Statystyki serwisu

Podstrona Ilość wyświetleń
Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE usługi poradnictwa psychiatry 259
Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE usługi poradnictwa psychiatry 292
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" 289
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" 314
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" 24
Usługi szkolenia rodzin wspierających w ramach projektu "W RODZINIE JEST MOC" 23
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE 280
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE 317
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE 21
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC" PONOWIONE 19
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim 273
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim 322
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim 15
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim 12
Bilans 2019 8
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 45669
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 303
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 66
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 64
Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 7
Deklaracja dostępności GOPS Siechnice 1191
Deklaracja dostępności GOPS Siechnice 24
Dostarczenie i obsługa urządzeń rekreacyjno-rozrywkowych wraz z organizacją zabaw plenerowych podczas pikników rodzinnych 10
Dostarczenie i udostępnienie urządzeń rekreacyjno-rozrywkowych podczas pikników rodzinnych organizowanych przez GOPS w Siechnicach 8
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP 385
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP 886
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP 362
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP 27
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP 24
Dostęp do informacji publicznej niezamieszczonej w BIP 30
Działania profilaktyczne w jednostkach oświatowych 10
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 318
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 324
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 253
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 135
GMINNY PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OCHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE NA LATA 2023-2026 22
GMINNY PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII NA LATA 2023-2026 305
GMINNY PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII NA LATA 2023-2026 129
GMINNY PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII NA LATA 2023-2026 25
Informacja dodatkowa 2019 7
Informacja o finansach 979
Informacja o finansach 351
Informacja o finansach 29
Informacja o finansach 22
Informacje dotyczące działalności 1010
Informacje dotyczące działalności 357
Informacje dotyczące działalności 21
Informacje dotyczące działalności 17
Informacje o działalności 998
Informacje o działalności 354
Informacje o działalności 23
Informacje o działalności 22
Informacje o jednostce 1413
Informacje o jednostce 51
Informacje o planowanej działalności 952
Informacje o planowanej działalności 354
Informacje o planowanej działalności 26
Informacje o planowanej działalności 27
Inne informacje publiczne 989
Inne informacje publiczne 306
Inne informacje publiczne 25
Inne informacje publiczne 24
Instrukcja i podstawowe informacje dla użytkowników BIP 876
Instrukcja i podstawowe informacje dla użytkowników BIP 24
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - POMOC SPOŁECZNA 398
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - POMOC SPOŁECZNA 19
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - PROFILAKTYKA UZALEŻNIEŃ I PRZEMOC 343
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ŚWIADCZENIA RODZINNE 339
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ŚWIADCZENIA RODZINNE 25
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 448
KLAUZULE INFORMACYJNE RODO - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 18
Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siechnicach 8
Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez GOPS 356
Kontakt 1188
Kontakt 55
Koordynator do spraw dostępności 740
Koordynator do spraw dostępności 22
