291
Rejestr zamian dokumentu 247
Rejestr zamian dokumentu 223
Rejestr zamian dokumentu 291
Rejestr zamian dokumentu 280
Rejestr zamian dokumentu 272
Rejestr zamian dokumentu 285
Rejestr zamian dokumentu 269
Rejestr zamian dokumentu 298
Rejestr zamian dokumentu 277
Rejestr zamian dokumentu 245
Rejestr zamian dokumentu 236
Rejestr zamian dokumentu 221
Rejestr zamian dokumentu 254
Rejestr zamian dokumentu 306
Rejestr zamian dokumentu 251
Rejestr zamian dokumentu 266
Rejestr zamian dokumentu 294
Rejestr zamian dokumentu 259
Rejestr zamian dokumentu 228
Rejestr zamian dokumentu 252
Rejestr zamian dokumentu 287
Rejestr zamian dokumentu 271
Rejestr zamian dokumentu 282
Rejestr zamian dokumentu 321
Rejestr zamian dokumentu 324
Rejestr zamian dokumentu 236
Rejestr zamian dokumentu 272
Rejestr zamian dokumentu 250
Rejestr zamian dokumentu 209
Rejestr zamian dokumentu 267
Rejestr zamian dokumentu 224
Rejestr zamian dokumentu 234
Rejestr zamian dokumentu 301
Rejestr zamian dokumentu 247
Rejestr zamian dokumentu 293
Rejestr zamian dokumentu 224
Rejestr zamian dokumentu 245
Rejestr zamian dokumentu 240
Rejestr zamian dokumentu 256
Rejestr zamian dokumentu 238
Rejestr zamian dokumentu 301
Rejestr zamian dokumentu 244
Rejestr zamian dokumentu 305
Rejestr zamian dokumentu 260
Rejestr zamian dokumentu 297
Rejestr zamian dokumentu 229
Rejestr zamian dokumentu 214
Rejestr zamian dokumentu 212
Rejestr zamian dokumentu 218
Rejestr zamian dokumentu 278
Rejestr zamian dokumentu 265
Rejestr zamian dokumentu 286
Rejestr zamian dokumentu 277
Rejestr zamian dokumentu 251
Rejestr zamian dokumentu 266
Rejestr zamian dokumentu 267
Rejestr zamian dokumentu 265
Rejestr zamian dokumentu 245
Rejestr zamian dokumentu 234
Rejestr zamian dokumentu 266
Rejestr zamian dokumentu 229
Rejestr zamian dokumentu 257
Rejestr zamian dokumentu 223
Rejestr zamian dokumentu 247
Rejestr zamian dokumentu 234
Rejestr zamian dokumentu 240
Rejestr zamian dokumentu 187
Rejestr zamian dokumentu 210
Rejestr zamian dokumentu 196
Rejestr zamian dokumentu 182
Rejestr zamian dokumentu 155
Rejestr zamian dokumentu 168
Rejestr zamian dokumentu 147
Rejestr zamian dokumentu 163
Rejestr zamian dokumentu 160
Rejestr zamian dokumentu 131
Rejestr zamian dokumentu 132
Rejestr zamian dokumentu 127
Rejestr zamian dokumentu 128
Rejestr zamian dokumentu 126
Rejestr zamian dokumentu 127
Rejestr zamian dokumentu 117
Rejestr zamian dokumentu 114
Rejestr zamian dokumentu 125
Rejestr zamian dokumentu 121
Rejestr zamian dokumentu 102
Rejestr zamian dokumentu 156
Rejestr zamian dokumentu 123
Rejestr zamian dokumentu 87
Rejestr zamian dokumentu 157
Rejestr zamian dokumentu 99
Rejestr zamian dokumentu 87
Rejestr zamian dokumentu 87
Rejestr zamian dokumentu 60
Rejestr zamian dokumentu 55
Rejestr zamian dokumentu 68
Rejestr zamian dokumentu 61
Rejestr zamian dokumentu 54
Rejestr zamian dokumentu 52
Rejestr zamian dokumentu 35
Rejestr zamian dokumentu 28
Rejestr zamian dokumentu 37
Rejestr zamian dokumentu 31
Rejestr zamian dokumentu 28
Rejestr zamian dokumentu 22
Rejestr zamian dokumentu 36
Rejestr zamian dokumentu 44
Rejestr zamian dokumentu 33
Rejestr zamian dokumentu 33
Rejestr zamian dokumentu 31
Rejestr zamian dokumentu 20
Rejestr zamian dokumentu 17
Rejestr zamian dokumentu 14
Rejestr zamian dokumentu 14
Rejestr zamian dokumentu 19
Rejestr zamian dokumentu 15
Rejestr zamian dokumentu 16
Rejestr zamian dokumentu 18
Rejestr zamian dokumentu 17
Rejestr zamian dokumentu 14
Rejestr zamian dokumentu 17
Rejestr zamian dokumentu 18
Rejestr zamian dokumentu 16
Rejestr zamian dokumentu 17
Rejestr zamian dokumentu 16
Rejestr zamian dokumentu 14
Rejestr zamian dokumentu 30
Rejestr zamian dokumentu 31
Rejestr zamian dokumentu 17
Rejestr zamian dokumentu 18
Rejestr zamian dokumentu 16
Rejestr zamian dokumentu 7
Rejestr zamian dokumentu 16
Rejestr zamian dokumentu 15
Rejestr zamian dokumentu 12
Rejestr zamian dokumentu 11
Rejestr zamian dokumentu 22
Rejestr zamian dokumentu 20
Rejestr zamian dokumentu 10
Rejestr zamian dokumentu 10
Rejestr zamian dokumentu 10
Rejestr zamian dokumentu 9
Rejestr zamian dokumentu 9
Rejestr zamian dokumentu 9
Rejestr zamian dokumentu 10
Rejestr zamian dokumentu 10
Rejestr zamian dokumentu 9
Rejestr zamian dokumentu 9
Rejestr zamian dokumentu 10
Rejestr zamian dokumentu 9
Rejestr zamian dokumentu 17
Rejestr zamian dokumentu 15
Rejestr zamian dokumentu 16
Rejestr zamian dokumentu 16
Rejestr zamian dokumentu 8
Rejestr zamian dokumentu 2
Rejestr zamian dokumentu 2
Rejestr Zarządzeń Burmistrza 2019 12
Rejestr Zarządzeń Burmistrza 2020 9
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2019 350
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2019 15
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2020 351
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2020 16
Rejestr zmian 5283
Rejestr zmian 15
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2018 136
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2019 137
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2019 15
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2020 60
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2020 151