Mapa strony - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 889
Mapa strony - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 25
Nabór kandydatów do świadczenia usług asystenta osoby z niepełnosprawnościami 183
Nabór kandydatów do świadczenia usług opieki wytchnieniowej 146
Nabór kandydatów na Pracownika Punktu Pierwszego Kontaktu 443
Nabór kandydatów na Pracownika Punktu Pierwszego Kontaktu 21
Nabór kandydatów na stanowisko ds. administracyjnych 188
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego 698
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego 137
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego 130
Nabór kandydatów na stanowisko Głównego Księgowego 27
Nabór kandydatów na stanowisko Pracownik socjalny 124
Nabór kandydatów na stanowisko Pracownik socjalny 168
Nabór kandydatów na stanowisko Pracownik socjalny 25
Nabór kandydatów na stanowisko Referenta ds. świadczeń rodzinnych 220
Nabór kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. kadr i płac 312
Nabór kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. kadr i płac 17
Nabór kandydatów na stanowisko specjalisty ds. kadr i płac 2024 80
Nabór na stanowisko Aspiranta pracy socjalnej 244
Nabór na stanowisko Aspiranta pracy socjalnej 221
Nabór na stanowisko Aspiranta pracy socjalnej 243
Nabór na stanowisko ds świadczeń rodzinnych - umowa na zastępstwo 10
Nabór na stanowisko Księgowej 131
Nabór na stanowisko Księgowej 79
Nabór na stanowisko Księgowej 55
Nabór na stanowisko Księgowej 48
Nabór na stanowisko Księgowej 422
Nabór na stanowisko Księgowej 20
Nabór na stanowisko Księgowej 20
Nabór na stanowisko Księgowej 19
Nabór na stanowisko Księgowej 19
Nabór na stanowisko Księgowej 19
Nabór na stanowisko Księgowej 20
Nabór na stanowisko Księgowej 20
Nabór na stanowisko Księgowej 18
Nabór na stanowisko Księgowej 20
Nabór na stanowisko Księgowej 20
Nabór na stanowisko Księgowej 20
Nabór na stanowisko Księgowej 19
Nabór na stanowisko Księgowej 17
Nabór na stanowisko Księgowej 20
Nabór na stanowisko Księgowej 18
Nabór na stanowisko Księgowej 19
Nabór na stanowisko Księgowej 19
Nabór na stanowisko Księgowej 19
Nabór na stanowisko Księgowej 18
Nabór na stanowisko Księgowej 18
Nabór na stanowisko Księgowej 18
Nabór na stanowisko Księgowej 20
Nabór na stanowisko Księgowej 19
Nabór na stanowisko Księgowej 20
Nabór na stanowisko Księgowej 19
Nabór na stanowisko Księgowej 19
Nabór na stanowisko Księgowej 20
Nabór na stanowisko Księgowej 19
Nabór na stanowisko Księgowej 16
Nabór na stanowisko Księgowej 20
Nabór na stanowisko Księgowej 20
Nabór na stanowisko Księgowej 19
Nabór na stanowisko Księgowej 19
Nabór na stanowisko Księgowej 19
Nabór na stanowisko Księgowej 20
Nabór na stanowisko Księgowej 19
Nabór na stanowisko Księgowej 21
Nabór na stanowisko Księgowej 17
Nabór na stanowisko Księgowej 20
Nabór na stanowisko Księgowej 19
Nabór na stanowisko Księgowej 20
Nabór na stanowisko Księgowej 20
Nabór na stanowisko Księgowej 19
Nabór na stanowisko Księgowej 20
Nabór na stanowisko Księgowej 20
Nabór na stanowisko Księgowej 20
Nabór na stanowisko Księgowej 18
Nabór na stanowisko Księgowej 19
Nabór na stanowisko Księgowej 18
Nabór na stanowisko Księgowej 20
Nabór na stanowisko Księgowej 20
Nabór na stanowisko Księgowej 25
Nabór na stanowisko Księgowej 26
Nabór na stanowisko Księgowej 21
Nabór na stanowisko Księgowej 244
Nabór na stanowisko Księgowej 22
Nabór na stanowisko Księgowej 16
Nabór na stanowisko Księgowej 215
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 112
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 59
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 50
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 225
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 30
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 27
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 27
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 20
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 229
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 263
Nabór na stanowisko Pracownika socjalnego 260
Nabór na stanowisko pracownika socjalnego w ramach projektu unijnego 112
Nabór na stanowisko Referenta 264
Nabór na stanowisko Referenta 266
Nabór na stanowisko Referenta 18
Nabór na stanowisko Referenta 299
Nabór na stanowisko urzędnicze pracownika Punktu Pierwszego Kontaktu 282
Nabór na stanowisko urzędnicze pracownika Punktu Pierwszego Kontaktu 22
Nabór pracowników 2441
Nabór pracowników 1279
Nabór pracowników 54
Nabór pracowników 45
Nabór pracowników 83
Nabór pracowników 58
Nabór pracowników 49
Nabór pracowników 36
Nabór pracowników 27
Nabór pracowników 21
Nabór pracowników 23
Nabór pracowników 42
Nabór pracowników 17
Nabór pracowników 13
Nabór pracowników 15
Nabór pracowników 9
Ochrona danych osobowych - klauzula informacyjna 356
Ochrona danych osobowych - klauzula informacyjna 986
Ochrona danych osobowych - klauzula informacyjna 24
OGŁOSZENIE PONOWIONE Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siechnicach 10
OGŁOSZENIE PONOWIONE Prowadzenie terapii EEG Biofeedback 370
OGŁOSZENIE PONOWIONE Prowadzenie terapii EEG Biofeedback 25
Opał dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siechnicach 7
Opracowanie Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy Siechnice na lata 2016-2022 8
Plan zamówień publicznych na rok 2019 320
PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA ROK 2023 214
PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA ROK 2024 101
Podgląd wersji roboczej newsa: Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych 3
Polityka prywatności 838
Polityka prywatności 26
PONOWIONE x2 Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy 336
PONOWIONE x2 Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy 21
PONOWIONE Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychiatryczne w Punkcie Konsultacyjnym prowadzonym przez GOPS 450
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy 328
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy 19
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice 396
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług tymczasowego schronienia w 2022 r. dla osób bezdomnych 319
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania - przygotowanie i dowóz do domu ciepłych posiłków w roku 2022 301
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania - przygotowanie i dowóz do domu ciepłych posiłków w roku 2022 19
PONOWIONE Zapytanie ofertowe/Zakup i dostawa opału dla świadczeniobiorców GOPS w sezonie 2021/2022 305
Pozostałe aktualności związane z działalnością GOPS znajdują się na stronie - www.gops-siechnice.org.pl 374
Pozostałe aktualności związane z działalnością GOPS znajdują się na stronie - www.gops-siechnice.org.pl 24
PROGRAM ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ NA ROK 2023 143
PROGRAM ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ NA ROK 2023 26
PROGRAM OPIEKA WYTCHNIENIOWA NA ROK 2023 220
PROGRAM OPIEKA WYTCHNIENIOWA NA ROK 2023 18
PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII W GMINIE SIECHNICE NA 2021 ROK 62
PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII W GMINIE SIECHNICE NA 2021 ROK 77
PROGRAM PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII 2019-2021 12
PROGRAM WSPIERANIA RODZINY NA LATA 2021-2023 292
PROGRAM WSPIERANIA RODZINY NA LATA 2021-2023 340
PROGRAM WSPIERANIA RODZINY NA LATA 2021-2023 28
Prowadzenie terapii EEG Biofeedback 7
Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice 354
Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice 16
RACHUNEK ZYSKÓW I STRAT 2019 9
Redakcja Biuletynu 888
Redakcja Biuletynu 21
REGULAMIN ORGANIZACYJNY GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH 506
REGULAMIN ORGANIZACYJNY GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH 122
Rejestr zamian dokumentu 382
Rejestr zamian dokumentu 248
Rejestr zamian dokumentu 283
Rejestr zamian dokumentu 330
Rejestr zamian dokumentu 465
Rejestr zamian dokumentu 392
Rejestr zamian dokumentu 374
Rejestr zamian dokumentu 337
Rejestr zamian dokumentu 382
Rejestr zamian dokumentu 272
Rejestr zamian dokumentu 318
Rejestr zamian dokumentu 272
Rejestr zamian dokumentu 342
Rejestr zamian dokumentu 303
Rejestr zamian dokumentu 315
Rejestr zamian dokumentu 335
Rejestr zamian dokumentu 256
Rejestr zamian dokumentu 295
Rejestr zamian dokumentu 277
Rejestr zamian dokumentu 293
Rejestr zamian dokumentu 268
Rejestr zamian dokumentu 262
Rejestr zamian dokumentu 253
Rejestr zamian dokumentu 274