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2020 9
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2021 143
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2021 10
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2022 235
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2022 181
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2023R. 33
STATUT GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH 342
STATUT GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH 10
Statystyki - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 1162
Statystyki - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 22
STRATEGIA ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH GMINY SIECHNICE NA LATA 2023-2027 331
STRATEGIA ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH GMINY SIECHNICE NA LATA 2023-2027 153
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych 346
Usługa dożywiania osób dorosłych - podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej 7
Usługa dożywiania osób dorosłych - podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siechnicach 8
Usługa dożywiania osób dorosłych podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej 9
Usługa remontowa w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" 330
Usługi doradcze w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" 304
Usługi doradcze w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" 17
Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC 309
Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC 9
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS 299
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS PONOWIONE 300
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS PONOWIONE 13
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" 315
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" 16
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC 329
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC 13
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z serwisem urządzeń 7
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z serwisem urządzeń drukujących i kopiujących 7
Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" 312
Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" 16
Zamówienia publiczne 6807
Zamówienia publiczne 404
Zamówienia publiczne 377
Zamówienia publiczne 342
Zamówienia publiczne 395
Zamówienia publiczne 349
Zamówienia publiczne 309
Zamówienia publiczne 297
Zamówienia publiczne 313
Zamówienia publiczne 286
Zamówienia publiczne 307
Zamówienia publiczne 293
Zamówienia publiczne 120
Zamówienia publiczne 157
Zamówienia publiczne 138
Zamówienia publiczne 137
Zamówienia publiczne 138
Zamówienia publiczne 124
Zamówienia publiczne 17
Zamówienia publiczne 19
Zamówienia publiczne 34
Zamówienia publiczne 21
Zamówienia publiczne 17
Zamówienia publiczne 11
Zapytanie ofertowe / Przygotowanie i dowóz do miejsca zamieszkania lub pobytu gorących posiłków dla świadczeniobiorców GOPS w okresie od 02.01.2024r. do 31.12.2024r. 77
Zapytanie ofertowe / Przygotowanie i dowóz do miejsca zamieszkania lub pobytu gorących posiłków dla świadczeniobiorców GOPS w okresie od 02.01.2024r. do 31.12.2024r. 11
Zapytanie ofertowe na dostarczenie i obsługę urządzeń rekreacyjno-rozrywkowych podczas pikników rodzinnych 8
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych 295
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych 14
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych PONOWIONE 335
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych PONOWIONE 9
Zapytanie ofertowe na dostawę opału dla podopiecznych GOPS 9
Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych 3
Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych 346
Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych 11
Zapytanie ofertowe na konsultacje psychiatryczne 342
Zapytanie ofertowe na konsultacje psychiatryczne 19
Zapytanie ofertowe na konsultacje psychiatryczne - ogłoszenie ponowione 7
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie kryzysu małżeńskiego i problemów wychowawczych 279
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie kryzysu małżeńskiego i problemów wychowawczych 12
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie traumy 309
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie traumy 14
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od alkoholu 308
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od alkoholu 16
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od narkotyków 333
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od narkotyków 9
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresieinterwencji kryzysowej 317
Zapytanie ofertowe na Mediacje rodzinne 343
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy 326
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu 343
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu 15
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla rodziców dzieci eksperymentujących z zażywaniem alkoholu oraz środków psychoaktywnych 283
Zapytanie ofertowe na Przygotowanie i dostawę 100 szt. paczek okolicznościowych na Dzień seniora 292