Rejestr zamian dokumentu 274
Rejestr zamian dokumentu 266
Rejestr zamian dokumentu 331
Rejestr zamian dokumentu 291
Rejestr zamian dokumentu 343
Rejestr zamian dokumentu 327
Rejestr zamian dokumentu 298
Rejestr zamian dokumentu 308
Rejestr zamian dokumentu 326
Rejestr zamian dokumentu 284
Rejestr zamian dokumentu 263
Rejestr zamian dokumentu 302
Rejestr zamian dokumentu 295
Rejestr zamian dokumentu 283
Rejestr zamian dokumentu 319
Rejestr zamian dokumentu 322
Rejestr zamian dokumentu 298
Rejestr zamian dokumentu 271
Rejestr zamian dokumentu 288
Rejestr zamian dokumentu 320
Rejestr zamian dokumentu 300
Rejestr zamian dokumentu 267
Rejestr zamian dokumentu 232
Rejestr zamian dokumentu 225
Rejestr zamian dokumentu 271
Rejestr zamian dokumentu 246
Rejestr zamian dokumentu 299
Rejestr zamian dokumentu 228
Rejestr zamian dokumentu 309
Rejestr zamian dokumentu 244
Rejestr zamian dokumentu 258
Rejestr zamian dokumentu 302
Rejestr zamian dokumentu 287
Rejestr zamian dokumentu 279
Rejestr zamian dokumentu 303
Rejestr zamian dokumentu 256
Rejestr zamian dokumentu 231
Rejestr zamian dokumentu 299
Rejestr zamian dokumentu 290
Rejestr zamian dokumentu 281
Rejestr zamian dokumentu 297
Rejestr zamian dokumentu 281
Rejestr zamian dokumentu 306
Rejestr zamian dokumentu 284
Rejestr zamian dokumentu 252
Rejestr zamian dokumentu 249
Rejestr zamian dokumentu 228
Rejestr zamian dokumentu 263
Rejestr zamian dokumentu 316
Rejestr zamian dokumentu 261
Rejestr zamian dokumentu 273
Rejestr zamian dokumentu 306
Rejestr zamian dokumentu 269
Rejestr zamian dokumentu 238
Rejestr zamian dokumentu 260
Rejestr zamian dokumentu 299
Rejestr zamian dokumentu 275
Rejestr zamian dokumentu 287
Rejestr zamian dokumentu 329
Rejestr zamian dokumentu 348
Rejestr zamian dokumentu 244
Rejestr zamian dokumentu 280
Rejestr zamian dokumentu 256
Rejestr zamian dokumentu 213
Rejestr zamian dokumentu 272
Rejestr zamian dokumentu 230
Rejestr zamian dokumentu 240
Rejestr zamian dokumentu 309
Rejestr zamian dokumentu 255
Rejestr zamian dokumentu 300
Rejestr zamian dokumentu 232
Rejestr zamian dokumentu 250
Rejestr zamian dokumentu 244
Rejestr zamian dokumentu 267
Rejestr zamian dokumentu 246
Rejestr zamian dokumentu 314
Rejestr zamian dokumentu 251
Rejestr zamian dokumentu 316
Rejestr zamian dokumentu 267
Rejestr zamian dokumentu 304
Rejestr zamian dokumentu 238
Rejestr zamian dokumentu 218
Rejestr zamian dokumentu 219
Rejestr zamian dokumentu 226
Rejestr zamian dokumentu 287
Rejestr zamian dokumentu 272
Rejestr zamian dokumentu 296
Rejestr zamian dokumentu 284
Rejestr zamian dokumentu 259
Rejestr zamian dokumentu 273
Rejestr zamian dokumentu 273
Rejestr zamian dokumentu 273
Rejestr zamian dokumentu 254
Rejestr zamian dokumentu 243
Rejestr zamian dokumentu 282
Rejestr zamian dokumentu 234
Rejestr zamian dokumentu 263
Rejestr zamian dokumentu 232
Rejestr zamian dokumentu 257
Rejestr zamian dokumentu 249
Rejestr zamian dokumentu 247
Rejestr zamian dokumentu 197
Rejestr zamian dokumentu 219
Rejestr zamian dokumentu 202
Rejestr zamian dokumentu 190
Rejestr zamian dokumentu 167
Rejestr zamian dokumentu 182
Rejestr zamian dokumentu 155
Rejestr zamian dokumentu 175
Rejestr zamian dokumentu 171
Rejestr zamian dokumentu 143
Rejestr zamian dokumentu 145
Rejestr zamian dokumentu 138
Rejestr zamian dokumentu 139
Rejestr zamian dokumentu 136
Rejestr zamian dokumentu 136
Rejestr zamian dokumentu 128
Rejestr zamian dokumentu 120
Rejestr zamian dokumentu 137
Rejestr zamian dokumentu 127
Rejestr zamian dokumentu 114
Rejestr zamian dokumentu 165
Rejestr zamian dokumentu 134
Rejestr zamian dokumentu 97
Rejestr zamian dokumentu 167
Rejestr zamian dokumentu 109
Rejestr zamian dokumentu 99
Rejestr zamian dokumentu 98
Rejestr zamian dokumentu 72
Rejestr zamian dokumentu 59
Rejestr zamian dokumentu 78
Rejestr zamian dokumentu 73
Rejestr zamian dokumentu 65
Rejestr zamian dokumentu 66
Rejestr zamian dokumentu 44
Rejestr zamian dokumentu 38
Rejestr zamian dokumentu 47
Rejestr zamian dokumentu 42
Rejestr zamian dokumentu 38
Rejestr zamian dokumentu 32
Rejestr zamian dokumentu 48
Rejestr zamian dokumentu 58
Rejestr zamian dokumentu 44
Rejestr zamian dokumentu 45
Rejestr zamian dokumentu 46
Rejestr zamian dokumentu 31
Rejestr zamian dokumentu 24
Rejestr zamian dokumentu 23
Rejestr zamian dokumentu 22
Rejestr zamian dokumentu 29
Rejestr zamian dokumentu 26
Rejestr zamian dokumentu 24
Rejestr zamian dokumentu 28
Rejestr zamian dokumentu 28
Rejestr zamian dokumentu 24
Rejestr zamian dokumentu 28
Rejestr zamian dokumentu 28
Rejestr zamian dokumentu 23
Rejestr zamian dokumentu 27
Rejestr zamian dokumentu 26
Rejestr zamian dokumentu 21
Rejestr zamian dokumentu 38
Rejestr zamian dokumentu 39
Rejestr zamian dokumentu 25
Rejestr zamian dokumentu 28
Rejestr zamian dokumentu 26
Rejestr zamian dokumentu 15
Rejestr zamian dokumentu 23
Rejestr zamian dokumentu 22
Rejestr zamian dokumentu 21
Rejestr zamian dokumentu 19
Rejestr zamian dokumentu 35
Rejestr zamian dokumentu 34
Rejestr zamian dokumentu 18
Rejestr zamian dokumentu 17
Rejestr zamian dokumentu 18
Rejestr zamian dokumentu 18
Rejestr zamian dokumentu 16
Rejestr zamian dokumentu 18
Rejestr zamian dokumentu 22
Rejestr zamian dokumentu 20
Rejestr zamian dokumentu 20
Rejestr zamian dokumentu 16
Rejestr zamian dokumentu 20
Rejestr zamian dokumentu 17
Rejestr zamian dokumentu 31
Rejestr zamian dokumentu 43
Rejestr zamian dokumentu 29
Rejestr zamian dokumentu 30
Rejestr zamian dokumentu 44
Rejestr zamian dokumentu 22
Rejestr zamian dokumentu 20
Rejestr zamian dokumentu 1
Rejestr Zarządzeń Burmistrza 2019 12
Rejestr Zarządzeń Burmistrza 2020 9
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2019 362
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2019 26
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2020 367
Rejestr Zarządzeń Kierownika 2020 26
Rejestr zmian 5443
Rejestr zmian 25
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2018 146
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2019 148
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2019 27
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2020 60
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2020 161
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2020 17
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2021 153
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2021 19
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2022 235
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2022 196
SPRAWOZDANIE FINANSOWE 2023R. 43
STATUT GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH 376
STATUT GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SIECHNICACH 21
Statystyki - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 1221
Statystyki - Biuletyn Informacji Publicznej - GOPS Siechnice 30
STRATEGIA ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH GMINY SIECHNICE NA LATA 2023-2027 350
STRATEGIA ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH GMINY SIECHNICE NA LATA 2023-2027 172
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych 361
Usługa dożywiania osób dorosłych - podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej 7
Usługa dożywiania osób dorosłych - podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siechnicach 8
Usługa dożywiania osób dorosłych podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej 9
Usługa remontowa w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" 342
Usługi doradcze w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" 317
Usługi doradcze w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" 29
Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC 320
Usługi specjalistyczne świadczone dla rodzin w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC 19
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS 315
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS PONOWIONE 314
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS PONOWIONE 20
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" 328
Usługi szkoleniowe w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" 27
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC 342
Warsztaty kompetencji rodzicielskich w ramach projektu pn.: „W RODZINIE JEST MOC 23
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z serwisem urządzeń 7
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z serwisem urządzeń drukujących i kopiujących 7
Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" 322
Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych w ramach projektu "WDROŻENIE USPRAWNIEŃ ORGANIZACYJNYCH GOPS" 24