Zapytanie ofertowe na świadczenie usług tymczasowego schronienia w roku 2020 328
Zapytanie ofertowe na terapię biofeedback 8
Zapytanie ofertowe na usługę dożywiania - przygotowania i dowozu do domu ciepłych posiłków w roku 2021 307
Zapytanie ofertowe na usługę dożywiania podopiecznych GOPS 2017 7
Zapytanie ofertowe na Usługę dożywiania świadczeniobiorców GOPS w roku 2020 7
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy w ramach działań Punktu Konsultacyjnego 311
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy w ramach działań Punktu Konsultacyjnego 20
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu w ramach działań Punktu Konsultacyjnego 312
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu w ramach działań Punktu Konsultacyjnego 14
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla rodziców dzieci eksperymentujących z zażywaniem środków psychoaktywnych w ramach działań Punktu Konsultacyjnego 319
Zapytanie ofertowe na usługę terapii rodzinnej wykonywanej poza siedzibą GOPS 302
Zapytanie ofertowe na usługę terapii rodzinnej wykonywanej poza siedzibą GOPS 14
Zapytanie ofertowe na usługę udzielenia schronienia osobom bezdomnym na rok 2021 319
Zapytanie ofertowe na Usługi mediacyjne realizowane w placówkach oświatowych z terenu Gminy Siechnice 7
Zapytanie ofertowe na Usługi prawnicze 328
Zapytanie ofertowe na Usługi prawnicze 20
Zapytanie ofertowe na usługi prawnicze świadczone w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Siechnicach 309
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego w obszarze uzależnień i w pracy z osobami doświadczającymi przemoc 278
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego w obszarze uzależnień i w pracy z osobami stosującymi przemoc 7
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego z osobami doświadczającymi przeżyć traumatycznych 292
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego z osobami doświadczającymi przeżyć traumatycznych 17
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego z osobami przechodzącymi kryzys małżeński i mającymi problemy wychowawcze 7
Zapytanie ofertowe na Usługi psychologiczne z osobami przechodzącymi kryzys małżeński i mającymi problemy wychowawcze - ogłoszenie ponowione 8
Zapytanie ofertowe na Usługi terapeutyczne - terapia Biofeedback 465
Zapytanie ofertowe na Usługi terapeutyczne w zakresie terapii rodzinnej 336
Zapytanie ofertowe na Usługi terapeutyczne w zakresie terapii rodzinnej 8
Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę opału dla podopiecznych GOPS w sezonie 2020/2021 305
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim 7
Zapytanie ofertowe na zorganizowanie wypoczynku letniego dla uczniów w formie kolonii i obozu 322
Zapytanie ofertowe/Dostawa 40 szt. opasek bezpieczeństwa wraz z kompletnym wyposażeniem, dedykowaną formą abonamentu telekomunikacyjnego i kompleksową usługą teleopieki 490
Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy 371
Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy 13
Zapytanie ofertowe/Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice 269
Zapytanie ofertowe/Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice 8
Zapytanie ofertowe/Realizacja rekomendowanych programów profilaktycznych w obszarze uzależnień i przemocy, w placówkach oświatowych z terenu Gminy Siechnice 243
Zapytanie ofertowe/Realizacja rekomendowanych programów profilaktycznych w obszarze uzależnień i przemocy, w placówkach oświatowych z terenu Gminy Siechnice 14
Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług tymczasowego schronienia w 2022 r. dla osób bezdomnych 298
Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług tymczasowego schronienia w 2022 r. dla osób bezdomnych 26
Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług w zakresie Terapii Biofeedback 186
Zapytanie ofertowe/Udzielenie schronienia osobom bezdomnym w schronisku, schronisku z usługami opiekuńczymi, noclegowni 180
Zapytanie ofertowe/Udzielenie schronienia osobom bezdomnym w schronisku, schronisku z usługami opiekuńczymi, noclegowni 14
Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania - przygotowanie i dowóz do domu ciepłych posiłków w roku 2022 313
Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania podopiecznych GOPS 194
Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania podopiecznych GOPS 12
Zapytanie ofertowe/Usługa prowadzenia terapii rodzinnej 270
Zapytanie ofertowe/Zakup i dostawa opału dla świadczeniobiorców GOPS w sezonie 2021/2022 297
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim 323
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim 10
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu osobom nieletnim i nietrzeźwym 217
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu osobom nieletnim i nietrzeźwym 12
Zapytanie ofertowe/Zakup, dostawa i montaż nowych szaf aktowych metalowych 321
Zapytanie ofertowe/Zakup, dostawa i montaż nowych szaf aktowych metalowych 14
ZESTAWIENIE ZMIAN W FUNDUSZU 2019 8
Zorganizowanie wypoczynku letniego dla uczniów placówek oświatowych z terenu Gminy Siechnice 8