Zamówienia publiczne 7013
Zamówienia publiczne 423
Zamówienia publiczne 389
Zamówienia publiczne 353
Zamówienia publiczne 406
Zamówienia publiczne 360
Zamówienia publiczne 323
Zamówienia publiczne 313
Zamówienia publiczne 329
Zamówienia publiczne 300
Zamówienia publiczne 318
Zamówienia publiczne 307
Zamówienia publiczne 131
Zamówienia publiczne 168
Zamówienia publiczne 149
Zamówienia publiczne 146
Zamówienia publiczne 149
Zamówienia publiczne 133
Zamówienia publiczne 27
Zamówienia publiczne 27
Zamówienia publiczne 41
Zamówienia publiczne 35
Zamówienia publiczne 27
Zamówienia publiczne 21
Zapytanie ofertowe / Przygotowanie i dowóz do miejsca zamieszkania lub pobytu gorących posiłków dla świadczeniobiorców GOPS w okresie od 02.01.2024r. do 31.12.2024r. 90
Zapytanie ofertowe / Przygotowanie i dowóz do miejsca zamieszkania lub pobytu gorących posiłków dla świadczeniobiorców GOPS w okresie od 02.01.2024r. do 31.12.2024r. 17
Zapytanie ofertowe na dostarczenie i obsługę urządzeń rekreacyjno-rozrywkowych podczas pikników rodzinnych 8
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych 303
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych 25
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych PONOWIONE 345
Zapytanie ofertowe na dostawę 20 sztuk klimatorów ewaporacyjnych PONOWIONE 18
Zapytanie ofertowe na dostawę opału dla podopiecznych GOPS 9
Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych 3
Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych 352
Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i akcesoriów komputerowych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania oraz urządzeń biurowych 17
Zapytanie ofertowe na konsultacje psychiatryczne 357
Zapytanie ofertowe na konsultacje psychiatryczne 29
Zapytanie ofertowe na konsultacje psychiatryczne - ogłoszenie ponowione 7
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie kryzysu małżeńskiego i problemów wychowawczych 287
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie kryzysu małżeńskiego i problemów wychowawczych 20
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie traumy 319
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie traumy 25
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od alkoholu 317
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od alkoholu 24
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od narkotyków 341
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresie uzależnienia od narkotyków 17
Zapytanie ofertowe na Konsultacje psychologiczne w zakresieinterwencji kryzysowej 327
Zapytanie ofertowe na Mediacje rodzinne 353
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy 332
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu 350
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu 23
Zapytanie ofertowe na prowadzenie grupy wsparcia dla rodziców dzieci eksperymentujących z zażywaniem alkoholu oraz środków psychoaktywnych 286
Zapytanie ofertowe na Przygotowanie i dostawę 100 szt. paczek okolicznościowych na Dzień seniora 301
Zapytanie ofertowe na świadczenie usług tymczasowego schronienia w roku 2020 342
Zapytanie ofertowe na terapię biofeedback 8
Zapytanie ofertowe na usługę dożywiania - przygotowania i dowozu do domu ciepłych posiłków w roku 2021 314
Zapytanie ofertowe na usługę dożywiania podopiecznych GOPS 2017 7
Zapytanie ofertowe na Usługę dożywiania świadczeniobiorców GOPS w roku 2020 7
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy w ramach działań Punktu Konsultacyjnego 321
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy w ramach działań Punktu Konsultacyjnego 26
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu w ramach działań Punktu Konsultacyjnego 322
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla osób uzależnionych od alkoholu w ramach działań Punktu Konsultacyjnego 20
Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia grupy wsparcia dla rodziców dzieci eksperymentujących z zażywaniem środków psychoaktywnych w ramach działań Punktu Konsultacyjnego 328
Zapytanie ofertowe na usługę terapii rodzinnej wykonywanej poza siedzibą GOPS 315
Zapytanie ofertowe na usługę terapii rodzinnej wykonywanej poza siedzibą GOPS 25
Zapytanie ofertowe na usługę udzielenia schronienia osobom bezdomnym na rok 2021 329
Zapytanie ofertowe na Usługi mediacyjne realizowane w placówkach oświatowych z terenu Gminy Siechnice 7
Zapytanie ofertowe na Usługi prawnicze 337
Zapytanie ofertowe na Usługi prawnicze 31
Zapytanie ofertowe na usługi prawnicze świadczone w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Siechnicach 319
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego w obszarze uzależnień i w pracy z osobami doświadczającymi przemoc 286
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego w obszarze uzależnień i w pracy z osobami stosującymi przemoc 7
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego z osobami doświadczającymi przeżyć traumatycznych 303
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego z osobami doświadczającymi przeżyć traumatycznych 23
Zapytanie ofertowe na usługi psychologiczne w ramach działań Punktu Konsultacyjnego z osobami przechodzącymi kryzys małżeński i mającymi problemy wychowawcze 7
Zapytanie ofertowe na Usługi psychologiczne z osobami przechodzącymi kryzys małżeński i mającymi problemy wychowawcze - ogłoszenie ponowione 8
Zapytanie ofertowe na Usługi terapeutyczne - terapia Biofeedback 475
Zapytanie ofertowe na Usługi terapeutyczne w zakresie terapii rodzinnej 347
Zapytanie ofertowe na Usługi terapeutyczne w zakresie terapii rodzinnej 18
Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę opału dla podopiecznych GOPS w sezonie 2020/2021 316
Zapytanie ofertowe na Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim 7
Zapytanie ofertowe na zorganizowanie wypoczynku letniego dla uczniów w formie kolonii i obozu 333
Zapytanie ofertowe/Dostawa 40 szt. opasek bezpieczeństwa wraz z kompletnym wyposażeniem, dedykowaną formą abonamentu telekomunikacyjnego i kompleksową usługą teleopieki 499
Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy 396
Zapytanie ofertowe/Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy 22
Zapytanie ofertowe/Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice 284
Zapytanie ofertowe/Przeprowadzenie diagnozy problemów uzależnień i przemocy na terenie Gminy Siechnice 15
Zapytanie ofertowe/Realizacja rekomendowanych programów profilaktycznych w obszarze uzależnień i przemocy, w placówkach oświatowych z terenu Gminy Siechnice 256
Zapytanie ofertowe/Realizacja rekomendowanych programów profilaktycznych w obszarze uzależnień i przemocy, w placówkach oświatowych z terenu Gminy Siechnice 20
Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług tymczasowego schronienia w 2022 r. dla osób bezdomnych 307
Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług tymczasowego schronienia w 2022 r. dla osób bezdomnych 36
Zapytanie ofertowe/Świadczenie usług w zakresie Terapii Biofeedback 205
Zapytanie ofertowe/Udzielenie schronienia osobom bezdomnym w schronisku, schronisku z usługami opiekuńczymi, noclegowni 192
Zapytanie ofertowe/Udzielenie schronienia osobom bezdomnym w schronisku, schronisku z usługami opiekuńczymi, noclegowni 21
Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania - przygotowanie i dowóz do domu ciepłych posiłków w roku 2022 327
Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania podopiecznych GOPS 209
Zapytanie ofertowe/Usługa dożywiania podopiecznych GOPS 23
Zapytanie ofertowe/Usługa prowadzenia terapii rodzinnej 287
Zapytanie ofertowe/Zakup i dostawa opału dla świadczeniobiorców GOPS w sezonie 2021/2022 304
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim 331
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu nieletnim 18
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu osobom nieletnim i nietrzeźwym 229
Zapytanie ofertowe/Zakup kontrolowany - lokalny monitoring sprzedaży alkoholu osobom nieletnim i nietrzeźwym 19
Zapytanie ofertowe/Zakup, dostawa i montaż nowych szaf aktowych metalowych 338
Zapytanie ofertowe/Zakup, dostawa i montaż nowych szaf aktowych metalowych 25
Zarządzenie Kierownika GOPS w Siechnicach nr 19/2024 w sprawie wprowadzenia procedury zgłoszeń wewnętrznych oraz ochrony sygnalistów w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Siechnicach 5
ZESTAWIENIE ZMIAN W FUNDUSZU 2019 8
Zorganizowanie wypoczynku letniego dla uczniów placówek oświatowych z terenu Gminy Siechnice 8